Якщо «нерентабельні», то чому стільки невдоволених?
- Проблема
- 113
- коментар(і)
- 19-01-2018 20:14
Акурат під Новий рік «Укрпошта» (а в нашому випадку — її структурний підрозділ — ЦПЗ №4) припинила роботу останніх газетних кіосків на території Новограда-Волинського. Містяни по-різному це сприйняли. Дехто — схвально. Мовляв, занедбані кіоски в центральній частині міста псують колорит. Інші ж — обурилися, звинувативши «Укрпошту» в обмеженні доступу до друкованих засобів масової інформації. Невдоволені городяни звернулися до міської влади з вимогами вжити заходів щодо відновлення роботи газетних кіосків.
На що відділ інформації міської ради повідомив наступне: «На адресу міського голови надійшов лист від начальника ЦПЗ №4 Г.С.Бущенко наступного змісту: «У зв’язку з тим, що значно знизились обсяги надання послуг поштового зв’язку, зменшились обсяги продажу періодичних друкованих видань, товарів народного споживання та збільшилися витрати на утримання поштових кіосків, утримувати поштові кіоски стало нерентабельно. З 01.01.2018 року будуть закриті поштові кіоски, які розташовані за адресами: вул.Шевченка, 12; вул.Шевченка, 45 (приміщення автовокзалу); вул.Шолом Алейхема, 2.
Реалізація періодичних друкованих видань здійснюватиметься через міські відділення поштового зв’язку та через листонош (поштарів)».
За дорученням міського голови В.Л.Весельського, перший заступник міського голови С.Ю. Колотов двічі мав зустріч із начальником ЦПЗ №4 Г.С.Бущенко щодо збереження роботи поштових кіосків у нашому місті. Наразі начальник ЦПЗ №4 веде відповідні перемовини з обласним керівництвом «Укрпошти».
Робота в цьому напрямку триває. У ЦПЗ №4 «Звягелю» повідомили, що питання відновлення роботи газетних кіосків у Новограді-Волинському вирішуватиметься на рівні міського голови та обласного керівництва «Укрпошти». Втім, жодних прогнозів поштарі не дають.
Очевидно, що друковані ЗМІ (навіть ті, що виходять щоденно) програють електронним в оперативності подачі інформації. Побачив, сфотографував, роздобув сякий-такий коментар (необов’язково) і виклав швиденько в Інтернет. У випадку з пресою читачі про подію дізнаються, в кращому випадку, через день-два або навіть тиждень.
Крім цього, переважна більшість електронних ЗМІ передбачає можливість залишати коментарі під статтею. Тобто, небайдужі читачі можуть дати свою оцінку прочитаному. Це — важливі козирі, але, власне, вони цим і вичерпуються.
Якщо ж проаналізувати далі, то ми часто стаємо свідками, коли дописувачі в соцмережах чи кореспонденти електронних ЗМІ редагують початковий текст або ж видаляють його, злякавшись відповідальності чи ймовірних наслідків. Через деякий час потенційний читач може зіткнутися з недіючим посиланням або ж із текстом, далеким від початкового змісту. Іншими словами — жодної відповідальності.
Саме тому офіційними засобами масової інформації на всіх рівнях — від державного до місцевого — є друковані ЗМІ. Всі закони, укази, рішення й розпорядження набувають чинності лише після оприлюднення друкованим словом. Тут ми підходимо до головного: автори публікацій (так само, як автори телерепортажів) несуть відповідальність як за достовірність інформації, так і за ті слова, що можуть бути розцінені як «образа честі, гідності чи ділової репутації». На відміну від деякої інформації в Інтернеті, коли будь-хто може назватися вигаданим ім’ям, сховати своє обличчя за будь-якою картинкою і ні за що не відповідати.
Зрозуміло, що пройде певний час, і це питання буде врегульовано. Але доки до цього дійде, друковані ЗМІ (поряд із телерепортажами) залишаються офіційним літописом — як для населення краю, яке прагне бути поінформованим, так і для істориків майбутнього, які з підшивок у архівах формуватимуть уявлення про наше сьогодення.
