
НАШІ ХОЛОДИЛЬНИКИ ПРИКРАШАЄ КРИМ. А НАВПАКИ — СЛАБО?!
- 639
- коментар(і)
- 26-08-2011 23:44

До чого такий розлогий вступ, певно, подумав читач, адже йдеться про очевидні речі? А до того, що в Новограді-Волинському — місті, яке в нашому розумінні повинно бути туристично-привабливим, цікавим для гостей, — «корінні» магнітики, як і інші сувеніри із символікою Звягеля-Новограда, абсолютно не розкручені. Де купити щось на згадку, — ось типове питання від інтелігентних туристів. Переконаний, що про існування місцевого майстра, котрий кілька років тому опанував якісне виробництво магнітиків, відомо одиницям. Тож, зараз спробуємо ліквідувати цей пробіл.
— Почав практикуватися у виготовленні сувенірів десь 2,5 роки тому. Доки навчився, то біля штуки баксів витратив, — відверто зізнається Володимир БОЙКО. — Взявся за цю справу, бо в Новограді такого не було. Так, певно, десь і можна було придбати сувеніри (магнітики, чашки, тарілки тощо) з символікою нашого міста, але виготовлені ті вироби — в інших містах. Якщо ж цим займається наша, місцева людина, то в неї апріорі буде ширший асортимент, адже вона щодня бачить місто, ловить нові цікаві ракурси…

Та все ж певна проблемка залишилася. На відміну від курортних міст, де сувенірну продукцію можна зустріти на кожному кроці, точка продажу новоградської символіки в очі не кидається.
— Ми, часом, переважно на свята, проводимо виставки-продажі виробів наших майстрів, — розповідає завідуюча салоном Світлана КАЧЕВСЬКА, погоджуючись, що салону вкрай необхідна якісна зовнішня реклама.

…За 2,5 роки в цій сфері Володимир Бойко багато чого навчився. Асортимент його виробів викликає щире захоплення. Будь-яке фото — цифрове чи надруковане — він може втілити на тарілці, чашці, бокалі, футболці, жіночій сумочці, настінному годиннику, подушці, краватці, вимпелі, навіть… на слюнявчику.
— Найпопулярніший краєвид Новограда — вид із фортеці на пішохідний міст, — ділиться секретом Володимир Бойко. — Вже три таких тарілки «поїхали» у Канаду, по дві — в Італію та Німеччину.

Із розмови стає зрозуміло, що мрія майстра — гуртові замовлення. Адже над налагодженням реалізації вроздріб ще треба працювати. Правда, передумови до цього є. Скажімо, можна укласти взаємовигідну угоду з поштою, яка має розгалужену мережу відділень і кіосків, можна віддавати продукцію під реалізацію іншим магазинам, що більш вигідно розташовані. Зрештою, міста, що дбають про свій імідж і хочуть на ньому заробити, свою символіку (і карти міста, що так популярні серед туристів, а в Новограді — хронічний дефіцит) продають на кожному кутку. Невже нам слабо?!
Олег БРЮХАНОВ
Фото Віктора ТИМОЩУКА
Фото Віктора ТИМОЩУКА
Коментарі відсутні