Новинка медицини — електронна картка пацієнта
- Ваше здоров'я
- 79
- коментар(і)
- 20-10-2017 18:45
6 жовтня запрацював проект «Smart City» на базі Новоград-Волинського міськрайТМО та КЗ «ЦПМСД міста».
Реєстр створюється з метою підвищення ефективності медичної допомоги, своєчасності її надання, модернізації первинної та вторинної медичної допомоги. Система забезпечить взаємодію між пацієнтом, медичними працівниками та медичними установами за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій.
Для лікарів амбулаторна картка пацієнта — вкрай важливий документ. Тут зберігатиметься уся інформація про пацієнта: реєстраційні дані, антропометричні виміри, результати медичних оглядів, лабораторні обстеження, дані УЗД, рентгенологічні дані тощо. Позитив у тому, що лікар зможе контролювати відвідування та раціонально розподіляти своє навантаження. Також система дасть змогу вести ефективнішу профілактичну роботу та можливість як для лікаря, так і для пацієнта, контролювати перебіг захворювання та лікувального процесу.
Введення інформації у карту пацієнта забезпечить широкі можливості для аналізу даних і полегшить обмін інформацією з іншими медичними установами. Зручна система дозволяє без особливих зусиль знайти необхідну інформацію у великих об’ємах медичної документації, дає можливість легко формувати, редагувати і роздруковувати виписки, довідки, епікризи, а також зберігати копії цих документів у медичній карті пацієнта. Будь-які з цих документів можна експортувати і надавати пацієнтам у електронному вигляді на різних носіях: мобільних телефонах, планшетах, комп’ютерах чи папері.
Оскільки медична інформація є конфіденційною, — доступ до медичної карти і окремих її розділів чітко регламентований. У системі ведеться протокол редагування, видалення і друку будь-яких медичних даних. Швидкий доступ до інформації, зручність у використанні і чітко продуманий механізм роботи мають підвищити якість роботи персоналу, надійність зберігання медичних даних.
Реєстр створюється з метою підвищення ефективності медичної допомоги, своєчасності її надання, модернізації первинної та вторинної медичної допомоги. Система забезпечить взаємодію між пацієнтом, медичними працівниками та медичними установами за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій.
Для лікарів амбулаторна картка пацієнта — вкрай важливий документ. Тут зберігатиметься уся інформація про пацієнта: реєстраційні дані, антропометричні виміри, результати медичних оглядів, лабораторні обстеження, дані УЗД, рентгенологічні дані тощо. Позитив у тому, що лікар зможе контролювати відвідування та раціонально розподіляти своє навантаження. Також система дасть змогу вести ефективнішу профілактичну роботу та можливість як для лікаря, так і для пацієнта, контролювати перебіг захворювання та лікувального процесу.
Введення інформації у карту пацієнта забезпечить широкі можливості для аналізу даних і полегшить обмін інформацією з іншими медичними установами. Зручна система дозволяє без особливих зусиль знайти необхідну інформацію у великих об’ємах медичної документації, дає можливість легко формувати, редагувати і роздруковувати виписки, довідки, епікризи, а також зберігати копії цих документів у медичній карті пацієнта. Будь-які з цих документів можна експортувати і надавати пацієнтам у електронному вигляді на різних носіях: мобільних телефонах, планшетах, комп’ютерах чи папері.
Оскільки медична інформація є конфіденційною, — доступ до медичної карти і окремих її розділів чітко регламентований. У системі ведеться протокол редагування, видалення і друку будь-яких медичних даних. Швидкий доступ до інформації, зручність у використанні і чітко продуманий механізм роботи мають підвищити якість роботи персоналу, надійність зберігання медичних даних.
В.БОРИС, головний лікар міськрайТМО
Коментарі відсутні