ЗРОСЛИ НАДХОДЖЕННЯ ДО БЮДЖЕТІВ
- Питання-відповідь
- 538
- коментар(і)
- 08-04-2011 02:34
При Новоград-Волинській ОДПІ 29 березня 2011 року відбулося чергове засідання громадської ради.
Увагу присутніх було зосереджено на проблемних питаннях, що сьогодні турбують податківців, — мінімізації податкових зобов’язань платників, котрі при мільйонних оборотах сплачують до бюджетів мізерні суми податків, рівень податкової віддачі по підприємствах міста і району, рівномірність сплати податків до бюджетів, виплати заробітної плати, не нижче законодавчо встановленого рівня та обговорення Податкового кодексу України.
За січень-лютий 2011 року в Зведений бюджет України від підприємств до Новоград-Волинської ОДПІ надійшло 27382,8 тис. грн. (108,9%), що на 6588,5 тис. грн. або на 31,7%, більше, ніж за відповідний період минулого року (січень-лютий 2010 року — 20794,3 тис. грн.).
Збір у Державний бюджет України становить 11708,9 тис. грн. (102,0%), що більше збору за відповідний період минулого року на 3768,2 тис. грн., або на 47,5 %. (січень-лютий 2010 року — 7940,7 тис. грн.).
У загальний фонд Державного бюджету за звітний період надійшло 11474,3 тис. грн. (101,8%), що на 4003,7 тис. грн., або на 53,6%, більше, ніж за відповідний період минулого року.
У місцевий бюджет за січень-лютий 2011 року надійшло 15673,9 тис.грн. (114,7%), що на 2819,9 тис. грн., або на 21,9%, більше показника минулого року.
Дані результати були досягнуті за рахунок виконання плану основних бюджетоформуючих податків, що становлять 91,7% всіх надходжень у місцевий бюджет, а саме: по податку з доходів фізичних осіб, по платі за землю від юридичних і фізичних осіб, по єдиному податку від юридичних і фізичних осіб та платі за використання лісових ресурсів.
Додаткові надходження за січень-лютий 2011 року з вищевказаних 4 податків склали 1344,2 тис. грн., що становить 66,9% від загальної суми перевиконання.
Досягти таких показників вдалося за рахунок виконання комплексних заходів щодо відпрацювання платників за категоріями ризиків та проведення детального аналізу економічних показників фінансово-господарської діяльності суб’єктів господарювання міста та району. Забезпечено стабільну динаміку нарощування платежів до місцевих бюджетів.
Податкова служба спрямовує платників податків на добровільне виконання податкових зобов’язань у повному обсязі і докладає всіх зусиль для виявлення та руйнування схем мінімізації податкових відрахувань підприємствами групи ризику. Втім, деякі суб’єкти господарювання недостатньо відповідально ставляться до наповнення бюджету.
Податкова віддача менше одного відсотка — своєрідний рубіж, перетнувши який окремі підприємства «ховають» реальні прибутки. Відтак співбесіди з керівниками та головними бухгалтерами підприємств із такою «символічною» податковою віддачею в податковій інспекції проводяться постійно за участю керівного складу. Такі суб’єкти господарювання перебувають у полі зору, під особливою увагою податківців.
Основні пріоритети в роботі податківців сьогодні — це не лише реформування податкової служби, а, насамперед, поліпшення сервісу й обслуговування платників податків, рівнозначна увага до великого та до малого і середнього бізнесу, детінізації економіки. Допомогу у цьому надає Податковий кодекс. З набуттям чинності Податковим кодексом України не лише суттєво змінюється порядок адміністрування майже всіх податків і зборів, а й з’являються додаткові резерви з наповнення, зокрема, місцевого бюджету, до якого спрямовується 50% від збору за спеціальне водокористування та збору за користування надрами державного значення, плати за ліцензії на виробництво, право імпорту й оптову торгівлю алкогольними напоями.
Податковий кодекс нормалізує відносини з платниками податків. Конфліктних ситуацій ми не мали й раніше, адже всі нововведення в оподаткуванні намагаємося завчасно обговорювати з платниками податків. Не виникло непорозумінь і у зв’язку з набранням чинності Податкового кодексу. Платники завжди можуть отримати відповіді на свої запитання. У нас добре працює сектор масово-роз’яснювальної роботи:
Постійно роз’яснюються зміни в оподаткуванні. Багато говориться про те, що ПКУ спонукатиме до переходу суб’єктів підприємницької діяльності в «тінь», про можливість тінізації говорять переважно підприємці-фізичні особи, котрі сплачують єдиний податок. Саме дискусії про підняття ставки єдиного податку спричинили появу розмов про масовий перехід «спрощенців» у «тінь». Переконані, цього не станеться: підприємцям варто зрозуміти, що ставки єдиного податку, введені понад 10 років тому, не можуть діяти вічно. Зараз активно йдуть перемовини між представниками уряду та підприємницькими організаціями щодо майбутнього спрощеної системи оподаткування. Маємо надію, що всі спірні питання вдасться вирішити.
Ефективність взаємодії влади і бізнесу залежить від чіткого розуміння всіма сторонами необхідності консолідації зусиль для спільного вирішення нагальних питань. Ми продовжуватимемо курс на підвищення ефективності роботи податківців, подальше збільшення надходжень до бюджетів усіх рівнів а також — підвищення якості обслуговування платників.
Хочеться, щоб досягнуті нами показники у поточному році зберігалися впродовж усього року, а кількість мінімізаторів була зведена до мінімуму.
