ПОРЯТУНОК ДРОТОВОГО РАДІО — СПРАВА РУК САМИХ РАДІОСЛУХАЧІВ
- 1596
- 1 коментар(і)
- 23-10-2009 23:54
Про існування дротового радіо багато хто в місті та районі вже й забув. Просто звернулися із заявами в «Укртелеком» на відключення радіоточок, щоб не платити зайвого щомісяця, — та й усе на тому. Проте ще залишаються громадяни, для яких наявність робочого радіо в домівці, — невід’ємний атрибут повноцінного життя. І коли в їхніх оселях радіоприймач змовкає, виникає проблема із розряду «номер один».
На підтвердження — лист, який нещодавно надійшов на адресу редакції «ЗІ» (подається зі скороченнями).
«Хочу поділитися з вами своєю болючою проблемою, хоч вона є не тільки в мене. Ніяк не можу з нею розібратися — мене ніхто не чує. А проблема — із радіоточкою.
У мене ще з нового року не працює радіо. Десь, здається в лютому, я звернулася в розрахунковий відділ «Укртелекому» й написала заяву, що разом з оплатою за телефон з мене взяли і за послуги радіо, яких я не отримую. Але на цю заяву ніхто не звернув уваги. Радіоточку не ремонтували, а гроші брали. У розрахунковому відділі відповіли, що не знають, що в мене радіо не працює. Просто дивуюся з такої відповіді — адже перед цим були відповідні заяви, на які ніхто не реагував.
У травні ціна на послуги радіо зросла. Я почала постійно дзвонити диспетчеру щодо ремонту. Зверталася й до начальника центру зв’язку. Все марно.
Так і не дочекавшись ремонту, я в серпні написала заяву на зняття радіоточки, оскільки послуг не отримувала, а оплату за них мені нараховували. Коли у вересні прийшла платити за телефон, мені назвали незрозумілу суму. Я запитую: чи є там за радіо. Виявилося, що є. Пішла знову в цей розрахунковий відділ, щоб виправити ситуацію, а там у мене взяли ще й заборгованість за… серпень. Про яку заборгованість можна говорити, коли ніяких послуг і жодних ремонтних робіт не проводилося з нового року?!
Таким нечесним способом обкрадають цих нещасних пенсіонерів, бо більше це радіо, думаю, ніхто не слухає. Зробили дуже «розумно» — платити разом із телефоном. Не всі розбираються, що в ту суму входить. Одним словом — безлад робиться в тому зв’язку. Як вони не знають, що не працює радіо? Прошу зробити перерахунок і заборгованість мені повернути.
Радили мені написати до Боровця, але я пишу до вас.
Із цим листом ми звернулися до керівництва місцевого Центру електрозв’язку. Через деякий час отримали офіційний лист-відповідь за підписом начальника В.І. Міліна. Зміст приводимо дослівно: «Шановна Ольга Михайлівна. На Вашу заяву від 02.10.2009 щодо перерахунку за послуги радіо Центр електрозв’язку №3 Житомирської філії ВАТ «Укртелеком» повідомляє, що, так як Ваша радіоточка знята з 01.09.2009, то за період не роботи радіоточки Вам зроблено перерахунок, та кошти в розмірі 17 грн. 50 коп (сімнадцять грн. 50 коп) зараховані на рахунок телефону 2-49-60. Просимо вибачення за тимчасові незручності».
Від редакції. Ось так — перерахунок проведено, але жодних пояснень авторці листа щодо причин відсутності послуги практично з нового року, як про це йдеться у листі, не надано. Власне, і про численні попередні звернення з проханням відновити роботу радіоточки, про які пише жінка, — теж ні слова.
Як зізнаються в Центрі електрозв’язку, нині послуги дротового радіо для «Укртелекому» — суцільні збитки. Але надавати їх вимушені, бо на те є відповідні розпорядження на державному рівні. Відтак, за абонентів дротового радіо тут не борються. Схоже, що навпаки: станом на 1 жовтня цього року по місту й району зберігається 3924 діючих радіоточки, тоді як колись ця цифра була ледь не в десять разів більшою.
Заступник начальника ЦЕЗ №3 з питань технічної експлуатації О.А.Атаманенко пояснив, що відновлення лінії (в разі її пошкодження) коштом «Укртелекому» проводиться тільки в тому випадку, якщо довжина пошкодженої ділянки не перевищує 40 метрів. У іншому разі складається кошторис робіт, і додаткові кошти має сплатити абонент.
Що ж до авторки цього листа, то її радіоточка, кажуть, — єдина на всю вулицю. Вкладати тисячу гривень у відновлення лінії, щоб потім отримувати 6 гривень у місяць (абонплата з однієї радіоточки), — невиправдані розтрати. Ось тому для зв’язківців значно вигідніше було взагалі відключити й забути про цю радіоточку, аніж проводити ремонтні роботи, на які до останнього сподівалася пенсіонерка. Про це, звісно, прямо не кажуть, але висновок напрошується саме такий.
…Ось так поступово «загинається» колись дієва радіомережа. Неважко спрогнозувати, що за існуючого стану справ абонентів дротового радіо залишатиметься дедалі менше. Економіка диктує свої вимоги — зараз усі навчилися рахувати гроші. Не виняток і «Укртелеком».
Та є в цієї ситуації й інший бік. Місцева влада вже не раз висловлювала стурбованість масовим зменшенням кількості користувачів дротового радіо. Адже свого часу, коли радіоточка була в кожній другій-третій оселі, цей вид зв’язку був чи не єдиним дієвим способом для оповіщення населення в разі якоїсь надзвичайної ситуації. Зараз же цей механізм зруйновано. А зацікавлених вкладати гроші в його відновлення не проглядається.
