НОВОГРАД-ВОЛИНСЬКА ГІМНАЗІЯ: УСПІШНО ЗДІЙСНЕНИЙ ПРОЕКТ

НОВОГРАД-ВОЛИНСЬКА ГІМНАЗІЯ: УСПІШНО ЗДІЙСНЕНИЙ ПРОЕКТ

Наш навчальний заклад, а сьогодні ми називаємось навчально-виховний комплекс «Гімназія імені Лесі Українки — школа І ступеня», успішно живе, надає якісні освітні послуги майже 20 років, тому можна говорити про певний досвід. Створення навчально-виховного комплексу як закладу освіти є успішно здійсненим проектом (якщо вживати сучасну термінологію). І це дає право здійснити самооцінку практичних результатів, впровадження в гімназійне життя новітніх технологій, а також окреслити проблеми, які, звичайно, виникли під час реалізації їх. Відразу хочемо зазначити, що будь-яка діяльність у сфері освіти майже ніколи не має чітко визначених результатів, за якими можна визначити, яку особистість сформувала та чи інша освітня система.
\"НОВОГРАД-ВОЛИНСЬКА

Адже гімназія, що входить до складу об’єднання, хоч і відроджений, але ж все ж таки інноваційний тип закладу освіти і неможливо управляти ним тільки традиційно. Крім того, колектив навчального закладу складається переважно з особистостей обдарованих, талановитих, творчих, а це, як правило, люди з неординарним мисленням, нелегким характером, амбіціями, високим рівнем самооцінки, самоповагою, високим інтелектом та високою вимогливістю до себе і до інших. Про це свідчить такий, хоча й неповний, перелік досягнень педагогів та учнів НВК.
На міську педагогічну виставку «Сучасна освіта Новограда-Волинського-2010» було представлено 39 творчих доробок педагогічних працівників НВК, 15 робіт було відібрано для представлення освіти Новограда-Волинського на обласній виставці передового педагогічного досвіду «Сучасна освіта Житомирщини» (Ляутова В.М., Дорошенко Т.В., Розбицька Г.А., Осадчук Г.Г., Савчук Т.А., Андрійчук Л.М., Давлятова Г.К., Габелко О.Є., Юрченко О.М., Коптійчук О.П., Ломова В.В., Скуратовська Л.І.).
Освіта — це надзвичайно широка сфера діяльності і мислення, яка дає можливість людині, залежно від її нахилів і самовизначення, отримати знання і розвинути свої здібності. Багато видатних педагогів стверджують, що освіта — консервативна сфера, яка не залежить від конкретної ситуації, що складається в країні, характеризується відсутністю прагматичних цілей і визначається сучасним рівнем знання і мислення. Саме ця риса рятує освіту від кризи в сучасному українському суспільстві і дає можливість закладам освіти не лише виживати, а й прогресувати.
На сучасному етапі розвитку освіти головне завдання школи — підготовка освіченої, творчої особистості, здатної до безперервного розвитку і самоосвіти. Це передбачає пошук нових форм та методів навчання, оновлення змісту освіти, в тому числі використання поряд з традиційними, методів розвивального навчання і методу проектів зокрема.
Педагоги НВК взяли активну участь у Всеукраїнському конкурсі «Вчитель року-2010» (учитель трудового навчання Габелко О.В. та вчитель математики Антипчук Л.А.), а вчитель обслуговуючої праці Габелко О.Є. стала учасником обласного етапу конкурсу.
Гімназисти успішно взяли участь у Всеукраїнській олімпіаді з базових дисциплін.
\"НОВОГРАД-ВОЛИНСЬКА
На міський конкурс — захист робіт МАН було представлено 2 наукові роботи, також двоє учнів захищали свої роботи на обласному рівні. Учень 10 класу Ганношин Сергій підготував роботу «Енергоспоживання у навчальному закладі та шляхи його оптимізації», а учениця того ж класу — «Орнаментальні особливості вишивки Житомирщини» (педагогічні керівники Яценко В.М. та Габелко О.Є.).
У міському конкурсі «Учень-2010 року» гімназисти відстоювали славу навчального закладу у всіх номінаціях. Возняк Анна, Невмержицька Ірина стали призерами у номінаціях «Творча особистість року», «Лідер року», а Антипчук Оксана — перша у номінації «Інтелектуал року», Хромушин Андрій — переможець у номінації «Спортсмен року».
Є також надія, що нам вдасться досягти успіху за такими напрямками:

  • забезпечення високого рівня якості освіти — запорука майбутньої конкурентно-спроможної особистості, успішної людини;

  • ставлення до дитини як до особистості;

  • обдаровані діти — це майбутня еліта;


Учитель повинен чітко уявляти, якого кінцевого результату мають досягнути учні при вивченні навчального матеріалу на різних рівнях. Для досягнення мети потрібно комбінувати різні форми роботи, як традиційні, так і нетрадиційні.