
До Новограда повертається «пільговий» автобус?
- Новоградські новини
- 398
- 1 коментар(і)
- 02-11-2012 02:32

— Із першого листопада ТОВ «Міськкомунсервіс» припинило обслуговування автобусних маршрутів №3, 7, 9, 11. Причина — суттєві збитки через низький тариф та діючу систему пільгових перевезень, коли безкоштовно і без обмежень мають право на проїзд представники усіх пільгових категорій. На прохання міської влади ці маршрути (крім №7) тимчасово взялося обслуговувати інше транспортне підприємство — ТОВ «Новоградтранссервіс». Маршрути поки що закрили тими автобусами, які в них, так би мовити, виявилися в резерві, — коментує Сергій Колотов зміни, з якими у перший день листопада зіткнулися пасажири, насамперед, мікрорайону «Смолка».
— Чому ТОВ «Міськкомунсервіс» так раптово припинило роботу на ввірених їм маршрутах?
— Великі автобуси, що працювали на маршрутах №3, 7, 9, 11, хоча й були максимально зручними і комфортними для пасажирів, виявилися невигідними. Насамперед тому, що вартість їхнього обслуговування суттєво перевищує ті доходи, що отримувалися від перевезень. Такі автобуси потребують кваліфікованого й дороговартісного технічного огляду. Якщо за кордоном є спеціалізовані станції для техогляду й обслуговування, то в нас таких наразі немає. До того ж, цей перевізник відмовився поповнювати автопарк автобусами меншого класу, які б більш рентабельно працювали не в години «пік». Сукупність цих факторів і призвела до зупинки транспортної дільниці ТОВ «Міськкомунсервіс».
— Перевізники нарікають на збитковість. А як у цьому році співвідноситься державна субвенція із реальними потребами міста на перевезення пільговиків?
— По-мінімуму компенсація за перевезення всіх представників пільгових категорій без будь-яких обмежень для Новограда становить близько 3,8 млн. грн. в рік (при тарифі на проїзд 1,5 грн.). За рахунок державної субвенції цьогоріч було відшкодовано 1,4 млн. грн. Пораховано, що станом на 1 вересня перевезено пільговиків на суму, що становить 2,6 мільйонів. Якщо нічого не змінювати, то заборгованість перед перевізниками на кінець року становитиме близько 2,9 млн. грн.
— Вочевидь, ТОВ «Новоградтранссервіс» також довго не зможе працювати за такою схемою?
— Назване підприємство вимушено перейшло на таку тарифну політику, бо тон був заданий ТОВ «Міськкомунсервіс». Не виключено, що будемо знову повертатися до тієї схеми перевезень, що діяла в місті до березня цього року. Тобто, по кожному маршруту раз на годину курсуватиме «пільговий» автобус, у якому право на безкоштовний проїзд матимуть усі категорії пільговиків (решта пасажирів платитимуть за проїзд по півтори гривні). В інших автобусах для всіх пасажирів, крім представників найбільш соціально незахищених категорій населення, тариф складатиме 2 гривні. Це — один із варіантів, що буде винесений на обговорення громадськості під час «круглого столу», засідання якого заплановане на вівторок, 6 листопада, на 15.00, у конференц-залі міської ради.
У будь-якому випадку пасажири віддалених від центра міста мікрорайонів без транспортного сполучення не залишаться. Після «круглого столу», в залежності від прийнятого рішення, буде відпрацьовано новий графік руху автобусів на міських маршрутах.
Від редакції. Ще у березні цього року, одразу після того, як ТОВ «Новоградтранссервіс» услід за ТОВ «Міськкомунсервіс» запровадило на своїх маршрутах тариф у півтори гривні і встановило безкоштовний проїзд для всіх категорій пільговиків, газета «Звягель» в одному зі своїх матеріалів на цю тему висловила припущення, що довго така схема не протримається. Дослівно це звучало так: «Малоймовірним виглядає той факт, що перевізникам буде і надалі вигідно обслуговувати на постійній безкоштовній основі майже половину населення міста». Як бачимо, ми тоді були недалекі від істини…
Розмовляв Олег БРЮХАНОВ
выборы кончились....гыыыы ;D
sirrah
16:11:12 05-11-2012