На підтвердження — лист, який нещодавно надійшов на адресу редакції «ЗІ» (подається зі скороченнями).
«Хочу поділитися з вами своєю болючою проблемою, хоч вона є не тільки в мене. Ніяк не можу з нею розібратися — мене ніхто не чує. А проблема — із радіоточкою.
У мене ще з нового року не працює радіо. Десь, здається в лютому, я звернулася в розрахунковий відділ «Укртелекому» й написала заяву, що разом з оплатою за телефон з мене взяли і за послуги радіо, яких я не отримую. Але на цю заяву ніхто не звернув уваги. Радіоточку не ремонтували, а гроші брали. У розрахунковому відділі відповіли, що не знають, що в мене радіо не працює. Просто дивуюся з такої відповіді — адже перед цим були відповідні заяви, на які ніхто не реагував.
У травні ціна на послуги радіо зросла. Я почала постійно дзвонити диспетчеру щодо ремонту. Зверталася й до начальника центру зв’язку. Все марно.
Так і не дочекавшись ремонту, я в серпні написала заяву на зняття радіоточки, оскільки послуг не отримувала, а оплату за них мені нараховували. Коли у вересні прийшла платити за телефон, мені назвали незрозумілу суму. Я запитую: чи є там за радіо. Виявилося, що є. Пішла знову в цей розрахунковий відділ, щоб виправити ситуацію, а там у мене взяли ще й заборгованість за… серпень. Про яку заборгованість можна говорити, коли ніяких послуг і жодних ремонтних робіт не проводилося з нового року?!
Таким нечесним способом обкрадають цих нещасних пенсіонерів, бо більше це радіо, думаю, ніхто не слухає. Зробили дуже «розумно» — платити разом із телефоном. Не всі розбираються, що в ту суму входить. Одним словом — безлад робиться в тому зв’язку. Як вони не знають, що не працює радіо? Прошу зробити перерахунок і заборгованість мені повернути.
Радили мені написати до Боровця, але я пишу до вас.
СТЕПУРА О.М., вул.Крупської, 1а»
Із цим листом ми звернулися до керівництва місцевого Центру електрозв’язку. Через деякий час отримали офіційний лист-відповідь за підписом начальника В.І. Міліна. Зміст приводимо дослівно: «Шановна Ольга Михайлівна. На Вашу заяву від 02.10.2009 щодо перерахунку за послуги радіо Центр електрозв’язку №3 Житомирської філії ВАТ «Укртелеком» повідомляє, що, так як Ваша радіоточка знята з 01.09.2009, то за період не роботи радіоточки Вам зроблено перерахунок, та кошти в розмірі 17 грн. 50 коп (сімнадцять грн. 50 коп) зараховані на рахунок телефону 2-49-60. Просимо вибачення за тимчасові незручності».
Від редакції. Ось так — перерахунок проведено, але жодних пояснень авторці листа щодо причин відсутності послуги практично з нового року, як про це йдеться у листі, не надано. Власне, і про численні попередні звернення з проханням відновити роботу радіоточки, про які пише жінка, — теж ні слова.
Як зізнаються в Центрі електрозв’язку, нині послуги дротового радіо для «Укртелекому» — суцільні збитки. Але надавати їх вимушені, бо на те є відповідні розпорядження на державному рівні. Відтак, за абонентів дротового радіо тут не борються. Схоже, що навпаки: станом на 1 жовтня цього року по місту й району зберігається 3924 діючих радіоточки, тоді як колись ця цифра була ледь не в десять разів більшою.
Заступник начальника ЦЕЗ №3 з питань технічної експлуатації О.А.Атаманенко пояснив, що відновлення лінії (в разі її пошкодження) коштом «Укртелекому» проводиться тільки в тому випадку, якщо довжина пошкодженої ділянки не перевищує 40 метрів. У іншому разі складається кошторис робіт, і додаткові кошти має сплатити абонент.
Що ж до авторки цього листа, то її радіоточка, кажуть, — єдина на всю вулицю. Вкладати тисячу гривень у відновлення лінії, щоб потім отримувати 6 гривень у місяць (абонплата з однієї радіоточки), — невиправдані розтрати. Ось тому для зв’язківців значно вигідніше було взагалі відключити й забути про цю радіоточку, аніж проводити ремонтні роботи, на які до останнього сподівалася пенсіонерка. Про це, звісно, прямо не кажуть, але висновок напрошується саме такий.
…Ось так поступово «загинається» колись дієва радіомережа. Неважко спрогнозувати, що за існуючого стану справ абонентів дротового радіо залишатиметься дедалі менше. Економіка диктує свої вимоги — зараз усі навчилися рахувати гроші. Не виняток і «Укртелеком».
Та є в цієї ситуації й інший бік. Місцева влада вже не раз висловлювала стурбованість масовим зменшенням кількості користувачів дротового радіо. Адже свого часу, коли радіоточка була в кожній другій-третій оселі, цей вид зв’язку був чи не єдиним дієвим способом для оповіщення населення в разі якоїсь надзвичайної ситуації. Зараз же цей механізм зруйновано. А зацікавлених вкладати гроші в його відновлення не проглядається.
Олег БРЮХАНОВ
да там целый конвеер по приему отказов от радио :)
nvvetal
12:10:36 24-10-2009