Психологічна допомога — завдання «Телефону довіри»

«Телефон довіри» є службою екстреної анонімної психологічної допомоги населенню по телефону. Служба створена з метою зниження психологічного дискомфорту, рівня агресії людей, формування психологічної культури, зміцнення психічного здоров’я й атмосфери психологічної захищеності населення.
Під час своєї професійної діяльності консультант націлений на вирішення наступних завдань:

  • забезпечення доступності і своєчасності психологічної допомоги по телефону для громадян, незалежно від їх соціального статусу і місця проживання;

  • забезпечення звернення за порадою і можливість довірливого діалогу;

  • психологічне консультування по телефону;

  • допомога абонентам у мобілізації їх творчих, інтелектуальних, особових, духовних і фізичних ресурсів для виходу з кризового стану;

  • інформування абонентів про діяльність інших служб і організацій у рамках наявних відомостей;

  • направлення абонентів до інших служб, організацій, установ, де їх запити можуть бути задоволені кваліфікованіше.


Головним принципом є безпека абонента, який має на це право. Абонент повинен бути упевнений в абсолютній конфіденційності. Жодна інформація від нього не розповсюджується за межами організації, якщо на те не отримано згоди.
Якщо ви потребуєте співчуття, підтримки та поради, — звертайтеся до «Телефону довіри» за телефоном: 15-07. Служба працює щоденно, з 8 до 12 та з 13 до 17 год. (крім вихідних та святкових днів).
А.КОРНІЙЧУК, cпеціаліст Новоград-Волинського міського центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді