Приміщення «Прозорого офісу» готується до початку експлуатації
- 74
- коментар(і)
- 30-10-2020 18:08
23 жовтня тимчасово виконувач повноважень міського голови, секретар міської ради Олена Пономаренко, за участі керуючого справами виконавчого комітету міської ради Дмитра Ружицького, провела робочу нараду з керівниками структурних підрозділів та служб, які будуть розміщені в Центрі надання адміністративних послуг у форматі «Прозорий офіс» (вул.Шевченка, 20) — єдиному просторі для надання соціальних та адміністративних послуг населенню.
Присутні оглянули хід підготовки до введення в експлуатацію приміщення «Прозорого офісу». Наразі завершується встановлення меблів, затим буде проведено налаштування комп’ютерної техніки, які отримано в межах проєкту Міністерства соціальної політики України та Світового банку.
Нагадаємо, що на першому поверсі «Прозорого офісу» розташуються Центр надання адміністративних послуг міської ради, територіальні відділи головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області та міський центр соціальних служб. На другому поверсі — департамент праці та соціального захисту населення міської ради і служба у справах дітей.
Присутні оглянули хід підготовки до введення в експлуатацію приміщення «Прозорого офісу». Наразі завершується встановлення меблів, затим буде проведено налаштування комп’ютерної техніки, які отримано в межах проєкту Міністерства соціальної політики України та Світового банку.
Нагадаємо, що на першому поверсі «Прозорого офісу» розташуються Центр надання адміністративних послуг міської ради, територіальні відділи головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області та міський центр соціальних служб. На другому поверсі — департамент праці та соціального захисту населення міської ради і служба у справах дітей.
Оксана ТАЛЬКО, начальник відділу інформації та зв’язків із громадськістю міської ради
Коментарі відсутні