Розглянули питання організації роботи пунктів обігріву Новоград-Волинської міської об’єднаної територіальної громади

Розглянули питання організації роботи пунктів обігріву Новоград-Волинської міської об’єднаної територіальної громади

\"Розглянули30 листопада під головуванням заступника міського голови, керівника штабу Анатолія Легенчука, відбулася робоча нарада, на якій розглянули питання організації роботи пунктів обігріву, затверджених розпорядженням міського голови від 29.11.2018 р. №288(о), а також обговорили головні вимоги до їх функціонування у випадку низьких температур у місті Новограді-Волинському.
Начальник відділу з питань цивільного захисту міської ради Анна Висоцька детально ознайомила учасників наради з порядком організації та графіком роботи пунктів обігріву, які створені з метою забезпечення умов життєдіяльності у населених пунктах Новоград-Волинської міської об’єднаної територіальної громади, для надання допомоги людям без домівок та одиноким людям похилого віку, у зв’язку з потенційно можливим зниженням температури повітря.
У ході наради було визначено порядок взаємодії працівників пунктів обігріву, відділу поліції та відділу з питань цивільного захисту міської ради.
До уваги новоград-волинців пропонуємо перелік розгортання пунктів обігріву в населених пунктах Новоград-Волинської міської об’єднаної територіальної громади на період потенційно можливого зниження температури повітря.
Постійно діючі установи (пристосовані приміщення) — для обігріву:
І. У місті Новограді-Волинському за адресами:

  1. Департамент праці та соціального захисту населення міської ради: вул.Ушакова, 40, фойє та кабінети (понеділок-п’ятниця — з 8:00 до 17:00, субота —
    з 9:00 до 13:00).

  2. Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) міської ради: вул.Леваневського, 14, актовий зал та кабінети (понеділок-п’ятниця — з 8:00 до 17:00).

  3. Залізничний вокзал «Новоград-Волинський-1»: вул.Вокзальна, 15, зал очікування залізничного вокзалу «Новоград-Волинський-1» (цілодобово).

  4. Новоград-Волинська міськрайонна організація Товариства Червоного Хреста України: вул.Юрія Ковальського, 1, робочі кабінети (понеділок-п’ятниця — з 8:00 до 17:00).

  5. Міський Центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді: вул.Шевченка, 31, приміщення центру (понеділок-п’ятниця — з 8:00 до 17:00 год.).


ІІ. У Майстрівському старостинському окрузі:

  1. Село Майстрів — фельдшерський пункт (понеділок-п’ятниця — з 8:00 до 17:00).

  2. Село Майстрова Воля — фельдшерський пункт (понеділок-п’ятниця — з 8:00 до 17:00 год.).

  3. Село Маковиці — фельдшерський пункт (понеділок-п’ятниця — з 8:00 до 17:00).


Стаціонарні приміщення (спеціалізовані) — для обігріву та надання домедичної і медичної допомоги:

  1. Комунальна установа «Служба охорони громадського порядку»: вул.Івана Франка, 3, окрема кімната на чотири ліжко-місця та три окремих кімнати
    до 20 ліжко-місць (цілодобово).

  2. Новоград-Волинське міськрайонне територіальне медичне об’єднання: вул.Наталії Оржевської, 13, приймальне відділення, стаціонарні відділення (цілодобово).

  3. Амбулаторії загальної практики сімейної медицини комунального некомерційного підприємства «Центр медико-санітарної допомоги міста Новограда-Волинського»:



  • вул.Наталії Оржевської, 13, приміщення АЗПСМ на ІІІ та ІV поверсі (понеділок-п’ятниця — з 8:00 до 17:00, субота — з 8:00 до 15:00);

  • вул.Маршала Рокоссовського, 27а, приміщення АЗПСМ (понеділок-п’ятниця — з 8:00 до 17:00);

  • вул.Житомирська, 29, приміщення АЗПСМ (понеділок-п’ятниця — з 8:00 до 17:00);

  • вул.Леваневського, 14 та 24, приміщення АЗПСМ (понеділок-п’ятниця — з 8:00 до 17:00);

  • вул.2-га Зелена, 29, приміщення АЗПСМ (понеділок-п’ятниця — з 8:00 до 17:00).


Тимчасові (пересувні) — при різкому зниженні температури:

  1. Новоград-Волинський міськрайонний відділ Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Житомирській області: вул.Соборності, 22. Розгортання намету (типу УСБ-56) із комплектуванням зони обігріву та зони відпочинку (цілодобово).


Відділ інформації та зв’язків із громадськістю міської ради