Віктор Прокопенко намірився на новий світовий рекорд!
- Спорт
- 32
- коментар(і)
- 17-11-2017 22:35
Цього разу звягельський богатир збирається зрушити з місця літак, вага якого без двигунів складає 44 тонни. Таку інформацію Віктор поширив у соцмережі «Фейсбук».
«Ось таким буде новий рекорд. Тяга літака на максимальну відстань, м.Житомир, 16 грудня. Вага без двигунів — 44000 кг», — пише силач.
Нагадаємо, що 14 жовтня цього року офіційний представник Книги рекордів України зафіксував досягнення Віктора Прокопенка, коли той у Новограді зрушив із місця 15 мікроавтобусів, зчеплених між собою «внатяжку». Загальна маса «автопотяга» склала, відповідно до паспортних даних транспортних засобів, 30 тонн 474 кг. Віктор прокотив цю масу на відстань 2 метри 69 сантиметрів, витративши на спробу 2 хвилини 10 секунд.
Попереднє досягнення Віктора Прокопенка датоване 2015-им роком. Тоді він на центральній вулиці Новограда-Волинського протягнув 12 мікроавтобусів на відстань 21,55 м.
Знаємо, що у планах богатиря було також покотити певну кількість залізничних вагонів. Але це для нього не стільки складно фізично, як в організаційному плані, адже залізниця — це зона підвищеної небезпеки для глядачів.
«Ось таким буде новий рекорд. Тяга літака на максимальну відстань, м.Житомир, 16 грудня. Вага без двигунів — 44000 кг», — пише силач.
Нагадаємо, що 14 жовтня цього року офіційний представник Книги рекордів України зафіксував досягнення Віктора Прокопенка, коли той у Новограді зрушив із місця 15 мікроавтобусів, зчеплених між собою «внатяжку». Загальна маса «автопотяга» склала, відповідно до паспортних даних транспортних засобів, 30 тонн 474 кг. Віктор прокотив цю масу на відстань 2 метри 69 сантиметрів, витративши на спробу 2 хвилини 10 секунд.
Попереднє досягнення Віктора Прокопенка датоване 2015-им роком. Тоді він на центральній вулиці Новограда-Волинського протягнув 12 мікроавтобусів на відстань 21,55 м.
Знаємо, що у планах богатиря було також покотити певну кількість залізничних вагонів. Але це для нього не стільки складно фізично, як в організаційному плані, адже залізниця — це зона підвищеної небезпеки для глядачів.
Олег БРЮХАНОВ
Коментарі відсутні