…Вже понад півстоліття людство запускає космічні кораблі, ще довше — використовує для цивільних потреб авіацію. Але від автобусів, що знайшли застосування раніше, все ж таки не відмовляється. Отже, не все нове неодмінно повинно замінити колишнє.
На що відділ інформації міської ради повідомив наступне: «На адресу міського голови надійшов лист від начальника ЦПЗ №4 Г.С.Бущенко наступного змісту: «У зв’язку з тим, що значно знизились обсяги надання послуг поштового зв’язку, зменшились обсяги продажу періодичних друкованих видань, товарів народного споживання та збільшилися витрати на утримання поштових кіосків, утримувати поштові кіоски стало нерентабельно. З 01.01.2018 року будуть закриті поштові кіоски, які розташовані за адресами: вул.Шевченка, 12; вул.Шевченка, 45 (приміщення автовокзалу); вул.Шолом Алейхема, 2.
Реалізація періодичних друкованих видань здійснюватиметься через міські відділення поштового зв’язку та через листонош (поштарів)».
За дорученням міського голови В.Л.Весельського, перший заступник міського голови С.Ю. Колотов двічі мав зустріч із начальником ЦПЗ №4 Г.С.Бущенко щодо збереження роботи поштових кіосків у нашому місті. Наразі начальник ЦПЗ №4 веде відповідні перемовини з обласним керівництвом «Укрпошти».
Робота в цьому напрямку триває. У ЦПЗ №4 «Звягелю» повідомили, що питання відновлення роботи газетних кіосків у Новограді-Волинському вирішуватиметься на рівні міського голови та обласного керівництва «Укрпошти». Втім, жодних прогнозів поштарі не дають.
* * *
Очевидно, що друковані ЗМІ (навіть ті, що виходять щоденно) програють електронним в оперативності подачі інформації. Побачив, сфотографував, роздобув сякий-такий коментар (необов’язково) і виклав швиденько в Інтернет. У випадку з пресою читачі про подію дізнаються, в кращому випадку, через день-два або навіть тиждень.
Крім цього, переважна більшість електронних ЗМІ передбачає можливість залишати коментарі під статтею. Тобто, небайдужі читачі можуть дати свою оцінку прочитаному. Це — важливі козирі, але, власне, вони цим і вичерпуються.
Якщо ж проаналізувати далі, то ми часто стаємо свідками, коли дописувачі в соцмережах чи кореспонденти електронних ЗМІ редагують початковий текст або ж видаляють його, злякавшись відповідальності чи ймовірних наслідків. Через деякий час потенційний читач може зіткнутися з недіючим посиланням або ж із текстом, далеким від початкового змісту. Іншими словами — жодної відповідальності.
Саме тому офіційними засобами масової інформації на всіх рівнях — від державного до місцевого — є друковані ЗМІ. Всі закони, укази, рішення й розпорядження набувають чинності лише після оприлюднення друкованим словом. Тут ми підходимо до головного: автори публікацій (так само, як автори телерепортажів) несуть відповідальність як за достовірність інформації, так і за ті слова, що можуть бути розцінені як «образа честі, гідності чи ділової репутації». На відміну від деякої інформації в Інтернеті, коли будь-хто може назватися вигаданим ім’ям, сховати своє обличчя за будь-якою картинкою і ні за що не відповідати.
Зрозуміло, що пройде певний час, і це питання буде врегульовано. Але доки до цього дійде, друковані ЗМІ (поряд із телерепортажами) залишаються офіційним літописом — як для населення краю, яке прагне бути поінформованим, так і для істориків майбутнього, які з підшивок у архівах формуватимуть уявлення про наше сьогодення.
…Вже понад півстоліття людство запускає космічні кораблі, ще довше — використовує для цивільних потреб авіацію. Але від автобусів, що знайшли застосування раніше, все ж таки не відмовляється. Отже, не все нове неодмінно повинно замінити колишнє.
Олег БРЮХАНОВ
фото Сергія ЩУРУКА
фото Сергія ЩУРУКА
Коментарі відсутні