Борг у сумі 15 тис. грн. за електроенергію «завис у повітрі»: РЕМ призначив додаткову експертизу
- Проблема
- 108
- коментар(і)
- 30-12-2016 21:59
У №46 (254) від 11 листопада 2016 року газета «Звягель» друкувала статтю «Хто «накрутив» пенсіонеру 15 тисяч гривень за електроенергію?..», в якій ішлося про проблему, що спіткала пенсіонера Поліщука В.Р. Нагадаємо, Володимир Романович тоді розповів, як 11 жовтня, за його відсутності, було знято лічильник електроенергії, про що повідомлено згодом. Жодного документа, який би засвідчував показники лічильника на момент зняття, ані він, ані його родичі не підписували. Натомість в абонентській групі району електромереж йому дали для підпису акт, в якому показники лічильника перевищували ним спожиті на 10000 (десять тисяч) кВт за годину.
Як наслідок, йому нарахували борг за спожиту електроенергію в сумі 15326,04 грн.
Після виходу газети до редакції зателефонувала ще одна місцева жителька, мешканка мікрорайону «Смолка», яка розповіла, що з нею ледве не трапилася схожа ситуація, коли без її відома люди, представившись працівниками РЕМу, хотіли зняти лічильник для, нібито, перевірки.
З огляду на вищевказане, газета «Звягель» направила в РЕМ інформаційний запит, в якому, зокрема, поставила наступні запитання:
Цими днями ми отримали відповідь за підписом начальника Новоград-Волинського РЕМу Самчука О.В., в якій йдеться наступне: «На ваш вих. №216 від 18.11.16 р. Новоград-Волинський РЕМ повідомляє, що на нашу адресу надійшло письмове звернення від споживача електричної енергії Поліщука Володимира Романовича з проханням з’ясувати причини і фактори, що призвели до помилки лічильника електричної енергії. Реагуючи на заяву споживача, керівництво РЕМ для вирішення даного питання направило службову записку на розгляд комісії публічного акціонерного товариства «Енергопостачальна компанія «Житомиробленерго» м.Житомир».
Як додатково з’ясувала газета «Звягель», повторна експертиза лічильника запланована на 29 грудня. У РЕМі пообіцяли про її результати повідомити пізніше.
Борг (на даний момент — незрозумілого походження) у сумі 15 тисяч гривень Поліщук В.Р. не платив. Це підтвердила «Звягелю» в телефонній розмові його донька. «Ми платимо за новим лічильником. А той борг не сплачували і сплачувати не будемо. Якщо доведеться, то звертатимемося до суду, щоб довести свою правоту», — зазначила донька Оксана.
Газета «Звягель» і надалі слідкуватиме за розвитком цієї ситуації.
Як наслідок, йому нарахували борг за спожиту електроенергію в сумі 15326,04 грн.
Після виходу газети до редакції зателефонувала ще одна місцева жителька, мешканка мікрорайону «Смолка», яка розповіла, що з нею ледве не трапилася схожа ситуація, коли без її відома люди, представившись працівниками РЕМу, хотіли зняти лічильник для, нібито, перевірки.
З огляду на вищевказане, газета «Звягель» направила в РЕМ інформаційний запит, в якому, зокрема, поставила наступні запитання:
- Чи правомірно діють працівники РЕМу, коли знімають лічильник для перевірки без присутності (без відповідного підпису) власника квартири?
- Як могло так трапитися, що показники лічильника, після зняття для перевірки, перевищують реально спожиті абонентом на 10000 кВт за годину?
Цими днями ми отримали відповідь за підписом начальника Новоград-Волинського РЕМу Самчука О.В., в якій йдеться наступне: «На ваш вих. №216 від 18.11.16 р. Новоград-Волинський РЕМ повідомляє, що на нашу адресу надійшло письмове звернення від споживача електричної енергії Поліщука Володимира Романовича з проханням з’ясувати причини і фактори, що призвели до помилки лічильника електричної енергії. Реагуючи на заяву споживача, керівництво РЕМ для вирішення даного питання направило службову записку на розгляд комісії публічного акціонерного товариства «Енергопостачальна компанія «Житомиробленерго» м.Житомир».
Як додатково з’ясувала газета «Звягель», повторна експертиза лічильника запланована на 29 грудня. У РЕМі пообіцяли про її результати повідомити пізніше.
Борг (на даний момент — незрозумілого походження) у сумі 15 тисяч гривень Поліщук В.Р. не платив. Це підтвердила «Звягелю» в телефонній розмові його донька. «Ми платимо за новим лічильником. А той борг не сплачували і сплачувати не будемо. Якщо доведеться, то звертатимемося до суду, щоб довести свою правоту», — зазначила донька Оксана.
Газета «Звягель» і надалі слідкуватиме за розвитком цієї ситуації.
Олег БРЮХАНОВ
Коментарі відсутні