Інформація про роботу зі зверненнями громадян за І квартал 2018 року
- 42
- коментар(і)
- 13-04-2018 19:57
Сектор організації прийому громадян відділу загальної роботи, з питань контролю та прийому громадян міської ради забезпечує реалізацію громадянами конституційного права на звернення та оперативного вирішення актуальних питань на основі якісного і своєчасного розгляду пропозицій, заяв і скарг громадян.
Звернення громадян надходять до сектору організації прийому громадян міської ради поштою, засобами електронного зв’язку та під час особистих прийомів. Протягом І кварталу 2018 року зареєстровано 932 звернення громадян, із них — 10 звернень надійшли поштою.
Проводяться також особисті прийоми громадян. Протягом І кварталу міський голова провів 7 прийомів громадян, під час яких прийнято 80 осіб. Переважна кількість питань, порушених громадянами у зверненнях до міського голови, стосувалися лікування та житлово-комунального господарства. Вагома частина звернень була з приводу земельних відносин, надання матеріальної допомоги, будівництва, вирішення соціальних питань, проблем зв’язку. Забезпечено та проведено особисті прийоми громадян секретарем міської ради, першим заступником міського голови, заступниками міського голови (прийнято 31 особу) та керівниками виконавчих органів міської ради (прийнято 19 осіб).
Через офіційний сайт міської ради та його рубрику «Електронні звернення» протягом І кварталу року надійшло 5 запитань від громадян. На всі електронні звернення заявники отримали відповідь. Основні теми звернень — проблеми щодо роботи міського пасажирського транспорту, обслуговування житла, благоустрою міста.
Надходили також анонімні звернення без зазначення імені та адреси відправника. Відповідно до ст.8 Закону України «Про звернення громадян», анонімні звернення розгляду не підлягають.
На звернення, надіслані з використанням рубрики «Електронні звернення», відповіді направлені електронною поштою.
Проведений аналіз кількості вхідної, вихідної кореспонденції та створених документів (звітів) у секторі організації прийому громадян свідчить, що за І квартал документообіг у цілому склав 1390 документів. Із них 932 — документи вхідної кореспонденції та 458 — вихідної кореспонденції.
У виконавчому комітеті Новоград-Волинської міської ради систематично здійснюється аналіз роботи зі зверненнями громадян.
Виконання вимог Указу Президента України, розпоряджень голови облдержадміністрації, інших нормативних актів щодо розгляду звернень громадян знаходяться на постійному контролі.
Створено належні умови для подання громадянами звернень, затверджено графік прийомів громадян посадовими особами виконавчого комітету міської ради.
Робота зі зверненнями громадян і надалі залишається одним із пріоритетних напрямів діяльності виконавчих органів Новоград-Волинської міської ради, важливою складовою заходів із реалізації вимог чинного законодавства України, актів Президента України та Уряду.
Стан роботи зі зверненнями громадян щотижня розглядається на апаратних нарадах та щороку вноситься на розгляд виконавчого комітету міської ради.
Посадові особи Новоград-Волинської міської ради впродовж кварталу забезпечували на всіх рівнях кваліфікований, неупереджений, об’єктивний та своєчасний розгляд звернень громадян, що дало можливість оперативно вирішувати порушені жителями міста проблеми та задовольнити законні їхні вимоги, про що свідчить рейтингова оцінка Житомирської ОДА та аналіз звернень громадян, що надійшли до виконавчого комітету Новоград-Волинської міської ради, згідно з якою місто Новоград-Волинський посіло у 2017 році 1 місце за визначеними критеріями розгляду звернень громадян.
Звернення громадян надходять до сектору організації прийому громадян міської ради поштою, засобами електронного зв’язку та під час особистих прийомів. Протягом І кварталу 2018 року зареєстровано 932 звернення громадян, із них — 10 звернень надійшли поштою.
Проводяться також особисті прийоми громадян. Протягом І кварталу міський голова провів 7 прийомів громадян, під час яких прийнято 80 осіб. Переважна кількість питань, порушених громадянами у зверненнях до міського голови, стосувалися лікування та житлово-комунального господарства. Вагома частина звернень була з приводу земельних відносин, надання матеріальної допомоги, будівництва, вирішення соціальних питань, проблем зв’язку. Забезпечено та проведено особисті прийоми громадян секретарем міської ради, першим заступником міського голови, заступниками міського голови (прийнято 31 особу) та керівниками виконавчих органів міської ради (прийнято 19 осіб).
Через офіційний сайт міської ради та його рубрику «Електронні звернення» протягом І кварталу року надійшло 5 запитань від громадян. На всі електронні звернення заявники отримали відповідь. Основні теми звернень — проблеми щодо роботи міського пасажирського транспорту, обслуговування житла, благоустрою міста.
Надходили також анонімні звернення без зазначення імені та адреси відправника. Відповідно до ст.8 Закону України «Про звернення громадян», анонімні звернення розгляду не підлягають.
На звернення, надіслані з використанням рубрики «Електронні звернення», відповіді направлені електронною поштою.
Проведений аналіз кількості вхідної, вихідної кореспонденції та створених документів (звітів) у секторі організації прийому громадян свідчить, що за І квартал документообіг у цілому склав 1390 документів. Із них 932 — документи вхідної кореспонденції та 458 — вихідної кореспонденції.
У виконавчому комітеті Новоград-Волинської міської ради систематично здійснюється аналіз роботи зі зверненнями громадян.
Виконання вимог Указу Президента України, розпоряджень голови облдержадміністрації, інших нормативних актів щодо розгляду звернень громадян знаходяться на постійному контролі.
Створено належні умови для подання громадянами звернень, затверджено графік прийомів громадян посадовими особами виконавчого комітету міської ради.
Робота зі зверненнями громадян і надалі залишається одним із пріоритетних напрямів діяльності виконавчих органів Новоград-Волинської міської ради, важливою складовою заходів із реалізації вимог чинного законодавства України, актів Президента України та Уряду.
Стан роботи зі зверненнями громадян щотижня розглядається на апаратних нарадах та щороку вноситься на розгляд виконавчого комітету міської ради.
Посадові особи Новоград-Волинської міської ради впродовж кварталу забезпечували на всіх рівнях кваліфікований, неупереджений, об’єктивний та своєчасний розгляд звернень громадян, що дало можливість оперативно вирішувати порушені жителями міста проблеми та задовольнити законні їхні вимоги, про що свідчить рейтингова оцінка Житомирської ОДА та аналіз звернень громадян, що надійшли до виконавчого комітету Новоград-Волинської міської ради, згідно з якою місто Новоград-Волинський посіло у 2017 році 1 місце за визначеними критеріями розгляду звернень громадян.
А.ВОЛОДІНА, завідувач сектору організації прийому громадян відділу загальної роботи, з питань контролю та прийому громадян
Коментарі відсутні