Вимкнули електрику, а картка — в банкоматі. Що робити — радять банкіри
- 330
- коментар(і)
- 22-12-2022 10:19
У різні халепи, на жаль, можна втрапити при раптових вимкненнях електрики. Одна з них — коли знеструмлення вас застало при обслуговуванні в банкоматі. Можливі, погодьтеся, різні ситуації: вимкнули електрику, а картка залишилася в банкоматі. Або — почав «згодовувати» терміналу купюри, і вимкнули електрику.
Як діяти? Чекати біля банкомата/термінала — не вихід, адже електрики може не бути дуже довго.
Що робитиме банкомат, коли відновиться електрика? «Виплюне» картку? Залишить її «собі», доки банківські працівники не вирішать ситуацію? Чи, раптом, даними попереднього клієнта скористається наступний?
При цьому часто вимкнення електрики супроводжується погіршенням (чи й відсутністю) зв’язку та Інтернету. Тому не зрозуміло, куди й коли «підуть» кошти, і чи «підуть» узагалі. І навіть наявність генератора в банку не завжди гарантує стабільний зв’язок.
Тому газета «Звягель» звернулася до місцевих працівників банківської сфери з проханням надати роз’яснення та алгоритм дій у подібних випадках.
Олександр Ничипорук, керівник із роздрібного бізнесу Центрального Новоград-Волинського відділення АТ «Райффайзен банк»:
«На жаль, такі питання швидко не вирішуються. Але є різні варіанти та ситуації.
1. Картку дійсно вилучає, її необхідно заблокувати через додаток чи «гарячу лінію». Потім отримати нову у відділенні банку.
2. Картку «з’їло», кошти списало і не повернуло назад на рахунок. Діяти з карткою, відповідно до п. 1. Щодо коштів — у банкоматі утворюється їх надлишок, і, якщо буде звернення на «гарячу лінію» банку, що випустив картку, та на «гарячу лінію» банку, якому належить банкомат, то кошти повертаються назад на рахунок протягом 3-10 днів.
3. Картку «виплюнуло», гроші не віддало. Дії з коштами — згідно з п. 2. Картку блокувати не потрібно.
Взагалі, у 90% випадків, коли картку «виплюнуло» і не віддало кошти, зникла електроенергія, то при появі зв’язку кошти повертаються назад на рахунок, як не видані. Але це залежить від тривалості відсутності електрики/зв’язку та моделі банкомату. Причому, чомусь, за статистикою, старі банкомати з таким справляються ліпше, ніж нові».
— А що робити, якщо поповнював рахунок через термінал без підключення картки? Кошти вніс, і одразу вимкнули електрику.
Олександр Ничипорук: «Тільки «гаряча лінія» — і терміналу, і банку вашої картки. У тих терміналах теж утворюються в таких випадках надлишки коштів. Але час повернення уже складе, на жаль, до місяця».
Олег Годун, раніше — на посаді директора відділення «Звягель» АТ КБ ПриватБанк:
«Як діяти у вищеописаних випадках, якщо картка ПриватБанку?
1. Наскільки це можливо, заспокоїти себе, не панікувати, не звинувачувати банк, себе або інших (звинувачувати тільки русню).
2. Картку бажано заблокувати через мобільний додаток або «гарячу лінію» підтримки банку.
3. Якщо знято кошти з рахунку, а фізично готівку не отримано, — телефонуємо на лінію підтримки банку, формуємо заявку на повернення коштів (бажано запитати й записати номер заявки, це прискорить у подальшому весь процес повернення коштів).
4. Якщо кошти залишилися на рахунку (можливі варіанти).
4.1. Терміново потрібно зняти готівку або розрахуватися в торговій точці (магазині):
— картка ще не заблокована.
Знімаємо в банкоматі через мобільний додаток Приват24 (послуги — зняття готівки), або зняття готівки без картки (авторизація через фінансовий номер телефону).
Покупки оплачуємо через ApplePay або GooglePay.
— картка заблокована.
У Приват24 в налаштунках необхідної картки є можливість самостійно перевипустити заблоковану картку на діджитал картку (віртуальний аналог пластикової).
Із діджитал картки оплачуємо покупки (через ApplePay або GooglePay), а також можемо знімати готівку через Приват24 (послуги — зняття готівки).
Діджитал картку в будь-який момент можете замінити, при необхідності, на пластикову картку у відділенні банку при наявності документів (паспорт, код ІПН).
4.2 Отримати пластикову картку у відділенні банку при наявності документів (паспорт, код ІПН). Зняти кошти в касі банку або банкоматі.
5. Бережіть себе і своїх рідних! Все буде Україна!»
Підписники групи «Звягель» (тижневик), які вже мали справу з подібними ситуаціями, поділилися своїм досвідом у коментарях:
«Зверніться на «гарячу лінію», щоб заблокували вашу картку. Зі мною це уже сталося. Картка залишилася в банкоматі. Прийшла СМСка, що вона — уже в «Ощадбанку». Йтиму забирати».
