У Житомирській ОДА — планове скорочення
- Актуально
- 62
- коментар(і)
- 24-07-2015 22:54
Як інформує прес-служба Житомирської ОДА, штат має зменшитися майже на 30%.
«В обласній держадміністрації триває скорочення апарату, обіцяне головою Житомирської обласної державної адміністрації Сергієм Машковським. Зокрема, в патронатній службі голови замість колишніх 4 фахівців працюватиме 1 радник. Діловодів і контролерів вже поменшало вполовину (-10). Запобігати і протидіяти корупції та взаємодіяти із правоохоронними органами будуть по 1 головному спеціалісту. Ці профільні сектори ліквідовують», — йдеться у повідомленні.
«Нагадаємо, що розпорядженням №116 від 09.04.15 р. вже оптимізовано структурні підрозділи. У департаменті фінансів стало на 12 посад менше. У департаменті економічного розвитку, торгівлі та міжнародного співробітництва з 65 колишніх посад залишається 35. Департамент інформаційної діяльності та комунікацій із громадськістю перетворюють в управління зі штатом 15 осіб (заміть колишніх 25). Також управліннями стають департаменти сім’ї, молоді і спорту, охорони здоров’я, агропромислового розвитку, промисловості, розвитку інфраструктури та туризму (загалом — 40 посад).
Об’єднання в одну структуру департаментів житлово-комунального господарства та містобудування, архітектури і будівництва дозволило ліквідувати ще 21 посаду», — повідомляє прес-служба ОДА.
Всього в структурних підрозділах Житомирської ОДА скорочують 159 посад.
«Скорочення викликано нагальною потребою ефективніше використовувати робочий час та потенціал співробітників. Але це поступовий процес. У Житомирській облдержадміністрації він відбувається відповідно до норм чинного законодавства», — запевнив голова Житомирської адміністрації Сергій Машковський.
«В обласній держадміністрації триває скорочення апарату, обіцяне головою Житомирської обласної державної адміністрації Сергієм Машковським. Зокрема, в патронатній службі голови замість колишніх 4 фахівців працюватиме 1 радник. Діловодів і контролерів вже поменшало вполовину (-10). Запобігати і протидіяти корупції та взаємодіяти із правоохоронними органами будуть по 1 головному спеціалісту. Ці профільні сектори ліквідовують», — йдеться у повідомленні.
«Нагадаємо, що розпорядженням №116 від 09.04.15 р. вже оптимізовано структурні підрозділи. У департаменті фінансів стало на 12 посад менше. У департаменті економічного розвитку, торгівлі та міжнародного співробітництва з 65 колишніх посад залишається 35. Департамент інформаційної діяльності та комунікацій із громадськістю перетворюють в управління зі штатом 15 осіб (заміть колишніх 25). Також управліннями стають департаменти сім’ї, молоді і спорту, охорони здоров’я, агропромислового розвитку, промисловості, розвитку інфраструктури та туризму (загалом — 40 посад).
Об’єднання в одну структуру департаментів житлово-комунального господарства та містобудування, архітектури і будівництва дозволило ліквідувати ще 21 посаду», — повідомляє прес-служба ОДА.
Всього в структурних підрозділах Житомирської ОДА скорочують 159 посад.
«Скорочення викликано нагальною потребою ефективніше використовувати робочий час та потенціал співробітників. Але це поступовий процес. У Житомирській облдержадміністрації він відбувається відповідно до норм чинного законодавства», — запевнив голова Житомирської адміністрації Сергій Машковський.
За матеріалами Житомир.info
Коментарі відсутні