АНАРХІЯ ЧИ ПРАВИЛА ГРИ?
- Актуально
- 347
- коментар(і)
- 11-12-2009 02:11
Наші люди з трудом звикають до діючих нині вимог у галузі будівництва. На кожне нове будівництво чи перепланування старого необхідно оформлювати дозволи, отримувати технічні умови, виготовляти проект, виконувати роботи згідно з проектом і під відповідним технічним наглядом і, врешті-решт, реєструвати збудоване. Про це свідчать і протоколи відповідних контролюючих служб, які розглядаються на засіданнях адмінкомісії виконавчого комітету міської ради.
Працівники міського водоканалу теж виявляють факти самовільних підключень до систем централізованого водокористування, несанкціоноване встановлення засобів обліку води тощо. При вживанні за такі дії відповідних санкцій винуватці найчастіше наводять, на їх думку, безумовно пом’якшуючий вину доказ, — ми не знали порядку оформлення у Водоканалі того чи іншого підключення.
Виходячи з цього, в цій публікації ми приводимо діючий у Водоканалі порядок оформлення документів на ті чи інші роботи, пов’язані з підключенням до систем централізованого водокористування, установки засобів обліку води.
Зібравшись виконати в себе ці дії, громадянин насамперед повинен:
Хтось може сказати, що, мовляв, розводять бюрократію. Зовсім ні, діючий порядок є правилами, які в тій чи іншій мірі діють у будівництві, організаціях, які надають послуги з газо-, тепло-, водопостачання та енергетики.
Пора вже нам звикнути до цивілізованих норм виробничих відносин у тандемі споживач-надавач послуг. Тоді не буде підстав складати протоколи, вживати санкції, інші заходи впливу до порушників цих правил.
Детальну інформацію з цих питань можливо одержати у техвідділі Водоканалу за телефоном: 5-23-40.
Працівники міського водоканалу теж виявляють факти самовільних підключень до систем централізованого водокористування, несанкціоноване встановлення засобів обліку води тощо. При вживанні за такі дії відповідних санкцій винуватці найчастіше наводять, на їх думку, безумовно пом’якшуючий вину доказ, — ми не знали порядку оформлення у Водоканалі того чи іншого підключення.
Виходячи з цього, в цій публікації ми приводимо діючий у Водоканалі порядок оформлення документів на ті чи інші роботи, пов’язані з підключенням до систем централізованого водокористування, установки засобів обліку води.
Зібравшись виконати в себе ці дії, громадянин насамперед повинен:
- звернутися з письмовою заявою на ім’я начальника для одержання дозволу. Начальник розглядає заяву і, приймаючи, як правило, позитивне рішення з цих питань, адресує заяву технічному відділу для подальших дій. Техвідділ, приступивши до впровадження заяви, вимагає від заявника надання з відділу архітектури виконавчого комітету міської ради;
- зробити викопіровку з топографічного знімку з позначенням земельної ділянки, на якій розташовано житловий будинок. Цей документ необхідний техвідділу для надання заявнику технічних умов на проектування підключення до систем централізованого водопостачання чи водовідведення. Викопіровка не потрібна у випадку встановлення водолічильника. Тут необхідно надати схему водопровідної мережі квартири чи будинку;
- наступним кроком заявника є одержання технічних умов у техвідділі Водоканалу на замовлення проекту;
- після одержання технічних умов заявник замовляє відповідний проект у ліцензованій організації;
- виготовлений проект узгоджується у техвідділі на предмет дотримання наданих технічних умов, і при позитивному висновку один примірник проекту залишається у техвідділі, а заявнику дається «добро» на виконання робіт;
- замовник виконує роботи і після їх завершення врізкою в діючу мережу централізованого водокористування в присутності представника Водоканалу в триденний термін оформляє в техвідділі акт виконаних робіт;
- після оформлення акту виконаних робіт у випадку з підключення до систем централізованого водокористування укладає у відділі реалізації Водоканалу відповідний договір на надання послуг, а у випадку встановлення засобу обліку в цьому ж відділі — його реєструє і опломбовує.
Хтось може сказати, що, мовляв, розводять бюрократію. Зовсім ні, діючий порядок є правилами, які в тій чи іншій мірі діють у будівництві, організаціях, які надають послуги з газо-, тепло-, водопостачання та енергетики.
Пора вже нам звикнути до цивілізованих норм виробничих відносин у тандемі споживач-надавач послуг. Тоді не буде підстав складати протоколи, вживати санкції, інші заходи впливу до порушників цих правил.
Детальну інформацію з цих питань можливо одержати у техвідділі Водоканалу за телефоном: 5-23-40.
Василь МАТВІЙЧУК, інженер служби реалізації водоканалу
Коментарі відсутні