«У мене таке було ось недавно. Вибило світло, і гроші не встигли зарахуватися на карту. Дзвінок на «гарячу лінію» все вирішив. Гроші прийшли через 2,5 доби».
Як діяти? Чекати біля банкомата/термінала — не вихід, адже електрики може не бути дуже довго.
Що робитиме банкомат, коли відновиться електрика? «Виплюне» картку? Залишить її «собі», доки банківські працівники не вирішать ситуацію? Чи, раптом, даними попереднього клієнта скористається наступний?
При цьому часто вимкнення електрики супроводжується погіршенням (чи й відсутністю) зв’язку та Інтернету. Тому не зрозуміло, куди й коли «підуть» кошти, і чи «підуть» узагалі. І навіть наявність генератора в банку не завжди гарантує стабільний зв’язок.
Тому газета «Звягель» звернулася до місцевих працівників банківської сфери з проханням надати роз’яснення та алгоритм дій у подібних випадках.
Олександр Ничипорук, керівник із роздрібного бізнесу Центрального Новоград-Волинського відділення АТ «Райффайзен банк»:
«На жаль, такі питання швидко не вирішуються. Але є різні варіанти та ситуації.
1. Картку дійсно вилучає, її необхідно заблокувати через додаток чи «гарячу лінію». Потім отримати нову у відділенні банку.
2. Картку «з’їло», кошти списало і не повернуло назад на рахунок. Діяти з карткою, відповідно до п. 1. Щодо коштів — у банкоматі утворюється їх надлишок, і, якщо буде звернення на «гарячу лінію» банку, що випустив картку, та на «гарячу лінію» банку, якому належить банкомат, то кошти повертаються назад на рахунок протягом 3-10 днів.
3. Картку «виплюнуло», гроші не віддало. Дії з коштами — згідно з п. 2. Картку блокувати не потрібно.
Взагалі, у 90% випадків, коли картку «виплюнуло» і не віддало кошти, зникла електроенергія, то при появі зв’язку кошти повертаються назад на рахунок, як не видані. Але це залежить від тривалості відсутності електрики/зв’язку та моделі банкомату. Причому, чомусь, за статистикою, старі банкомати з таким справляються ліпше, ніж нові».
— А що робити, якщо поповнював рахунок через термінал без підключення картки? Кошти вніс, і одразу вимкнули електрику.
Олександр Ничипорук: «Тільки «гаряча лінія» — і терміналу, і банку вашої картки. У тих терміналах теж утворюються в таких випадках надлишки коштів. Але час повернення уже складе, на жаль, до місяця».
Олег Годун, раніше — на посаді директора відділення «Звягель» АТ КБ ПриватБанк:
«Як діяти у вищеописаних випадках, якщо картка ПриватБанку?
1. Наскільки це можливо, заспокоїти себе, не панікувати, не звинувачувати банк, себе або інших (звинувачувати тільки русню).
2. Картку бажано заблокувати через мобільний додаток або «гарячу лінію» підтримки банку.
3. Якщо знято кошти з рахунку, а фізично готівку не отримано, — телефонуємо на лінію підтримки банку, формуємо заявку на повернення коштів (бажано запитати й записати номер заявки, це прискорить у подальшому весь процес повернення коштів).
4. Якщо кошти залишилися на рахунку (можливі варіанти).
4.1. Терміново потрібно зняти готівку або розрахуватися в торговій точці (магазині):
— картка ще не заблокована.
Знімаємо в банкоматі через мобільний додаток Приват24 (послуги — зняття готівки), або зняття готівки без картки (авторизація через фінансовий номер телефону).
Покупки оплачуємо через ApplePay або GooglePay.
— картка заблокована.
У Приват24 в налаштунках необхідної картки є можливість самостійно перевипустити заблоковану картку на діджитал картку (віртуальний аналог пластикової).
Із діджитал картки оплачуємо покупки (через ApplePay або GooglePay), а також можемо знімати готівку через Приват24 (послуги — зняття готівки).
Діджитал картку в будь-який момент можете замінити, при необхідності, на пластикову картку у відділенні банку при наявності документів (паспорт, код ІПН).
4.2 Отримати пластикову картку у відділенні банку при наявності документів (паспорт, код ІПН). Зняти кошти в касі банку або банкоматі.
5. Бережіть себе і своїх рідних! Все буде Україна!»
Підписники групи «Звягель» (тижневик), які вже мали справу з подібними ситуаціями, поділилися своїм досвідом у коментарях:
«Зверніться на «гарячу лінію», щоб заблокували вашу картку. Зі мною це уже сталося. Картка залишилася в банкоматі. Прийшла СМСка, що вона — уже в «Ощадбанку». Йтиму забирати».
«У мене таке було ось недавно. Вибило світло, і гроші не встигли зарахуватися на карту. Дзвінок на «гарячу лінію» все вирішив. Гроші прийшли через 2,5 доби».
Підготував Олег БРЮХАНОВ
Коментарі відсутні