Провалля вирішили зробити  новим туристичним «магнітом»

Провалля вирішили зробити новим туристичним «магнітом»

Археологічний музей просто неба в Одесі з’явився після того, як під час реконструкції Приморського бульвару під асфальтом знайшли залишки давньогрецького поселення. Поселення існувало в VI-V столітті до н.е. на місці нинішнього бульвару.

Фахівці спершу не знали, що робити з розкопками. Спочатку планували засипати після реконструкції бульвару, але в чиюсь світлу голову прийшла ідея накрити це місце скляним куполом і влаштувати тут археологічний музей просто неба. Музей швидко став однією з головних пам’яток міста. Схожі приклади є й в інших містах України.

\"Провалля

У Звягелі після довгих суперечок теж вирішили не засипати провалля. Нагадаємо, воно утворилося 7 квітня на площі Лесі Українки. Під проваленою плиткою розкопали і досліджують цікаву історичну знахідку (детальніше — за посиланням: https://www.zvyagel.com.ua/?p=155574).

Створення тут туристичної локації стало головним питанням «круглого столу», де підтримано пропозицію зробити провалля цікавим туристичним «магнітом».

«Наше місто має унікальну історію. Головне завдання — зберегти для нащадків можливість доторкнутися до минулого. Історична та культурна спадщина — це ключовий елемент ідентифікації української нації», — йдеться на сайті міської ради.

Навряд чи хтось не згоден з оригінальною ідею, що здатна значно підсилити бренд Батьківщини поетеси Лесі Українки. Щоправда, дається взнаки і розчарування діяльністю місцевої влади, що викликає чимало скепсису у містян.

Новина викликала багато коментарів від: «Не смішіть нас!» до «Круто! Якщо за це грамотно взятися, то можна підняти рівень міста! Хочемо нарешті бачити зміни на краще, а не той застій, який час від часу оновлюється, коли молоді розуми намагаються боротися з нафталіновим совком».

Зауваження містян — щодо неоперативності роботи влади. Адже з моменту виникнення провалля минуло два місяці, а лише зараз відбувся «круглий стіл». Конкретних напрацювань щодо планів, кошторисів, варіантів реалізації поки не озвучено, тож запитань багато. Краєзнавці ідею схвалюють і кажуть, що її цілком можна реалізувати.

Зрозуміло, під час війни використання бюджетних коштів дуже обмежене, але, якщо привабливий задум «примагнітить» меценатів, то Звягель швидше отримає нову туристичну родзинку не лише на словах. Слід врахувати, що літо триває три місяці, і якщо «магніт» до осені не накриють дахом, то його накриють опади. І це не кращим чином позначиться на іміджі тих, від кого залежить реалізація. Нечасто історія підкидає такі фантастичні можливості, щоб ними нехтувати.

Юлія КЛИМЧУК