
«Укрпошта» спрощує доступ до адміністративних послуг
- Новоградські новини
- 184
- коментар(і)
- 31-05-2013 17:38

«Нічого нового в цьому немає. Такий механізм уже діє в багатьох країнах», — розповідаючи про нововведення, наголосив директор Житомирської дирекції УДППЗ «Укрпошта» Олександр НЕЧИПОРУК. Шеф обласної дирекції «Укрпошти» запевнив, що працівники поштових відділень вже проінструктовані й надаватимуть клієнтам усі можливі консультації. До того ж, у відділеннях, на стендах, буде розміщена необхідна інформація.
«Ми вже з ними це відпрацювали. Приходить клієнт, йому при потребі допоможуть правильно написати заяву, перевірять перелік необхідних супровідних документів. Він оплатить вартість конверта — і все. Відповідь із приводу свого звернення клієнт також отримає поштою, під розписку», — наголошуючи на зручності, а також простоті в користуванні даною послугою, пояснив Олександр Нечипорук.
Нині на Житомирщині на 1776 населених пунктів діє 565 стаціонарних і 38 пересувних відділень поштового зв’язку. Зокрема, у Новоград-Волинському районі — 33 відділення. У кожному з них інновація почала діяти з моменту урочистої презентації, тобто з 28 травня. Очікують, що протягом червня нововведення запрацює по всій області.
Назвавши презентовану послугу «народним проектом», і поштарі, і представники влади, і працівники організацій в один голос висловили переконання, що відтепер оформлення адміністративних послуг стане ближчим до громади, адже не потрібна буде особиста присутність людини. А це особливо актуально для жителів міських околиць та віддалених сіл.
Відзначимо, що урочиста презентація проекту відбулася у міському поштовому відділенні №3, а також у Наталівці та Городниці.
Олег БРЮХАНОВ
Фото Володимира ПОТАЙЧУКА
Фото Володимира ПОТАЙЧУКА
Коментарі відсутні