Головне зі звіту керуючого справами виконавчого комітету міської ради Олександра Долі про роботу у 2023 році

Головне зі звіту керуючого справами виконавчого комітету міської ради Олександра Долі про роботу у 2023 році

До кола обов’язків, відповідно до розпорядження міського голови про розподіл обов’язків між міським головою, секретарем міської ради, заступниками міського голови, керуючого справами виконавчого комітету міської ради належить організаційне, матеріально-технічне, кадрове та правове забезпечення діяльності апарату виконавчого комітету міської ради, роботи міської ради та її виконавчого комітету восьмого скликання, архівна справа і діловодство, контроль за дотриманням вимог законодавства та нормативно-правових актів із питань роботи зі зверненнями громадян, контроль за станом виконавської та трудової дисципліни працівників виконавчих органів міської ради.

 

Спрямовую і контролюю роботу організаційного відділу міської ради, відділу документообігу та контролю міської ради, відділу кадрів міської ради, архівного сектору, юридичного відділу міської ради, відділу ведення Державного реєстру виборців міської ради, відділу програмно-комп’ютерного забезпечення міської ради, служби господарського забезпечення міської ради, служби охорони громадського порядку, старост старостинських округів громади.
Очолюю 5 комісій за відповідними напрямками роботи.

Організація роботи виконавчого комітету міської ради восьмого скликання

Протягом 2023 року виконавчий комітет працював у складі 24 осіб. За звітний період підготовлено і проведено 25 засідань виконавчого комітету міської ради, в тому числі — 4 позачергових. У ході засідань прийнято 402 рішення.
 

Документування  управлінської діяльності 

 За звітний період опрацьовано задокументованих 6911 службових документів, які надійшли на адресу міської ради, в результаті діяльності виконавчих органів міської ради зареєстровано та надіслано 2350 листів на адресу органів влади усіх рівнів та юридичних осіб. До міської ради надійшло 59 інформаційних запитів. Усі запити опрацьовані, відповідно до встановленого порядку, з дотриманням строків розгляду.
 

Розгляд звернень громадян

 Протягом звітного періоду до виконавчого комітету міської ради надійшло 3720 звернень громадян, що на 1176 звернень більше, в порівнянні з попереднім.
Протягом року надійшло 8 скарг, проведено 35 особистих прийомів громадян, під час яких звернулися 145 жителів громади.
Із вересня 2023 року у виконавчому комітеті міської ради запрацювала телефонна лінія «Цілодобова варта». Метою створення цілодобової телефонної лінії є надання довідкової інформації та консультативної допомоги, вирішення нагальних життєвих проблем, отримання від жителів громади пропозицій із питань, що турбують суспільство.
За три місяці роботи на телефонну гарячу лінію надійшло 22 звернення, з них 12 — довідкового та 7 — консультативного характеру; питань, що потребують додаткового вивчення, — 3.
 

Організаційна робота діяльності депутатів міської ради восьмого скликання 

Протягом 2023 року підготовлено та проведено 16 сесій міської ради (в тому числі — 7 позачергових), 19 пленарних засідань, 10 засідань погоджувальної ради та 55 засідань постійних комісій міської ради з розгляду питань, що вносилися на розгляд міської ради. Міська рада прийняла 379 рішень та 10 звернень депутатів міської ради до вищого керівництва країни та керівництва області щодо необхідності вирішення суспільно-важливих проблем місцевого та державного значення.
Здійснювався контроль за виконанням рішень міської ради, знято з контролю 140 рішень. Сформовано контрольні справи щодо 14 міських Програм. Організовано проведення 12 виїзних прийомів громадян депутатами міської ради.
 

Юридична робота

Протягом звітного періоду опрацьовано 1815 документів внутрішньо-організаційного та нормативно-правового характеру.
Відділ забезпечував супровід 75 судових справ.
Крім того, працівники відділу, згідно з розпорядженням міського голови від 15.04.2022 р. №92 (к), продовжують виконувати додаткові обов’язки, відмінні від функціональних обов’язків посадової особи місцевого самоврядування, на час воєнного стану в частині координації діяльності Міжнародного гуманітарного центру.
 

