Якби так діяв кожен народний обранець, то краще жилося б нам усім
- 189
- 1 коментар(і)
- 12-10-2012 21:26
Зустрічаючись зі своїми земляками, жителями Полісся, Володимир Литвин завітав практично у кожен населений пункт — від малих хутірців і сіл до селищ і міст. І у кожному з них до нього приходили люди, які звіряли власні болі, проблеми, зверталися за допомогою. Жодне з цих звертань не залишилося без уваги. Володимир Михайлович, не тільки використовуючи власне службове становище, а й пропускаючи крізь серце всі ці питання, з якими люди приходили і приходять на зустрічі з В.Литвином — з тим, на кого покладають всі свої надії і сподівання, звертався в різні інстанції і успішно вирішував та вирішує більшість звернень.
А ще в результаті зустрічей із виборцями з’являються такі суспільно-важливі документи, які стають визначальними для всієї нашої держави. Про що свідчить лист Володимира Литвина Президенту, де були викладені найбільш актуальні та гострі питання, які потребують невідкладної уваги.
3 жовтня 2012 р.
вих. №01-5/1394
Президентові України В.Ф.ЯНУКОВИЧУ
Шановний Вікторе Федоровичу!
Звернення людей та безпосереднє спілкування з ними засвідчують наявність і наростання масиву проблем, що мають загальний, спільний для всієї держави характер, відзначаються масштабністю, складністю і викликають дедалі неоднозначнішу реакцію в суспільстві. У зв’язку з цим вважав би за необхідне зупинитися на найбільш актуальних та гострих питаннях, які потребують невідкладної уваги. Вони стосуються насамперед сільської місцевості, де значна частина населення все ще позбавлена елементарних умов для нормального життя.
До таких пріоритетних завдань належить поліпшення стану доріг, що вже є критичним, а то й перебуває на межі розвалу. В ряді місцевостей не забезпечуються навіть найпростіші заходи з утримання та поточного догляду за шляховим господарством — наприклад, грейдерування чи засипання ям. Усе більше доріг не відповідають своєму прямому призначенню — це вже не дороги, а напрями. В результаті села, у тому числі зі значною кількістю жителів (500 і більше), відрізані від районних центрів.
Для людини з сільської глибинки стало проблематичним вирішення найбільш нагальних і життєво необхідних справ: отримання медичної допомоги, придбання за пільговими цінами ліків (це можна зробити тільки у певній аптеці), отримання будь-якої довідки тощо. У кожному з таких випадків треба добиратися до райцентру, який нерідко знаходиться за десятки кілометрів.
Ситуація ускладнюється і безладом в організації пасажирських перевезень. Покладення цієї справи на обласні державні адміністрації обернулося цілим клубком недоробок та суперечностей. Як правило, вихоплюються найбільш вигідні маршрути, а інтереси населення традиційно залишаються на останньому місці. Непоодинокі випадки, коли віддалені населені пункти зовсім не охоплені автобусним сполученням або мають всього один-два рейси на тиждень.
Перекроювання розкладу руху електропоїздів, різкі скорочення їх кількості зі зменшенням числа вагонів та зупинок — усе це також спричиняє спротив населення.
Питання розвитку місцевої інфраструктури, благоустрою населених пунктів виходять в суспільних настроях на передній план. Як засвідчує аналіз громадської думки, це вже турбує людей навіть більше, ніж відсутність роботи.
Гранично погіршилися справи з забезпеченням населення скрапленим газом. Люди роками не можуть його отримати, до того ж, і ціна надвисока. Особливо страждає населення з чорнобильських зон, де є проблематичним використання на паливо деревини.
Ускладнилася процедура видачі «тисячі» із втрачених заощаджень. Якщо до останнього часу все було нормально, то зараз люди практично не можуть зв’язатися з Ощадбанком у телефонному режимі. За належної організації відповідним банківським органам можна було б взяти максимум операцій з оформлення на себе і розвезти гроші тим, хто має їх отримати.
Більшає доказів того, що село може стати територією масового ошуканства. У тому числі — неповернення переробниками коштів за здане молоко, а також фактичне блокування реалізації прийнятої за Вашим дорученням постанови Кабінету Міністрів про мінімальну закупівельну ціну за молоко (2,20 грн. за 1 літр). Усе це лежить на поверхні і є для людей наочними аргументами проти влади.
Кричущі порушення, вияви байдужості та зневаги мають місце при видачі документів на право власності на землю і присадибні ділянки, у практиці розрахунків за оренду земельних паїв.
У своїй сукупності зазначені фактори істотно ускладнюють та обтяжують життя людей. Вбачаю в цьому і наслідок того стилю керівництва, підходів до життєвих реалій, що вже значною мірою вкоренився на місцях, в органах державної влади і самоврядування.
Виходячи зі сказаного, просив би Вас дати вичерпні доручення стосовно порушених питань Кабінету Міністрів і обласним державним адміністраціям.
