Обмеження перевезень пільговиків — вимушена міра
- Проблема
- 225
- коментар(і)
- 29-03-2013 23:56
Нововведення, запроваджене перевізником 25 березня на внутрішньоміських маршрутах, сколихнуло армію пільговиків. Підприємство ТОВ «Новоградтранссервіс», посилаючись на складну фінансову ситуацію та зміни в податковому законодавстві, в односторонньому порядку вирішило припинити перевезення пільгових категорій громадян (8 категорій, найбільш соціально незахищених) у всіх «маршрутних таксі», залишивши таке право за ними тільки у пільгових автобусах. Нині ж керівництво транспортного підприємства закликає пільговиків із розумінням поставитися до таких мір, пояснюючи ситуацію у зверненні, яке приводимо нижче.
«Згідно з рішенням виконкому, з січня 2011 року запроваджено пільгові автобуси для перевезення всіх пільгових категорій громадян. Одночасно, без рішення виконкому, на прохання голови міської ради Загривого В.І., підприємство на засадах благодійності перевозило у маршрутках 8 пільгових категорій громадян. Також були видані проїзні квитки працівникам соціальних служб. За ці перевезення ніхто нічого підприємству не компенсував. Здійснення даних перевезень призвело до значних збитків, як наслідок — низька зарплата у водіїв.
Згідно з новим Податковим кодексом, підприємство не має права безоплатно надавати послуги. За надання безоплатних послуг, відповідно до акту перевірки, підприємству нараховано штраф у розмірі 313373 грн. Штрафні санкції застосовано за те, що держава не в повному обсязі повернула кошти за перевезення громадян у пільгових автобусах та маршрутках. На жаль, у подальшому ТОВ «Новоградтранссервіс» не може перевозити пільговиків у маршрутках, щоб не призвести підприємство до повної зупинки, коли ніхто з жителів не зможе користуватися громадським транспортом.
Просимо з розумінням поставитися до наших проблем, а пільговим категоріям громадян — їздити тільки в пільгових автобусах. В іншому транспорті — оплачувати проїзд, не створювати хаос у автобусах, дати спокійно працювати водіям та кондукторам та не доводити наше підприємство до банкрутства».
За коментарем щодо цієї ситуації та шляхів виходу з неї газета «Звягель» звернулася до заступника міського голови Сергія КОЛОТОВА:
«Ми вважаємо, що рішення керівництва ТОВ «Новоградтранссервіс» є поспішним. З одного боку розуміємо, що платити податки за безкоштовно надану послугу — це абсурд. З іншого — від цього рішення страждають інваліди, афганці, чорнобильці, діти з багатодітних сімей та інші категорії пільговиків.
Дуже прикро, що наша держава до цього часу так і не спромоглася цивілізовано підійти до вирішення проблеми пільгових перевезень, адже це питання знаходиться не в компетенції влади на місцях, а має розглядатися на найвищому державному рівні.
Обсягів державної субвенції, якщо перевозити всіх пільговиків щодня і без обмежень, вистачить лише на квартал. Саме тому ми й змушені приймати рішення, які дозволять «розтягнути» цю субвенцію на рік.
Що ж до нововведення перевізників, то міська рада жодного рішення про вищезгадані обмеження не приймала. Ми направили офіційний лист із роз’ясненнями ситуації у прокуратуру, а також до вищого державного керівництва. Сподіваємось, що найближчими днями це питання буде вирішено».
Рубати з плеча — намірів немає, — розповідає далі Колотов. Міська влада усіма силами за те, щоб розв’язати дане питання у правовому полі і водночас зберегти у місті пасажирські перевезення, оскільки зрозуміло, що вони вкрай потрібні не тільки пільговикам, а й іншим громадянам, котрі з околиць добираються на роботу, здійснюють свій внесок у соціально-економічний розвиток міста, зрештою — сплачують податки, з яких згодом і формуються державні субвенції.
Можна зрозуміти й перевізників, котрі, серед іншого, зобов’язані дбати про безпеку перевезень, тобто утримувати автопарк у належному стані. А робити це за скрутних, як вони пояснюють, фінансових умов — нелегко. Тим більше, як зізнаються в керівництві ТОВ «Новоградтранссервіс», автобуси постійно виходять із ладу, особливо ті, що виконують рейси на маршруті №3, де дорожнє покриття знаходиться у вкрай жахливому стані.
