
Півтисячі червоних троянд для «Лесі»
- Новоградські новини
- 111
- коментар(і)
- 22-02-2019 23:35

На швейній фабриці продовжують впроваджувати у роботу новий для місцевих роботодавців вектор тімбілдінгу (від англ. «team building» — «побудова команди»). «Леся» не лише невтомно працює, а й з ініціативи керівництва активно мандрує Україною. І, слід зауважити, не лише Україною, адже наприкінці року вдруге реалізували масштабний туристичний проект — двадцять працівників відвідали Німеччину. Побували у німецьких бізнес-партнерів на фірмі «Бракс», під брендом якої «Леся» шиє брюки для Європи. Нагадаємо, путівки розігрували у колективі, і фортуна усміхнулася не лише щасливчикам у лотереї, а й тим, чиї показники у роботі керівництво назвало кращими.
— Враження досі не полишають нас, — розповіла юрист-консульт фабрики Ірина Безпрозванна. — Для мене це була перша поїздка за кордон, літак, переліт… Приємністю для усіх стало те, що фабрика надала нам хороші добові, щоб ми мали кошти за кордоном на свої потреби, подарунки. Вразило, наскільки до дрібниць була організована поїздка. Щойно вийшли з літака — нас чекав комфортабельний автобус, який скрізь перевозив. На сидіннях для кожного був пакет від партнерів із сюрпризами: блокнот, ручка, вода, навушники, шоколад тощо. Одразу нас повезли на фірму «Бракс», куди відправляємо з фабрики пошиті брюки. Багаторівнева автоматична організація роботи перехоплювала подих, побували на складі, побачили свої вироби! Знайомство з німецькими колегами лишило дуже гарні враження, адже багатьох ми знали заочно, спілкуючись по е-мейлу та телефону, а тепер побачилися.

— Вразила тотальна зайнятість німців та їх гостинність. Приємно, що нас керівництво постійно «підтягує» до європейського рівня, — поділилася Ірина Безпрозванна. — Моя сестра з Києва каже, що навіть окремі столичні фірми від нас відстають. Зокрема, з тімбілдінгу, а це явище у столиці дуже розвивають у командах. Нам дуже приємно, що «Леся» йде на крок попереду, це супер!

Власник фабрики Микола Сиченко і директор Тетяна Кондратюк переконані, що корпоративні заходи зближують і надихають колектив на успіхи, і вони не помиляються — обсяги виробництва на «Лесі» зростають, а за підсумками діяльності підприємство вдруге в Україні очолило топ-рейтинг лідерів легкої промисловості, отримавши відзнаку «Лідер року-2018».
«Аби добре працювати, треба добре відпочивати!» — це негласне правило екскурсій вихідного дня успішно діє на «Лесі» не перший рік. З нового року стартував новий графік подорожей. На прохідній встановлено он-лайн систему, де кожен працівник може зареєструвати власну пропозицію. Ознайомившись із думками підлеглих, керівництво складає план, згідно з яким працівники щотижня відвідують цікаві місця. На вихідних із території підприємства виїжджає транспорт, дорогу оплачує керівництво.

З нагоди Дня усіх закоханих на фабриці проходив фотоконкурс «Кохання — це сила», де романтичну вечерю у ресторані виграли Іван та Олександра Форманюки-Качури, котрі обоє працюють на підприємстві. Олександра написала у Фейсбуці: «Велика подяка усім, хто за нас голосував, і фабриці — за чудовий подарунок!».

Нова ідея — чергувати подорожі з майстер-класами для колективу. Ті, хто забажає, зможуть відвідати пропозиції на будь-який смак: від виготовлення імбирних пряників — до занять з латино-американських танців. Тож, колектив чекає нового етапу у проведенні спільного дозвілля.
«Нам поталанило очолювати дружний і професійний колектив, разом ми вже досягли неабияких успіхів, а попереду нас очікує ще багато звершень!», — керівний склад підприємства сповнений оптимізму, як і підлеглі, разом із якими на «Лесі» успішно працюють над спільною справою.
Юлія КЛИМЧУК
Коментарі відсутні