БОРГИ ЗА СПОЖИТЕ ТЕПЛО НАКОПИЧУЮТЬСЯ, НЕМОВ СНІГОВИЙ КОМ
- Актуально
- 381
- коментар(і)
- 10-02-2012 21:39
Станом на 8 лютого КП «Новоград-Волинськтеплокомуненерго» заборгувало ПАТ «Житомиргаз» 4,2 млн. грн. за спожите блакитне паливо. Водночас борги споживачів тепла перед підприємством досягли вже 4,7 млн. грн., — повідомила газеті «Звягель» директор Теплокомуненерго Людмила ТОДОРОВИЧ.
Близько 2,2 мільйонів із цієї суми становлять борги населення, 413 тисяч — винні підприємства й організації, решта боргу (2,1 млн. грн.) «висить» за бюджетними організаціями всіх рівнів. Така ситуація, особливо в розпал зими, ставить під загрозу безперебійну роботу теплопостачального підприємства.
Якщо борги перед ПАТ «Житомиргаз» накопичуватимуться й надалі, — виникне загроза пониження тиску в мережах. А це, у свою чергу, не дозволить Теплокомуненерго підтримувати нормативну температуру теплоносія, — висловила стурбованість із даного приводу Людмила Михайлівна. Директор підприємства закликала користувачів централізованого теплопостачання з розумінням поставитися до ситуації і більш справно розраховуватися за отримані послуги.
Люта зима вже внесла свої вагомі корективи у звичний ритм життя Новограда-Волинського. Не обійшли стороною проблеми й господарство Теплокомуненерго. Так, 7 лютого, внаслідок зношеності тепломереж, сталася аварія, через яку на шість годин було припинено теплопостачання чотирьох багатоквартирних будинків у мікрорайоні «Світанок». 8 лютого, через порив внутрішньобудинкових мереж, відчули перебої з теплопостачанням жителі будинків по вулиці Пушкіна, 30, 32. Відновити подачу тепла в цьому випадку вдалося через дві години. Людмила Тодорович зазначила, що ліквідовувати наслідки аварій за нинішніх погодних умов надзвичайно складно, але колектив підприємства докладає всіх зусиль, щоб звести незручності споживачів тепла до мінімуму.
Водночас є окремі випадки, коли Теплокомуненерго, в силу об’єктивних чинників, не в змозі забезпечити необхідний температурний режим. Здебільшого, це стосується кутових квартир на верхніх поверхах. За словами Людмили Тодорович, вини підприємства в цьому немає, адже температура теплоносія відповідає встановленим нормам. Єдиний вихід — утеплювати помешкання, що має бути виконано господарем квартири.
Інший приклад — квартири на першому поверсі у будинках по вулиці Шевченка, 49, 51. Як можна достатньо натопити, якщо в окремих під’їздах, де немає батарей, температура становить мінус 6?
Директор Теплокомуненерго вкотре наголошує, що підприємство відповідає за стан мереж і якість теплоносія лише до фундаментів будинків або ж до теплових лічильників, а далі — має дбати ОСББ. Втім, для тих споживачів, у чиїх квартирах холодніше, ніж нормативні +18, обіцяють провести перерахунки.
Близько 2,2 мільйонів із цієї суми становлять борги населення, 413 тисяч — винні підприємства й організації, решта боргу (2,1 млн. грн.) «висить» за бюджетними організаціями всіх рівнів. Така ситуація, особливо в розпал зими, ставить під загрозу безперебійну роботу теплопостачального підприємства.
Якщо борги перед ПАТ «Житомиргаз» накопичуватимуться й надалі, — виникне загроза пониження тиску в мережах. А це, у свою чергу, не дозволить Теплокомуненерго підтримувати нормативну температуру теплоносія, — висловила стурбованість із даного приводу Людмила Михайлівна. Директор підприємства закликала користувачів централізованого теплопостачання з розумінням поставитися до ситуації і більш справно розраховуватися за отримані послуги.
Люта зима вже внесла свої вагомі корективи у звичний ритм життя Новограда-Волинського. Не обійшли стороною проблеми й господарство Теплокомуненерго. Так, 7 лютого, внаслідок зношеності тепломереж, сталася аварія, через яку на шість годин було припинено теплопостачання чотирьох багатоквартирних будинків у мікрорайоні «Світанок». 8 лютого, через порив внутрішньобудинкових мереж, відчули перебої з теплопостачанням жителі будинків по вулиці Пушкіна, 30, 32. Відновити подачу тепла в цьому випадку вдалося через дві години. Людмила Тодорович зазначила, що ліквідовувати наслідки аварій за нинішніх погодних умов надзвичайно складно, але колектив підприємства докладає всіх зусиль, щоб звести незручності споживачів тепла до мінімуму.
Водночас є окремі випадки, коли Теплокомуненерго, в силу об’єктивних чинників, не в змозі забезпечити необхідний температурний режим. Здебільшого, це стосується кутових квартир на верхніх поверхах. За словами Людмили Тодорович, вини підприємства в цьому немає, адже температура теплоносія відповідає встановленим нормам. Єдиний вихід — утеплювати помешкання, що має бути виконано господарем квартири.
Інший приклад — квартири на першому поверсі у будинках по вулиці Шевченка, 49, 51. Як можна достатньо натопити, якщо в окремих під’їздах, де немає батарей, температура становить мінус 6?
Директор Теплокомуненерго вкотре наголошує, що підприємство відповідає за стан мереж і якість теплоносія лише до фундаментів будинків або ж до теплових лічильників, а далі — має дбати ОСББ. Втім, для тих споживачів, у чиїх квартирах холодніше, ніж нормативні +18, обіцяють провести перерахунки.
Олег БРЮХАНОВ
Коментарі відсутні