Від субвенції на наступний рік знову можуть залишитися тільки «ріжки та ніжки»
- Актуально
- 107
- коментар(і)
- 29-11-2013 02:06
Наразі мова йде про державну компенсацію транспортним підприємствам за перевезення пільгових категорій населення. Як вже неодноразово повідомлялося, у вересні цього року керівництво області перерозподілило цей вид субвенції на 2013 рік на користь Житомира. Нині стало відомо, що Новоград, Коростень, Бердичів та інші міста області ризикують і на наступний рік залишитися з «копійками», тоді як Житомирське трамвайно-тролейбусне управління може отримати 80% усієї суми, виділеної на область.
Нещодавно у Житомирі під головуванням заступника голови ОДА М.М Дейсана відбулося засідання робочої групи, в ході якого намагалися відпрацювати методику розподілу державної субвенції між містами області на наступний рік. Інтереси Новограда-Волинського представляв заступник міського голови Сергій Колотов. За його словами, робоча група так і не дійшла згоди щодо того, яким чином ділити державну допомогу, призначену для транспортних підприємств.
Від представників обласного центру надійшла пропозиція у першу чергу на 100% закрити потреби Житомирського трамвайно-тролейбусного управління. А те, що залишиться, — поділити між іншими містами. Таку позицію житомиряни мотивують тим, що в Житомирі — найбільша кількість населення, до того ж, багато гостей-пільговиків, приїжджаючи до обласного центру, користуються їхнім комунальним громадським транспортом.
— Звичайно, ми не можемо погодитися з такою методикою. Мою пропозицію — ділити субвенцію пропорційно до потреби теж не підтримали. Не вистачило одного голосу, — розповів Сергій Колотов.
Тривала дискусія завершилася нічим, і робоча група так і не напрацювала проекту рішення щодо перерозподілу державної субвенції на наступний рік. Тепер це питання буде винесено на сесію обласної ради. І цілком реальним є такий розвиток подій, що Житомир знову отримає левову частку державних коштів, призначених на потреби всієї області.
— Нам запропонували змусити перевізників працювати без належної субвенції. Але виникає питання: чому ж тоді житомирський комунальний електротранспорт не може показати приклад, як перевозити пільговиків без фінансової підтримки? — висловлює обурення Колотов.
Відзначимо, що, за словами представників ОДА, сума державної субвенції у 2014 році очікується на рівні цьогорічної. «Більшою вона точно не буде, аби не меншою», — зауважують в ОДА.
Що ж до фінансування пільгових перевезень у цьому році, то питання досі залишається не вирішеним.
— Минуло вже понад два місяці відтоді, як керівництво області пообіцяло нам повернути нашу частку субвенції. Однак на сьогодні, крім обіцянок, жодних конкретних дій з боку обласних очільників немає, — пояснює Колотов. — В очікуванні повернення коштів ми планували відновити пільгові перевезення по місту з 1 грудня. Тобто, відновити на тому рівні, на якому вони діяли до вересневого рішення облради. На жаль, впевненості в тому, що перевізники отримають відшкодування, — немає. Тому поки що все залишається без змін.
Втім, попри фінансові труднощі, Колотов наголосив, що у другій половині грудня все ж планується поновити пільгові перевезення по місту. Навіть, якщо область буде неспроможна виконати обіцянку про повернення коштів.
— У такий спосіб, — каже Колотов, — будемо намагатися додати гарного настрою нашим громадянам-пільговикам в очікуванні новорічних свят.
Щоправда, як перевозитимуть пільговиків у наступному році, поки що ніхто загадувати не береться.
Нещодавно у Житомирі під головуванням заступника голови ОДА М.М Дейсана відбулося засідання робочої групи, в ході якого намагалися відпрацювати методику розподілу державної субвенції між містами області на наступний рік. Інтереси Новограда-Волинського представляв заступник міського голови Сергій Колотов. За його словами, робоча група так і не дійшла згоди щодо того, яким чином ділити державну допомогу, призначену для транспортних підприємств.
Від представників обласного центру надійшла пропозиція у першу чергу на 100% закрити потреби Житомирського трамвайно-тролейбусного управління. А те, що залишиться, — поділити між іншими містами. Таку позицію житомиряни мотивують тим, що в Житомирі — найбільша кількість населення, до того ж, багато гостей-пільговиків, приїжджаючи до обласного центру, користуються їхнім комунальним громадським транспортом.
— Звичайно, ми не можемо погодитися з такою методикою. Мою пропозицію — ділити субвенцію пропорційно до потреби теж не підтримали. Не вистачило одного голосу, — розповів Сергій Колотов.
Тривала дискусія завершилася нічим, і робоча група так і не напрацювала проекту рішення щодо перерозподілу державної субвенції на наступний рік. Тепер це питання буде винесено на сесію обласної ради. І цілком реальним є такий розвиток подій, що Житомир знову отримає левову частку державних коштів, призначених на потреби всієї області.
— Нам запропонували змусити перевізників працювати без належної субвенції. Але виникає питання: чому ж тоді житомирський комунальний електротранспорт не може показати приклад, як перевозити пільговиків без фінансової підтримки? — висловлює обурення Колотов.
Відзначимо, що, за словами представників ОДА, сума державної субвенції у 2014 році очікується на рівні цьогорічної. «Більшою вона точно не буде, аби не меншою», — зауважують в ОДА.
Що ж до фінансування пільгових перевезень у цьому році, то питання досі залишається не вирішеним.
— Минуло вже понад два місяці відтоді, як керівництво області пообіцяло нам повернути нашу частку субвенції. Однак на сьогодні, крім обіцянок, жодних конкретних дій з боку обласних очільників немає, — пояснює Колотов. — В очікуванні повернення коштів ми планували відновити пільгові перевезення по місту з 1 грудня. Тобто, відновити на тому рівні, на якому вони діяли до вересневого рішення облради. На жаль, впевненості в тому, що перевізники отримають відшкодування, — немає. Тому поки що все залишається без змін.
Втім, попри фінансові труднощі, Колотов наголосив, що у другій половині грудня все ж планується поновити пільгові перевезення по місту. Навіть, якщо область буде неспроможна виконати обіцянку про повернення коштів.
— У такий спосіб, — каже Колотов, — будемо намагатися додати гарного настрою нашим громадянам-пільговикам в очікуванні новорічних свят.
Щоправда, як перевозитимуть пільговиків у наступному році, поки що ніхто загадувати не береться.
Олег БРЮХАНОВ
Коментарі відсутні