Студенти заскучали за живим спілкуванням із викладачами
- Освіта
- 23
- коментар(і)
- 15-05-2020 21:25
Не лише школярі, а й студенти вищих навчальних закладів ось уже два місяці опановують нові дисципліни на дистанційній формі навчання. Для студентів перших-других курсів коледжів, технікумів і професійних училищ — це додаткове випробування, адже вони одночасно готуються до ЗНО, що стане вирішальним у питанні продовження подальшого професійного навчання у ВНЗ.
Як триває дистанційне студентське навчання та наскільки студенти вміють бути самостійними, ми поцікавилися в студентки Новоград-Волинського медичного коледжу Анжели ЖУР.
— Моє дистанційне навчання проходить доволі активно. Я намагаюся робити всі домашні завдання, які задають викладачі. А також посилено готуюсь до ЗНО, — розповідає Анжела.
— Найпоширенішою платформою серед студентів нашого коледжу є ZOOM-конференція. З її допомогою в нас проходять пари, ми спілкуємося з викладачами. Також користуємося Class Room, поштою, куди нам найчастіше викладачі надсилають завдання. А також хмара коледжу, на якій проходимо тестування та різноманітні контролі знань.
— З якими проблемами довелося зіткнутися під час такої форми навчання?
— Найбільшою та найсуттєвішою проблемою для мене є відсутність хорошого Інтернет-покриття в селі, де я проживаю. Тому мені складніше належно підготуватися до семінарів, тематичних занять, ЗНО.
Проте, є й переваги. Під час пари та виконання самостійного завдання я можу… гладити улюбленого кота, пити чай і слухати музику.
— Яка з форм навчання — дистанційна чи аудиторна — вам видається більш зручною та пріоритетною?
— Напевно, що аудиторна форма навчання для мене зручніша. Переконана, що навчання якісніше при живому спілкуванні з викладачем. До цього налаштовує й атмосфера аудиторії, спілкування з одногрупниками.
— Із яким настроєм ви очікуєте ЗНО, до якого готувалися під час карантину?
— До ЗНО готуюсь активно. Намагаюся читати необхідну літературу, проходити тестування з потрібних дисциплін. Для цього користуюся минулорічними тестами. Вважаю, що цікаво й ефективно сприяє підготовці розклеювання по стінах кімнати історичних дат, мовних правил, хімічних, математичних та фізичних формул. Таким чином вони постійно перед очима, і їх легше запам’ятати.
Треба розподіляти так час, щоб не лише готуватися, а й встигати відпочивати, це також дуже важливо.
— Які рекомендації щодо підготовки до ЗНО дають викладачі?
— На жаль, із викладачами я зараз мало бачуся, оскільки не завжди маю змогу вийти на ZOOM-конференції. Натомість спілкуюся з ними електронною поштою й телефоном. Викладачі підбадьорюють, радять зайве не хвилюватися, але водночас відповідально ставитися до самостійної підготовки, оскільки тільки від нас залежить наше майбутнє.
— Що б ви порадили колегам-студентам під час цього вимушеного періоду дистанційного навчання?
— Звісно, тримати в голові майбутнє ЗНО. Це має залишатися одним із найголовніших пріоритетів. А інший — берегти своє здоров’я та рідних, адже карантин з часом мине, й ми повернемося до звичайного навчання, а от втрачене здоров’я не повернути. Також раджу бути носієм гарного настрою і частіше посміхатися. Адже саме настрій формує наше самопочуття.
Як триває дистанційне студентське навчання та наскільки студенти вміють бути самостійними, ми поцікавилися в студентки Новоград-Волинського медичного коледжу Анжели ЖУР.
— Моє дистанційне навчання проходить доволі активно. Я намагаюся робити всі домашні завдання, які задають викладачі. А також посилено готуюсь до ЗНО, — розповідає Анжела.
— Найпоширенішою платформою серед студентів нашого коледжу є ZOOM-конференція. З її допомогою в нас проходять пари, ми спілкуємося з викладачами. Також користуємося Class Room, поштою, куди нам найчастіше викладачі надсилають завдання. А також хмара коледжу, на якій проходимо тестування та різноманітні контролі знань.
— З якими проблемами довелося зіткнутися під час такої форми навчання?
— Найбільшою та найсуттєвішою проблемою для мене є відсутність хорошого Інтернет-покриття в селі, де я проживаю. Тому мені складніше належно підготуватися до семінарів, тематичних занять, ЗНО.
Проте, є й переваги. Під час пари та виконання самостійного завдання я можу… гладити улюбленого кота, пити чай і слухати музику.
— Яка з форм навчання — дистанційна чи аудиторна — вам видається більш зручною та пріоритетною?
— Напевно, що аудиторна форма навчання для мене зручніша. Переконана, що навчання якісніше при живому спілкуванні з викладачем. До цього налаштовує й атмосфера аудиторії, спілкування з одногрупниками.
— Із яким настроєм ви очікуєте ЗНО, до якого готувалися під час карантину?
— До ЗНО готуюсь активно. Намагаюся читати необхідну літературу, проходити тестування з потрібних дисциплін. Для цього користуюся минулорічними тестами. Вважаю, що цікаво й ефективно сприяє підготовці розклеювання по стінах кімнати історичних дат, мовних правил, хімічних, математичних та фізичних формул. Таким чином вони постійно перед очима, і їх легше запам’ятати.
Треба розподіляти так час, щоб не лише готуватися, а й встигати відпочивати, це також дуже важливо.
— Які рекомендації щодо підготовки до ЗНО дають викладачі?
— На жаль, із викладачами я зараз мало бачуся, оскільки не завжди маю змогу вийти на ZOOM-конференції. Натомість спілкуюся з ними електронною поштою й телефоном. Викладачі підбадьорюють, радять зайве не хвилюватися, але водночас відповідально ставитися до самостійної підготовки, оскільки тільки від нас залежить наше майбутнє.
— Що б ви порадили колегам-студентам під час цього вимушеного періоду дистанційного навчання?
— Звісно, тримати в голові майбутнє ЗНО. Це має залишатися одним із найголовніших пріоритетів. А інший — берегти своє здоров’я та рідних, адже карантин з часом мине, й ми повернемося до звичайного навчання, а от втрачене здоров’я не повернути. Також раджу бути носієм гарного настрою і частіше посміхатися. Адже саме настрій формує наше самопочуття.
Інна ЖУР
Коментарі відсутні