«Пільгові» автобуси — тільки після 8 ранку!

Таке уточнення надало ТОВ «Новоградтранссервіс» після того, як у понеділок обурені пасажири звернулися до газети «Звягель» зі скаргами, що, мовляв, на маршруті №4 ранкові рейси «пільгових» — зовсім не «пільгові».
Одразу зауважимо, що надрукований у минулих номерах «Звягеля» розклад руху міських автобусів, залишається без змін. Єдине, що варто взяти до уваги пасажирам, — рейси «пільгових» автобусів як у будні, так і по вихідних виконуються винятково після 8 години ранку.
Серія публікацій, присвячена міським пасажирським перевезенням, певно, сколихнула тих новоград-волинців, котрі користуються громадським транспортом. З початку тижня редакція «Звягеля» отримала одразу два проблемних листи. Жителі різних мікрорайонів міста сподіваються, що після їх опублікування автоперевізник прислухається до пропозицій і зробить усе можливе для покращання якості перевезень.
«Доброго дня, шановна редакція!
Хочемо розповісти про ті проблеми, які ми терпимо щодня, добираючись до роботи автобусним маршрутом №2. Розклад руху на даному маршруті неодноразово змінювався. Кількість рейсів щоразу зменшувалась. Але й тих рейсів, які зазначені у графіку, не завжди можна дочекатися. Перший автобус, який має відправлятися о 6:30 з автовокзалу, хоче їде, хоче — ні. Дочекавшись наступного рейсу, обурені люди запитують: «Чому не було першого рейсу?», отримують грубу відповідь водія: «З технічних причин» або «Подякуйте, що я взагалі приїхав».
На нашу думку, якщо перевізник узявся обслуговувати даний маршрут, то потрібно робити це належним чином. Останнього рейсу о 18:25 з м’ясокомбінату теж можна не дочекатись. Бувало, що доводиться простояти з маленькою дитиною півгодини, промерзнути і… скористатися послугами таксі. Цим рейсом користуються багато жителів вулиці Західної, яким ще від зупинки потрібно йти до своїх домівок 15-20 хвилин темними вулицями, вздовж річки та закинутих приміщень «кролебійні». Цих людей може зрозуміти тільки той, хто спробує добратись звідси до центру міста. Також цим маршрутом користуються багато вчителів, які їдуть і до ЗОШ №3, ЗОШ №6 і навіть до школи в селі Пилиповичі.
Окремо хочу розповісти про технічний стан автобуса, який жителі міста називають і «каламбур», і «зелений карандаш», і «катафалк». У 21 столітті, зайшовши в салон автобуса, чуєш від водія: «Закривайте двері!», які ще потрібно вміти закривати, оскільки вони ось-ось розсипляться. Часто водії не приховують своє невдоволення, коли їдуть пільговики, зокрема, літні люди, що є досить неприємним. Економлять навіть на кондукторі. Водій має слідкувати за дорогою, а не займатись продажем квитків, що також займає багато часу, а всі поспішають на роботу.
Було б добре, якби повернули рейси, що були зняті в зимовий період, у зв’язку з сильними морозами, оскільки, закінчивши роботу о 16:00, добратися додому можна тільки рейсом, який буде в центрі о 17:30. Сподіваємось, що через газету перевізники прислухаються до нас, поліпшать роботу на даному маршруті та забезпечать належне дотримання графіку руху.

Заздалегідь вдячні жителі вулиць Чехова, Лянгуса, Тельмана та Західної (усього 25 підписів)»

Наступний лист — від пасажира маршруту №4 (подаємо мовою оригіналу).
«Уважаемая редакция газеты «Звягель», я — постоянный пассажир по такому маршруту, как №4 «Дружба — автовокзал — рынок» и хочу сказать открыто, что этот «пильговый» автотранспорт по маршруту №4 часто-густо нарушает график расписания. Не стану указывать время для примера, но скажу, что когда он отправляется с автовокзала и прибывает на остановку по улице Герцена, в это время он уже должен отправляться с «Дружбы». А еще надо ехать 4-5 остановок до последней. Пассажиры выходят на остановки, согласно расписанию, и приходится ждать долго, а контроль за графиком никто не ведет.
Теперь следующее. 3 декабря 2012 года — день, когда идет настоящий снег. Люди приехали с «Дружбы» на базар рейсом на 12:50, на 13:20 хотели уехать обратно, но «пильгового» не было. По какой причине — для нас неизвестно. А на улице холод, снег идет и спрятаться негде…

Николай ДМИТРЕНКО»

Будемо вірити, що адмі­ні­страція ТОВ «Новоградтранссервіс» відреагує на дані звернення. Між тим, один із керівників автотранспортного підприємства пообіцяв провести внутрішню перевірку і розібратися, чи насправді мав місце факт, коли в «пільговому» автобусі кондуктор вимагав у пільговиків оплатити проїзд, згідно з тарифом…
Олег БРЮХАНОВ