Перевізники активно вимагають від влади компенсацій
- Актуально
- 183
- коментар(і)
- 22-03-2013 23:52
Вже стало «традицією», що з року в рік влада не в повному обсязі компенсує перевізникам кошти за перевезення пільговиків різних категорій. А їх — безліч, від пенсіонерів до учасників різних подій…
На сьогодні в деяких регіонах окремі перевізники просто безцеремонно почали виставляти з автобусів чи маршруток ветеранів і, навіть, інвалідів, керуючись принципом: «Не заплатиш — не поїдеш». Зрештою, почали «зникати» цілі рейси.
Щоправда, на Новоград-Волинщині ситуація з «виставлянням» не така критична. Перевізники не вдаються до крайнощів, незважаючи на різні перипетії, продовжують надавати послуги пільговим категоріям.
У телефонній розмові Володимир Горбовський, один із перевізників, котрий працює в районі, розповів, що ситуація справді складна. Цьогорічна затяжна зима створила чимало проблем: снігопади, дощі, розбиті дороги, використання зайвого пального, неповернення державою коштів, що призвело до значних збитків власників автоперевезень. Щоб хоч якось покращити ситуацію, вони були змушені вдаватися до непопулярних заходів, а саме — організовувати по селах так звані громадські сходи і пропонувати мешканцям району їздити на автобусах за половину вартості проїзду, а хто не в змозі заплати й це, то хоч платити двадцять відсотків від вартості квитка.
Люди на це погодилися. Проте ситуація не покращилася. Пільговиків багато. Тим більше, що держава на одного пільговика не один рік поспіль виділяє субвенції всього 56 гривень на рік. Але, як зауважує В.Горбовський, насправді компенсується лише 30-40%. Якщо, наприклад, квиток до села Поліянівки в середньому коштує 10 гривень, то навряд чи мешканець даного району 5-6 разів на рік їздить до міста…
Разом із тим, на початку цього тижня перевізники, котрі працюють у місті, зустрілися з місцевою владою, щоб обговорити дану проблему. Проте однієї зустрічі забракло — питання справді складне і потребує додаткового часу, щоб дійти взаємної згоди. Чим закінчаться перемовини перевізників із владою, ми повідомимо читачам у наступних номерах «Звягеля».
А поки що газета отримала від ТОВ «Новоградтранссервіс» — головного міського перевізника — повідомлення наступного змісту:
«У зв’язку з положеннями нового податкового кодексу України щодо сплати податків на прибуток, підприємство не може надавати безоплатні послуги. Надання таких послуг несе накладання штрафних санкцій.
За перевезення пільгових категорій громадян у 2012 році, які держава не профінансувала в повному обсязі, підприємству накладені штрафні санкції, згідно з актом перевірки.
У зв’язку з цим із 25.03.2013 р. буде припинено перевезення пільгових категорій громадян у автобусах, що працюють у режимі «маршрутного таксі», та скасовані проїзні квитки, видані підприємством. Перевезення пільгових категорій громадян здійснюються тільки в пільгових автобусах».
На сьогодні в деяких регіонах окремі перевізники просто безцеремонно почали виставляти з автобусів чи маршруток ветеранів і, навіть, інвалідів, керуючись принципом: «Не заплатиш — не поїдеш». Зрештою, почали «зникати» цілі рейси.
Щоправда, на Новоград-Волинщині ситуація з «виставлянням» не така критична. Перевізники не вдаються до крайнощів, незважаючи на різні перипетії, продовжують надавати послуги пільговим категоріям.
У телефонній розмові Володимир Горбовський, один із перевізників, котрий працює в районі, розповів, що ситуація справді складна. Цьогорічна затяжна зима створила чимало проблем: снігопади, дощі, розбиті дороги, використання зайвого пального, неповернення державою коштів, що призвело до значних збитків власників автоперевезень. Щоб хоч якось покращити ситуацію, вони були змушені вдаватися до непопулярних заходів, а саме — організовувати по селах так звані громадські сходи і пропонувати мешканцям району їздити на автобусах за половину вартості проїзду, а хто не в змозі заплати й це, то хоч платити двадцять відсотків від вартості квитка.
Люди на це погодилися. Проте ситуація не покращилася. Пільговиків багато. Тим більше, що держава на одного пільговика не один рік поспіль виділяє субвенції всього 56 гривень на рік. Але, як зауважує В.Горбовський, насправді компенсується лише 30-40%. Якщо, наприклад, квиток до села Поліянівки в середньому коштує 10 гривень, то навряд чи мешканець даного району 5-6 разів на рік їздить до міста…
* * *
Разом із тим, на початку цього тижня перевізники, котрі працюють у місті, зустрілися з місцевою владою, щоб обговорити дану проблему. Проте однієї зустрічі забракло — питання справді складне і потребує додаткового часу, щоб дійти взаємної згоди. Чим закінчаться перемовини перевізників із владою, ми повідомимо читачам у наступних номерах «Звягеля».
А поки що газета отримала від ТОВ «Новоградтранссервіс» — головного міського перевізника — повідомлення наступного змісту:
«У зв’язку з положеннями нового податкового кодексу України щодо сплати податків на прибуток, підприємство не може надавати безоплатні послуги. Надання таких послуг несе накладання штрафних санкцій.
За перевезення пільгових категорій громадян у 2012 році, які держава не профінансувала в повному обсязі, підприємству накладені штрафні санкції, згідно з актом перевірки.
У зв’язку з цим із 25.03.2013 р. буде припинено перевезення пільгових категорій громадян у автобусах, що працюють у режимі «маршрутного таксі», та скасовані проїзні квитки, видані підприємством. Перевезення пільгових категорій громадян здійснюються тільки в пільгових автобусах».
Микола МАРУСЯК
Фото Володимира ПОТАЙЧУКА
Фото Володимира ПОТАЙЧУКА
Коментарі відсутні