Військові тримають оборону на фронті, бізнес дбає про економіку країни Меблева фабрика «Garant» підкорює американський ринок
- Топ новини
- 500
- коментар(і)
- 24-02-2023 10:32
П’ятнадцять українських компаній взяли участь у найбільшій виставці інтер’єрних рішень і товарів для дому в США — Winter Las Vegas Market 2023. Серед них — і Звягельська меблева фабрика «Garant», яка має відчутний досвід на меблевому ринку й успішно експортує свою продукцію в 14 країн.
Компанія «Garant» під керівництвом Олександра Диби й Миколи Андрущенка продовжує розвиватися та створювати нові робочі місця. Нині «garantівці» націлилися на підкорення США у складі Колективного стенду українських меблевиробників.
Виставка відбулася у Лас-Вегасі на початку лютого цього року. Делегація «Garant» у складі менеджерів Лідії Капустінської та Юлії Свірщук подолали довгий шлях, щоб представити потенційним американським клієнтам меблеву продукцію звягельського виробництва.
«33 години — в автобусі до Мюнхена, а тоді — 14 годин літаком до Лас-Вегаса з пересадкою в Денвері. Звісно, втомилися в дорозі, але навіть за пів світу від України нас чекав приємний сюрприз: в американському аеропорту, побачивши український прапор, декілька пасажирів до нас підійшли, щоб висловити свою підтримку українському народові», — розповідає менеджер з експорту Лідія Капустінська.
«Garant» уже вдруге стає учасником головної події дизайнерських рішень для інтер’єру США у складі Колективного стенду, який команда Офісу з розвитку підприємництва та експорту, національного проєкту Дія.Бізнес та Furniture company «Tivoli» організували за підтримки партнерів — Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України».
«Такі виставки дають можливість презентувати експортний потенціал України та заручитися новими партнерствами, і, як результат, заполонити будинки американських споживачів меблями та дизайнерськими рішеннями Made by Ukraine», — прокоментували подію на сторінці Офісу з розвитку підприємництва та експорту у Фейсбуці.
«У той час, коли наші військові тримають оборону на фронті, компанії нашого міста розвивають національний продукт, дбають про економічну складову в нелегкий військовий час», — додають на фабриці «Garant».
Команді працьовитих та наполегливих українців вдалося провести понад 120 бізнесових зустрічей та розпочати підготовку до підписання контрактів із партнерами зі США та Канади. І це — лише за п’ять днів роботи на найбільшій виставці інтер’єрних рішень та товарів для дому Winter Las Vegas Market 2023. Більша частина потенційних партнерств — на етапі перемовин.
Представники компанії «Garant» активно спілкувалися з потенційними партнерами не лише зі США, а й із Саудівської Аравії, Мексики та Канади. Хоча, зізнаються, відкривати нові горизонти і розширювати географію продаж завжди нелегко, особливо, зважаючи на особливості меблів американського ринку і ситуацію, в якій зараз перебуває наша країна та її економіка.
«У ході перемовин наші співрозмовники, в першу чергу, цікавилися, як далеко наші виробничі потужності знаходяться від лінії військових дій, висловлювали побоювання, чи зможемо ми гарантувати виконання замовлення. Доводилося пояснювати, переконувати. Під час роботи виставки наша делегація була одягнута у вишиванки, це створювало додатковий колорит і допомагало в роботі», — каже Лідія Капустінська.
При підготовці до участі у виставці була проведена клопітка робота. За декілька тижнів до цього представник американської сторони Jeff Michels, спільно з Офісом з розвитку підприємництва та експорту, відвідав фабрику «Garant» з метою вивчення можливостей, особливостей та потенціалу фабрики. Він проконсультував представників фабрики щодо трендових декорів та моделей, з якими «Garant» може вийти на ринок США та успішно конкурувати з виробниками Китаю та Малайзії.
Тож, попри деякі складнощі з відправкою експонатів контейнером (неможливість відправки з порту Одеси), завзята й наполеглива команда меблевиків зі Звягеля впевнено вирушила в напрямку розвитку експорту в США, — переконані співвласники меблевої фабрики «Garant» Олександр Диба й Микола Андрущенко.
Лас-Вегас — всесвітня столиця казино та інших азартних ігор. Перший поверх готелю, в якому жили представники Звягеля, — єдине велике казино. Тож, побувавши там, важко втриматися, щоб не випробувати хоч трішки удачу.
«Вирішили раз зіграти. Поставили символічно долар — і виграли двадцять! Кажуть, що новачкам щастить, але будемо сподіватися, що це — гарний знак: так само на американській землі пощастить і в розвитку бізнесових справ», — додає Лідія Капустінська.
Вона також висловила слушну пораду звягелянам, які планують у робочих питаннях співпрацювати з прогресивними іноземцями: англійську таки треба вчити, причому, краще брати курси в репетиторів чи викладачів, які є носіями мови, або ж не один рік прожили в англомовному середовищі.
