
Якість послуг, рейси на Медичній, «е-квиток» та куди звертатися при конфліктах — про це говорили з перевізниками
- Наше місто
- 443
- коментар(і)
- 28-03-2025 14:01
Відбулася чергова нарада з перевізниками, які надають послугу з перевезень у громадському транспорті Звягеля.
Якість послуги
Перш за все, враховуючи чергове зростання вартості квитка у громадському транспорті, наголошено перевізникам про важливість надання якісних послуг із пасажирських перевезень. У цій сфері цінується вихованість та повага до клієнта. Бруд в автобусах, хамство та гучна музика в салонах, на які нарікає громадськість, не повинні мати місце.
Ознайомлено перевізників та роздано для інформування у салонах автобусів рішення сесії міської ради щодо скасування обмежень для пільгових категорій у вихідні та святкові дні.
Реагуючи на звернення родин загиблих Героїв та зважаючи на численні прохання мешканців громади, напрацювали організацію здійснення доїзду до міських кладовищ на постійній основі. Графіки руху автобусів та детальна інформація будуть подані окремим матеріалом.
Рейси на вулиці Медичній
Невдовзі, по завершенню ремонтних робіт на вулиці Медичній, окремі автобусні маршрути курсуватимуть через КНП «Звягельська багатопрофільна лікарня» ЗМР. У межах підготовки запуску нових рейсів напрацьовано графіки. Вони невдовзі будуть опубліковані на офіційних ресурсах, на інформаційних стендах зупинок громадського транспорту, у місцевих друкованих медіа та цифрових застосунках Rozklad.in.ua
https://play.google.com/store/apps/details...
та «е-Звягель»
https://play.google.com/store/apps/details...
Тут курсуватимуть маршрути №1, №2, №3 №4.
Додаткова інформація буде подана напередодні.
«е-квиток»
Обговорено питання «е-квитка», впровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду. Перед стартом запуску цього проєкту перевізники в межах обміну досвідом ознайомляться з уже впровадженими проєктами оператора ТОВ «ГІС-СЕРВІС». (Розробник — ТОВ «Українські геоінформаційні системи»).
Що робити у випадку конфліктних ситуацій в автобусах
Звертаємося до пасажирів: у випадках конфліктних ситуацій, порушень, недотримання графіку руху інформувати відділ економічного планування та підприємницької діяльності одним із чотирьох способів:
✔ зателефонувати за номером: 097 929 54 02;
✔ написати приватне повідомлення на сторінку відділу економічного планування та підприємницької діяльності;
✔ надіслати електронний лист на адресу: economycіty@ukr.net
✔ надіслати письмове звернення, скаргу на папері, яку можна принести особисто в каб. №12 Будинку рад (вул. Шевченка, 16).
У зверненні ОБОВ’ЯЗКОВО треба вказати своє ім’я, по батькові, прізвище та адресу реєстрації, і чітко викласти суть: що, де, коли трапилося. Час, номер автобусу.
У той же час звертаємося до пасажирів із проханням також дотримуватися поважливого ставлення до водіїв та кондукторів. Адже вони щоденно працюють із людьми різних категорій, що так само впливає на емоційний стан. Будьмо взаємовічливими.
За матеріалами відділу економічного планування та підприємницької діяльності міської ради
Коментарі відсутні