Який відсоток свого життя людина проводить у чергах?

Який відсоток свого життя людина проводить у чергах?

\"ЯкийПро це і не тільки встигають подумати абоненти міського газового господарства, намагаючись дістатися до омріяного віконечка, щоб переукласти договір чи з’ясувати розбіжності у питанні оплати за послуги.
Майже півроку тому, на початку серпня, газета «Звягель» публікувала матеріал щодо якості обслуговування абонентів у місцевому газовому господарстві. Тоді ледве не від кожного чулися нарікання на незрозумілі «борги», які населення отримало у платіжках, а відтак — довжелезні черги, які утворилися, коли абоненти масово вирушили до газовиків з’ясовувати походження цих боргів.
Минуло вдосталь часу, але, як не прикро констатувати, проблема залишається. Абоненти продовжують отримувати платіжки, в яких нараховані суми не відповідають показам їхніх лічильників, черги до дверей працівників газового управління — не коротшають…
Це питання жваво обговорюють звягельчани у соцмережах, із проханням висвітлити проблему (з надією на покращання ситуації) — звертаються до газети «Звягель». Городяни сподіваються, що публікація у пресі приверне увагу міської влади, і, можливо, її втручання піде на користь ефективності роботи розрахункової групи газового управління.
Зі свого боку газета «Звягель» зателефонувала до місцевого газового управління, щоби отримати коментар стосовно вищеописаних проблем. Нам відповіли, що всі коментарі, інтерв’ю, роз’яснення і т.п. тут, у Новограді-Волинському, надавати не уповноважені. З такими питаннями треба звертатися до регіональної газової компанії «Житомиргаз», офіс якої знаходиться у Житомирі. У канцелярії компанії «Звягелю» пояснили, що зазначені проблемні питання потрібно викласти в офіційному листі, який відправити на ім’я голови правління. Лист ми підготували й відправили. Щойно отримаємо відповідь, — ознайомимо з нею наших читачів у одному з наступних номерів газети.
Олег БРЮХАНОВ
Фото Сергія ЩУРУКА