Компанія «Garant» під керівництвом Олександра Диби й Миколи Андрущенка продовжує розвиватися та створювати нові робочі місця. Нині «garantівці» націлилися на підкорення США у складі Колективного стенду українських меблевиробників.
Наші — у Лас-Вегасі
Виставка відбулася у Лас-Вегасі на початку лютого цього року. Делегація «Garant» у складі менеджерів Лідії Капустінської та Юлії Свірщук подолали довгий шлях, щоб представити потенційним американським клієнтам меблеву продукцію звягельського виробництва.
«33 години — в автобусі до Мюнхена, а тоді — 14 годин літаком до Лас-Вегаса з пересадкою в Денвері. Звісно, втомилися в дорозі, але навіть за пів світу від України нас чекав приємний сюрприз: в американському аеропорту, побачивши український прапор, декілька пасажирів до нас підійшли, щоб висловити свою підтримку українському народові», — розповідає менеджер з експорту Лідія Капустінська.
«Garant» уже вдруге стає учасником головної події дизайнерських рішень для інтер’єру США у складі Колективного стенду, який команда Офісу з розвитку підприємництва та експорту, національного проєкту Дія.Бізнес та Furniture company «Tivoli» організували за підтримки партнерів — Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України».
«Такі виставки дають можливість презентувати експортний потенціал України та заручитися новими партнерствами, і, як результат, заполонити будинки американських споживачів меблями та дизайнерськими рішеннями Made by Ukraine», — прокоментували подію на сторінці Офісу з розвитку підприємництва та експорту у Фейсбуці.
«У той час, коли наші військові тримають оборону на фронті, компанії нашого міста розвивають національний продукт, дбають про економічну складову в нелегкий військовий час», — додають на фабриці «Garant».
Впоратися з хвилюванням допомогли українські вишиванки
Команді працьовитих та наполегливих українців вдалося провести понад 120 бізнесових зустрічей та розпочати підготовку до підписання контрактів із партнерами зі США та Канади. І це — лише за п’ять днів роботи на найбільшій виставці інтер’єрних рішень та товарів для дому Winter Las Vegas Market 2023. Більша частина потенційних партнерств — на етапі перемовин.
Представники компанії «Garant» активно спілкувалися з потенційними партнерами не лише зі США, а й із Саудівської Аравії, Мексики та Канади. Хоча, зізнаються, відкривати нові горизонти і розширювати географію продаж завжди нелегко, особливо, зважаючи на особливості меблів американського ринку і ситуацію, в якій зараз перебуває наша країна та її економіка.
«У ході перемовин наші співрозмовники, в першу чергу, цікавилися, як далеко наші виробничі потужності знаходяться від лінії військових дій, висловлювали побоювання, чи зможемо ми гарантувати виконання замовлення. Доводилося пояснювати, переконувати. Під час роботи виставки наша делегація була одягнута у вишиванки, це створювало додатковий колорит і допомагало в роботі», — каже Лідія Капустінська.
Представник американської сторони відвідав «Garant»
При підготовці до участі у виставці була проведена клопітка робота. За декілька тижнів до цього представник американської сторони Jeff Michels, спільно з Офісом з розвитку підприємництва та експорту, відвідав фабрику «Garant» з метою вивчення можливостей, особливостей та потенціалу фабрики. Він проконсультував представників фабрики щодо трендових декорів та моделей, з якими «Garant» може вийти на ринок США та успішно конкурувати з виробниками Китаю та Малайзії.
Тож, попри деякі складнощі з відправкою експонатів контейнером (неможливість відправки з порту Одеси), завзята й наполеглива команда меблевиків зі Звягеля впевнено вирушила в напрямку розвитку експорту в США, — переконані співвласники меблевої фабрики «Garant» Олександр Диба й Микола Андрущенко.
Поставили долар — виграли двадцять
Лас-Вегас — всесвітня столиця казино та інших азартних ігор. Перший поверх готелю, в якому жили представники Звягеля, — єдине велике казино. Тож, побувавши там, важко втриматися, щоб не випробувати хоч трішки удачу.
«Вирішили раз зіграти. Поставили символічно долар — і виграли двадцять! Кажуть, що новачкам щастить, але будемо сподіватися, що це — гарний знак: так само на американській землі пощастить і в розвитку бізнесових справ», — додає Лідія Капустінська.
Вона також висловила слушну пораду звягелянам, які планують у робочих питаннях співпрацювати з прогресивними іноземцями: англійську таки треба вчити, причому, краще брати курси в репетиторів чи викладачів, які є носіями мови, або ж не один рік прожили в англомовному середовищі.
Олег БРЮХАНОВ
Фото надано компанією «Garant»
Коментарі відсутні