Варто зазначити, що якби так, як Володимир Литвин, діяв кожен народний обранець, то життя в нашій державі значно поліпшилося, краще жилося б нам усім. І про це свідчить наш Поліський регіон, де вже вирішено чимало проблемних питань тільки завдяки зусиллям всього однієї людини, одного нашого представника в органах державної влади і, насамперед, справжнього патріота своєї малої батьківщини — Володимира Литвина.
А ще в результаті зустрічей із виборцями з’являються такі суспільно-важливі документи, які стають визначальними для всієї нашої держави. Про що свідчить лист Володимира Литвина Президенту, де були викладені найбільш актуальні та гострі питання, які потребують невідкладної уваги.
3 жовтня 2012 р.
вих. №01-5/1394
Президентові України В.Ф.ЯНУКОВИЧУ
Шановний Вікторе Федоровичу!
Звернення людей та безпосереднє спілкування з ними засвідчують наявність і наростання масиву проблем, що мають загальний, спільний для всієї держави характер, відзначаються масштабністю, складністю і викликають дедалі неоднозначнішу реакцію в суспільстві. У зв’язку з цим вважав би за необхідне зупинитися на найбільш актуальних та гострих питаннях, які потребують невідкладної уваги. Вони стосуються насамперед сільської місцевості, де значна частина населення все ще позбавлена елементарних умов для нормального життя.
До таких пріоритетних завдань належить поліпшення стану доріг, що вже є критичним, а то й перебуває на межі розвалу. В ряді місцевостей не забезпечуються навіть найпростіші заходи з утримання та поточного догляду за шляховим господарством — наприклад, грейдерування чи засипання ям. Усе більше доріг не відповідають своєму прямому призначенню — це вже не дороги, а напрями. В результаті села, у тому числі зі значною кількістю жителів (500 і більше), відрізані від районних центрів.
Для людини з сільської глибинки стало проблематичним вирішення найбільш нагальних і життєво необхідних справ: отримання медичної допомоги, придбання за пільговими цінами ліків (це можна зробити тільки у певній аптеці), отримання будь-якої довідки тощо. У кожному з таких випадків треба добиратися до райцентру, який нерідко знаходиться за десятки кілометрів.
Ситуація ускладнюється і безладом в організації пасажирських перевезень. Покладення цієї справи на обласні державні адміністрації обернулося цілим клубком недоробок та суперечностей. Як правило, вихоплюються найбільш вигідні маршрути, а інтереси населення традиційно залишаються на останньому місці. Непоодинокі випадки, коли віддалені населені пункти зовсім не охоплені автобусним сполученням або мають всього один-два рейси на тиждень.
Перекроювання розкладу руху електропоїздів, різкі скорочення їх кількості зі зменшенням числа вагонів та зупинок — усе це також спричиняє спротив населення.
Питання розвитку місцевої інфраструктури, благоустрою населених пунктів виходять в суспільних настроях на передній план. Як засвідчує аналіз громадської думки, це вже турбує людей навіть більше, ніж відсутність роботи.
Гранично погіршилися справи з забезпеченням населення скрапленим газом. Люди роками не можуть його отримати, до того ж, і ціна надвисока. Особливо страждає населення з чорнобильських зон, де є проблематичним використання на паливо деревини.
Ускладнилася процедура видачі «тисячі» із втрачених заощаджень. Якщо до останнього часу все було нормально, то зараз люди практично не можуть зв’язатися з Ощадбанком у телефонному режимі. За належної організації відповідним банківським органам можна було б взяти максимум операцій з оформлення на себе і розвезти гроші тим, хто має їх отримати.
Більшає доказів того, що село може стати територією масового ошуканства. У тому числі — неповернення переробниками коштів за здане молоко, а також фактичне блокування реалізації прийнятої за Вашим дорученням постанови Кабінету Міністрів про мінімальну закупівельну ціну за молоко (2,20 грн. за 1 літр). Усе це лежить на поверхні і є для людей наочними аргументами проти влади.
Кричущі порушення, вияви байдужості та зневаги мають місце при видачі документів на право власності на землю і присадибні ділянки, у практиці розрахунків за оренду земельних паїв.
У своїй сукупності зазначені фактори істотно ускладнюють та обтяжують життя людей. Вбачаю в цьому і наслідок того стилю керівництва, підходів до життєвих реалій, що вже значною мірою вкоренився на місцях, в органах державної влади і самоврядування.
Виходячи зі сказаного, просив би Вас дати вичерпні доручення стосовно порушених питань Кабінету Міністрів і обласним державним адміністраціям.
З повагою
Володимир ЛИТВИН
Володимир ЛИТВИН
* * *
Варто зазначити, що якби так, як Володимир Литвин, діяв кожен народний обранець, то життя в нашій державі значно поліпшилося, краще жилося б нам усім. І про це свідчить наш Поліський регіон, де вже вирішено чимало проблемних питань тільки завдяки зусиллям всього однієї людини, одного нашого представника в органах державної влади і, насамперед, справжнього патріота своєї малої батьківщини — Володимира Литвина.
Лариса ГЕМБАРСЬКА
щось перед виборами оживились ще активніше
Максім Алексейчук
08:10:27 16-10-2012