Робота відділу ведення Державного реєстру виборців

Незважаючи на час дії в Україні воєнного стану, забезпечена безперервна робота відділу ведення Державного реєстру виборців, зокрема, за такими напрямами, як приймання та збереження документації періодичного поновлення персональних даних Реєстру, проведення постійного моніторингу стану приміщень для голосування та приміщень дільничних виборчих дільниць, які існують на постійній основі, а також збереження апаратного обладнання, призначеного для забезпечення функціонування Реєстру.
У зв’язку з виходом постанови Центральної виборчої комісії від 14 вересня 2023 року №60 «Про введення в тестову експлуатацію автоматизованої інформаційно-комунікаційної системи «Державний реєстр виборців», працівники відділу налаштовують систему, відповідно до вказівок Центральної виборчої комісії.
 

Кадрова робота 

За 2023 рік проведено 20 засідань комісії з організації і проведення конкурсу при прийнятті осіб на роботу у виконавчі органи міської ради та призначено 17 осіб. Інформація про вакантні посади та вимоги до кандидатів, відповідно до норм чинного законодавства, розміщувалася на офіційному сайті міської ради та в засобах масової інформації.
 У 2023 році почесну відзнаку міської територіальної громади для військовослужбовців нашої громади — орден «Звягельська доблесть» — отримали 152 військовослужбовці. Звання «Почесний громадянин Звягеля» присвоєно посмертно 117 загиблим воїнам Звягельської міської територіальної громади.
Почесною грамотою міської ради відзначено 183 особи, оголошено 300 Подяк міського голови (в тому числі — військовослужбовцям у зоні проведення бойових дій).
 

Архівна робота 

В архівному секторі міської ради зберігається 408 фондів на 31762 одиниці постійного зберігання та з кадрових питань.
Протягом звітного періоду проводилися огляди із забезпечення зберігання архівних документів та стану діловодства на підприємствах, установах і організаціях громади. На запити громадян видано 1040 архівних довідок.
Робота адміністративної комісії при виконавчому комітеті міської ради
 За звітний період проведено 19 засідань адміністративної комісії, розглянуто 155 протоколів про адміністративні правопорушення, згідно з якими стягнено штрафів на загальну суму 82515 грн.
Разом із цим, упродовж 2023 року комісія скерувала для примусового виконання 13 постанов про накладення адміністративних стягнень у вигляді штрафу. 5 постанов про накладення адміністративного стягнення 
оскаржено в судовому порядку.
 

Інформаційно-комп’ютерне забезпечення 

Кожне засідання сесії міської ради чи виконавчого комітету супроводжувалося за допомогою системи Віче, що надавало можливість прозорого голосування з автоматичним підрахунком голосів та веденням протоколу.
Завершена робота щодо облаштування паспортного обладнання в ЦНАПі, що дає можливість надавати паспортні послуги жителям громади.
У 2023 році в міській територіальній громаді завершені роботи із впровадження ІІ етапу комплексної системи відеоспостереження та відеоаналітики міської територіальної громади, яка була створена для забезпечення правопорядку, контролю транспортних потоків, оперативного реагування на надзвичайні події. Додано загалом 28 камер, зараз на території громади працює 72 камери.
На камерах відеоспостереження було зафіксовано пожежі, під час виявлення яких повідомляли чергового лісового господарства та чергового ДСНС; дорожньо-транспортні пригоди, про які інформували чергових районного відділу поліції та екстрених служб; злочини тощо.
Вдалося отримати погодження Департаменту патрульної поліції та державного агентства відновлення та розвитку України для встановлення ще одного приладу автоматичної фіксації порушень правил дорожнього руху в межах с. Дідовичі. Наразі проводяться роботи щодо встановлення цього комплексу.
Проведена робота щодо забезпечення Інтернет-зв’язком під час знеструмлення або критичної ситуації. Навіть під час тривалого знеструмлення Інтернет-провайдери надавали послуги.
 

Старостинські округи

 Старости сіл громади діяли, відповідно до нормативно-правових документів, та організовували роботу в межах старостинських округів на належному рівні, представляли інтереси мешканців свого округу. Протягом року брали активну участь у соціально-економічному та культурному житті громади, забезпечували благоустрій території округів.
Повноваження старост під час воєнного стану фактично залишилися незмінними і виконувалися в межах норм законодавчого забезпечення.
 

Олександр Доля, керуючий справами 
виконавчого комітету міської ради
 

*Із детальними звітами можна ознайомитися на офіційному порталі документів Звягельської міської ради