Увагу присутніх було зосереджено на проблемних питаннях, що сьогодні турбують податківців, — мінімізації податкових зобов’язань платників, котрі при мільйонних оборотах сплачують до бюджетів мізерні суми податків, рівень податкової віддачі по підприємствах міста і району, рівномірність сплати податків до бюджетів, виплати заробітної плати, не нижче законодавчо встановленого рівня та обговорення Податкового кодексу України.
За січень-лютий 2011 року в Зведений бюджет України від підприємств до Новоград-Волинської ОДПІ надійшло 27382,8 тис. грн. (108,9%), що на 6588,5 тис. грн. або на 31,7%, більше, ніж за відповідний період минулого року (січень-лютий 2010 року — 20794,3 тис. грн.).
Збір у Державний бюджет України становить 11708,9 тис. грн. (102,0%), що більше збору за відповідний період минулого року на 3768,2 тис. грн., або на 47,5 %. (січень-лютий 2010 року — 7940,7 тис. грн.).
У загальний фонд Державного бюджету за звітний період надійшло 11474,3 тис. грн. (101,8%), що на 4003,7 тис. грн., або на 53,6%, більше, ніж за відповідний період минулого року.
У місцевий бюджет за січень-лютий 2011 року надійшло 15673,9 тис.грн. (114,7%), що на 2819,9 тис. грн., або на 21,9%, більше показника минулого року.
Дані результати були досягнуті за рахунок виконання плану основних бюджетоформуючих податків, що становлять 91,7% всіх надходжень у місцевий бюджет, а саме: по податку з доходів фізичних осіб, по платі за землю від юридичних і фізичних осіб, по єдиному податку від юридичних і фізичних осіб та платі за використання лісових ресурсів.
Додаткові надходження за січень-лютий 2011 року з вищевказаних 4 податків склали 1344,2 тис. грн., що становить 66,9% від загальної суми перевиконання.
Досягти таких показників вдалося за рахунок виконання комплексних заходів щодо відпрацювання платників за категоріями ризиків та проведення детального аналізу економічних показників фінансово-господарської діяльності суб’єктів господарювання міста та району. Забезпечено стабільну динаміку нарощування платежів до місцевих бюджетів.
Податкова служба спрямовує платників податків на добровільне виконання податкових зобов’язань у повному обсязі і докладає всіх зусиль для виявлення та руйнування схем мінімізації податкових відрахувань підприємствами групи ризику. Втім, деякі суб’єкти господарювання недостатньо відповідально ставляться до наповнення бюджету.
Податкова віддача менше одного відсотка — своєрідний рубіж, перетнувши який окремі підприємства «ховають» реальні прибутки. Відтак співбесіди з керівниками та головними бухгалтерами підприємств із такою «символічною» податковою віддачею в податковій інспекції проводяться постійно за участю керівного складу. Такі суб’єкти господарювання перебувають у полі зору, під особливою увагою податківців.
Основні пріоритети в роботі податківців сьогодні — це не лише реформування податкової служби, а, насамперед, поліпшення сервісу й обслуговування платників податків, рівнозначна увага до великого та до малого і середнього бізнесу, детінізації економіки. Допомогу у цьому надає Податковий кодекс. З набуттям чинності Податковим кодексом України не лише суттєво змінюється порядок адміністрування майже всіх податків і зборів, а й з’являються додаткові резерви з наповнення, зокрема, місцевого бюджету, до якого спрямовується 50% від збору за спеціальне водокористування та збору за користування надрами державного значення, плати за ліцензії на виробництво, право імпорту й оптову торгівлю алкогольними напоями.
Податковий кодекс нормалізує відносини з платниками податків. Конфліктних ситуацій ми не мали й раніше, адже всі нововведення в оподаткуванні намагаємося завчасно обговорювати з платниками податків. Не виникло непорозумінь і у зв’язку з набранням чинності Податкового кодексу. Платники завжди можуть отримати відповіді на свої запитання. У нас добре працює сектор масово-роз’яснювальної роботи:
- надано 715 консультацій з різних питань податкового законодавства, в тому числі — на особистому прийомі — 360;
- проведено 17 семінарів з різними категоріями платників податків;
- 10 тематичних зустрічей з трудовими колективами;
- 6 «круглих столів»;
- 3 прес-конференції;
- 16 сеансів телефонного зв’язку «гаряча лінія».
Постійно роз’яснюються зміни в оподаткуванні. Багато говориться про те, що ПКУ спонукатиме до переходу суб’єктів підприємницької діяльності в «тінь», про можливість тінізації говорять переважно підприємці-фізичні особи, котрі сплачують єдиний податок. Саме дискусії про підняття ставки єдиного податку спричинили появу розмов про масовий перехід «спрощенців» у «тінь». Переконані, цього не станеться: підприємцям варто зрозуміти, що ставки єдиного податку, введені понад 10 років тому, не можуть діяти вічно. Зараз активно йдуть перемовини між представниками уряду та підприємницькими організаціями щодо майбутнього спрощеної системи оподаткування. Маємо надію, що всі спірні питання вдасться вирішити.
Ефективність взаємодії влади і бізнесу залежить від чіткого розуміння всіма сторонами необхідності консолідації зусиль для спільного вирішення нагальних питань. Ми продовжуватимемо курс на підвищення ефективності роботи податківців, подальше збільшення надходжень до бюджетів усіх рівнів а також — підвищення якості обслуговування платників.
Хочеться, щоб досягнуті нами показники у поточному році зберігалися впродовж усього року, а кількість мінімізаторів була зведена до мінімуму.
Новоград-Волинська ОДПІ
Коментарі відсутні