Запрягли коня у воза — «Хюндай» тягнуть тепловозом
- Топ новини
- 336
- 1 коментар(і)
- 22-03-2013 23:55
Майже годину провели нетерплячі водії перед зачиненими шлагбаумами на залізничних переїздах, що на виїзді з міста у бік Рівного. Ті ж, хто таки не витримував, розверталися й намагалися шукати інші шляхи, щоб потрапити чи виїхати з міста. Але автомобільні затори в обидва боки розтяглися на сотні метрів. Словом, настрій у базарний день (а сталося це в першій половині дня, у неділю, 17 березня) багато в кого був зіпсований.
Як з’ясувалося згодом, переїзди були закриті, бо за графіком чекали на швидкісний поїзд «Хюндай» сполученням «Львів-Київ». Однак експрес затримувався, бо увесь цей час нікуди не слідував, а стояв у засніженому полі. Офіційна причина зупинки, як повідомляють загальнодержавні ЗМІ, — відсутність напруги в контактній мережі. Втім, на залізничній станції Новоград-Волинський-1, куди ми звернулися за коментарем, відповіли, що напруга була, а поїзд зупинився з інших технічних причин, які не конкретизують.
Фотокореспонденту «Звягеля» вдалося стати свідком того, як дещо згодом «Хюндай» у черговий раз буксирував маневровий тепловоз. А загалом, за підрахунками ЗМІ, ці поїзди на різних напрямках виходили з ладу 99 разів за півроку.
Нагадаємо, що перед «Євро-2012» Україна закупила десять складів потягу «Хюндай» за 307 мільйонів доларів. А в Європейському банку реконструкції і розвитку запуск «Укрзалізницею» швидкісних поїздів «Хюндай» назвали інвестиційним провалом 2012 року.
Як з’ясувалося згодом, переїзди були закриті, бо за графіком чекали на швидкісний поїзд «Хюндай» сполученням «Львів-Київ». Однак експрес затримувався, бо увесь цей час нікуди не слідував, а стояв у засніженому полі. Офіційна причина зупинки, як повідомляють загальнодержавні ЗМІ, — відсутність напруги в контактній мережі. Втім, на залізничній станції Новоград-Волинський-1, куди ми звернулися за коментарем, відповіли, що напруга була, а поїзд зупинився з інших технічних причин, які не конкретизують.
Фотокореспонденту «Звягеля» вдалося стати свідком того, як дещо згодом «Хюндай» у черговий раз буксирував маневровий тепловоз. А загалом, за підрахунками ЗМІ, ці поїзди на різних напрямках виходили з ладу 99 разів за півроку.
Нагадаємо, що перед «Євро-2012» Україна закупила десять складів потягу «Хюндай» за 307 мільйонів доларів. А в Європейському банку реконструкції і розвитку запуск «Укрзалізницею» швидкісних поїздів «Хюндай» назвали інвестиційним провалом 2012 року.
Олег БРЮХАНОВ, фото Володимира ПОТАЙЧУКА
супер потяг
Alex474
14:03:33 24-03-2013