ПИВНИЙ ДЕФІЦИТ ЛІКВІДОВАНО
- 416
- коментар(і)
- 31-07-2009 17:18
Наприкінці липня нарешті стали до роботи фірмові кіоски новоград-волинського пивзаводу. Як вже повідомляла газета, через відсутність необхідних дозвільних документів, тимчасові торговельні точки пробайдикували під замком більшу частину літа. Цей факт спричинив обурення місцевих любителів хмільного напою, які в попередні роки звикли втамовувати спрагу саме «живим» звягельським пивом.
На засіданні виконавчого комітету міської ради, що відбулося на минулому тижні, було ухвалено відповідне дозвільне рішення. А вже за кілька днів потому кіоски пивзаводу (по вулицях Радянській, Соборності та на розі Житомирської й Пушкіна) розпочали торгівлю розливним та пляшковим пивом місцевого виробництва.
Водночас, газета писала й про непрості відносини, що склалися між новоград-волинським пивзаводом та окремими підприємцями галузі торгівлі. Йшлося про перебої у виконанні замовлень, що надходять від торговельних закладів. Будемо сподіватися, що таке солідне підприємство, яким без сумніву є ВАТ «Новоград-Волинський пивзавод», у подальшому з максимальною відповідальністю ставитиметься до співпраці саме з місцевими магазинами. Адже від такого симбіозу у виграші залишаються всі — і виробники, і торгівці, а головне — споживачі.
На засіданні виконавчого комітету міської ради, що відбулося на минулому тижні, було ухвалено відповідне дозвільне рішення. А вже за кілька днів потому кіоски пивзаводу (по вулицях Радянській, Соборності та на розі Житомирської й Пушкіна) розпочали торгівлю розливним та пляшковим пивом місцевого виробництва.
Водночас, газета писала й про непрості відносини, що склалися між новоград-волинським пивзаводом та окремими підприємцями галузі торгівлі. Йшлося про перебої у виконанні замовлень, що надходять від торговельних закладів. Будемо сподіватися, що таке солідне підприємство, яким без сумніву є ВАТ «Новоград-Волинський пивзавод», у подальшому з максимальною відповідальністю ставитиметься до співпраці саме з місцевими магазинами. Адже від такого симбіозу у виграші залишаються всі — і виробники, і торгівці, а головне — споживачі.
Олег БРЮХАНОВ
Коментарі відсутні