Тож очевидно, що в цьому питанні ще не поставлено крапку — усі зацікавлені сторони намагатимуться знайти взаємовигідний компроміс.
«Згідно з рішенням виконкому, з січня 2011 року запроваджено пільгові автобуси для перевезення всіх пільгових категорій громадян. Одночасно, без рішення виконкому, на прохання голови міської ради Загривого В.І., підприємство на засадах благодійності перевозило у маршрутках 8 пільгових категорій громадян. Також були видані проїзні квитки працівникам соціальних служб. За ці перевезення ніхто нічого підприємству не компенсував. Здійснення даних перевезень призвело до значних збитків, як наслідок — низька зарплата у водіїв.
Згідно з новим Податковим кодексом, підприємство не має права безоплатно надавати послуги. За надання безоплатних послуг, відповідно до акту перевірки, підприємству нараховано штраф у розмірі 313373 грн. Штрафні санкції застосовано за те, що держава не в повному обсязі повернула кошти за перевезення громадян у пільгових автобусах та маршрутках. На жаль, у подальшому ТОВ «Новоградтранссервіс» не може перевозити пільговиків у маршрутках, щоб не призвести підприємство до повної зупинки, коли ніхто з жителів не зможе користуватися громадським транспортом.
Просимо з розумінням поставитися до наших проблем, а пільговим категоріям громадян — їздити тільки в пільгових автобусах. В іншому транспорті — оплачувати проїзд, не створювати хаос у автобусах, дати спокійно працювати водіям та кондукторам та не доводити наше підприємство до банкрутства».
За коментарем щодо цієї ситуації та шляхів виходу з неї газета «Звягель» звернулася до заступника міського голови Сергія КОЛОТОВА:
«Ми вважаємо, що рішення керівництва ТОВ «Новоградтранссервіс» є поспішним. З одного боку розуміємо, що платити податки за безкоштовно надану послугу — це абсурд. З іншого — від цього рішення страждають інваліди, афганці, чорнобильці, діти з багатодітних сімей та інші категорії пільговиків.
Дуже прикро, що наша держава до цього часу так і не спромоглася цивілізовано підійти до вирішення проблеми пільгових перевезень, адже це питання знаходиться не в компетенції влади на місцях, а має розглядатися на найвищому державному рівні.
Обсягів державної субвенції, якщо перевозити всіх пільговиків щодня і без обмежень, вистачить лише на квартал. Саме тому ми й змушені приймати рішення, які дозволять «розтягнути» цю субвенцію на рік.
Що ж до нововведення перевізників, то міська рада жодного рішення про вищезгадані обмеження не приймала. Ми направили офіційний лист із роз’ясненнями ситуації у прокуратуру, а також до вищого державного керівництва. Сподіваємось, що найближчими днями це питання буде вирішено».
Рубати з плеча — намірів немає, — розповідає далі Колотов. Міська влада усіма силами за те, щоб розв’язати дане питання у правовому полі і водночас зберегти у місті пасажирські перевезення, оскільки зрозуміло, що вони вкрай потрібні не тільки пільговикам, а й іншим громадянам, котрі з околиць добираються на роботу, здійснюють свій внесок у соціально-економічний розвиток міста, зрештою — сплачують податки, з яких згодом і формуються державні субвенції.
Можна зрозуміти й перевізників, котрі, серед іншого, зобов’язані дбати про безпеку перевезень, тобто утримувати автопарк у належному стані. А робити це за скрутних, як вони пояснюють, фінансових умов — нелегко. Тим більше, як зізнаються в керівництві ТОВ «Новоградтранссервіс», автобуси постійно виходять із ладу, особливо ті, що виконують рейси на маршруті №3, де дорожнє покриття знаходиться у вкрай жахливому стані.
Тож очевидно, що в цьому питанні ще не поставлено крапку — усі зацікавлені сторони намагатимуться знайти взаємовигідний компроміс.
Олег БРЮХАНОВ
Коментарі відсутні