2 січня розпочав роботу Прозорий офіс
- Топ новини
- 861
- 1 коментар(і)
- 05-01-2023 14:31
Не рахуючи підготовчих і паперових, безпосередньо роботи з будівництва центру надання адміністративних послуг у форматі Прозорого офісу розпочалися 24 квітня 2018 року. Вже 2 травня на будівельному майданчику вирили котлован. Того ж дня, увечері, тодішній міський голова Віктор Весельський, як головний ініціатор та ідейний натхненник проєкту, оглянув хід робіт. На одному з робочих засідань він заявив, що урочисте відкриття новобудови відбудеться у 2018 році на свято Покрови — 14 жовтня.
Але минула не одна Покрова, відбулася не одна нарада, але Прозорий офіс був недоступний для відвідувачів. У серпні того ж таки 2018 року навіть прокуратура оскаржувала незаконність процедури тендерних закупівель щодо будівництва Прозорого офісу. Про особливості будівництва цього об’єкта — одне з питань від газети «Звягель», підготовлених на прес-конференцію міського голови Миколи Боровця, що відбудеться 5 січня. Відповідь читайте в наступному номері.
Нині ж — про інше.
2 січня установи, які переїхали до будівлі Прозорого офісу (вул. Шевченка, 20), розпочали прийом відвідувачів.
Отже, відтепер у Прозорому офісі діють:
— місцеве об’єднане управління Пенсійного фонду України в Житомирській області;
— міський Центр соціальних служб;
— управління соціального захисту населення міської ради;
— ЦНАП;
— Служба у справах дітей міської ради.
Усі установи працюють за попередніми графіками. Також у будівлі Прозорого офісу розмістилися їхні відомчі архіви.
Як повідомила «Звягелю» заступниця міського голови Ірина Гудзь, у будівлі Прозорого офісу також розташовано «Дія центр». Він передбачає, зокрема, наявність конференц-зали для потреб Ради директорів місцевих промислових підприємств.
— Промислові підприємства — це визначальний економічний фактор. Адже вони є головними платниками податків. Без цих коштів не було б ні Прозорого офісу, ні жодного іншого розвитку. В такий спосіб ми, органи місцевого самоврядування, хочемо підтримати промисловців, продемонструвати, що ми їм вдячні. Для них це теж важливо, — зазначила пані Ірина.
Також у межах «Дія центру» оснащено залу для прийому офіційних делегацій з українських міст та делегацій від міжнародних інституцій.
— Ми продовжуємо розширювати співпрацю з українськими містами, з партнерами в країнах Європейського Союзу. Зараз
у суспільстві відбуваються колосальні зміни, і ми маємо бути до них готові, — прокоментувала ініціативу Ірина Гудзь.
Наразі залишається відкритим питання щодо використання укриття в Прозорому офісі учнями сусідніх навчальних закладів. Планується, що частина школярів використовуватимуть укриття на пришкільній території гімназії №5. Але будівельні роботи там ще тривають. Як допоміжне, поруч є укриття в Будинку рад.
Паралельно із переїздом вказаних вище установ за новою адресою вирішується питання щодо подальшої експлуатації вивільнених приміщень, які перебувають у комунальній власності. Не виключено, що серед депутатського корпусу міської ради виникнуть ідеї про продаж комунального майна.
Поряд із цим, дедалі частіше доводиться чути думку, що зараз абсолютно недоцільно продавати комунальну власність, адже бюджет громади не відчуває дефіциту. Більше того, значну суму бюджетних коштів у 2022 році навіть не вдалося освоїти, оскільки частина видатків заборонена на час воєнного стану.
Але минула не одна Покрова, відбулася не одна нарада, але Прозорий офіс був недоступний для відвідувачів. У серпні того ж таки 2018 року навіть прокуратура оскаржувала незаконність процедури тендерних закупівель щодо будівництва Прозорого офісу. Про особливості будівництва цього об’єкта — одне з питань від газети «Звягель», підготовлених на прес-конференцію міського голови Миколи Боровця, що відбудеться 5 січня. Відповідь читайте в наступному номері.
Нині ж — про інше.
2 січня установи, які переїхали до будівлі Прозорого офісу (вул. Шевченка, 20), розпочали прийом відвідувачів.
Отже, відтепер у Прозорому офісі діють:
— місцеве об’єднане управління Пенсійного фонду України в Житомирській області;
— міський Центр соціальних служб;
— управління соціального захисту населення міської ради;
— ЦНАП;
— Служба у справах дітей міської ради.
Усі установи працюють за попередніми графіками. Також у будівлі Прозорого офісу розмістилися їхні відомчі архіви.
Як повідомила «Звягелю» заступниця міського голови Ірина Гудзь, у будівлі Прозорого офісу також розташовано «Дія центр». Він передбачає, зокрема, наявність конференц-зали для потреб Ради директорів місцевих промислових підприємств.
— Промислові підприємства — це визначальний економічний фактор. Адже вони є головними платниками податків. Без цих коштів не було б ні Прозорого офісу, ні жодного іншого розвитку. В такий спосіб ми, органи місцевого самоврядування, хочемо підтримати промисловців, продемонструвати, що ми їм вдячні. Для них це теж важливо, — зазначила пані Ірина.
Також у межах «Дія центру» оснащено залу для прийому офіційних делегацій з українських міст та делегацій від міжнародних інституцій.
— Ми продовжуємо розширювати співпрацю з українськими містами, з партнерами в країнах Європейського Союзу. Зараз
у суспільстві відбуваються колосальні зміни, і ми маємо бути до них готові, — прокоментувала ініціативу Ірина Гудзь.
Наразі залишається відкритим питання щодо використання укриття в Прозорому офісі учнями сусідніх навчальних закладів. Планується, що частина школярів використовуватимуть укриття на пришкільній території гімназії №5. Але будівельні роботи там ще тривають. Як допоміжне, поруч є укриття в Будинку рад.
Паралельно із переїздом вказаних вище установ за новою адресою вирішується питання щодо подальшої експлуатації вивільнених приміщень, які перебувають у комунальній власності. Не виключено, що серед депутатського корпусу міської ради виникнуть ідеї про продаж комунального майна.
Поряд із цим, дедалі частіше доводиться чути думку, що зараз абсолютно недоцільно продавати комунальну власність, адже бюджет громади не відчуває дефіциту. Більше того, значну суму бюджетних коштів у 2022 році навіть не вдалося освоїти, оскільки частина видатків заборонена на час воєнного стану.
Олег БРЮХАНОВ
Добрий день.Якщо я подавала документи на пенсію через дію і прийшла відмова через не всі документи .Чи можу я подати документи особисто і до якого часу .пенсія пільгова 5 дітей.
Марціновська Ірина
08:07:02 19-07-2024