Декор букетів та незабутній дизайн: магазин, що говорить сам за себе

Декор букетів та незабутній дизайн: магазин, що говорить сам за себе

ВЕЛИКИЙ АСОРТИМЕНТ ТА ЧУДОВИЙ НАСТРІЙ ЗАБЕЗПЕЧУЄ КВІТКОВИЙ МАГАЗИН «ФЛОРЕНЦІЯ»
Чи не найбажанішим подарунком для кожної жінки є букет квітів. Мабуть, немає серед прекрасної половини світу тієї, яка б у свято чи будні відмовилася від квітів. Особливо чекають на такий знак уваги напередодні Дня закоханих або Міжнародного жіночого дня. Власниця квіткового магазину «Флоренція», пані Валентина, напередодні святкових днів не лише чекає на квітковий сюрприз, а й сама допомагає обрати індивідуальний букет для кожного покупця. Цілеспрямована і водночас чуйна, вона квітами і квітковими композиціями створює гарний настрій оточуючим. Саме це додає їй радості та оптимізму у житті. Про моду квітів та особливості квіткового бізнесу розповідає власниця магазину та чудовий флорист.

— Пані Валентино, розкажіть, як ви зацікавилися квітковим бізнесом? І що найбільше приваблює у флористиці?
— Все життя я любила квіти, але і все життя працювала у торгівлі. Мені просто захотілося нести людям красу, щось прекрасне, світле. Хочу, щоб коли люди купують квіти, — це приносило їм задоволення. Займатися квітами порадив чоловік, таким чином поєднавши корисне з приємним — торгівлю і квіти. Я закінчила курси флористики і тепер живу цією справою. У флористиці мене приваблюють саме живі квіти, адже вони є віддзеркаленням життя, яке приносить радість. Нехай квітка і недовго постоїть, але принесе багато приємних емоцій.
— Звідки з’явилася назва «Флоренція»?
— Ідея такої назви виникла у мене. Флор у перекладі з англійської — квітка, а Флоренція — романтичне італійське місто. Для мене квіти асоціюються з чимось приємним та романтичним, тому така назва здалася найбільш доречною.
— Який асортимент вашого магазину? На яку категорію людей ви орієнтуєтесь?
— У нашому магазині є чудовий вибір свіжозрізаних квітів та чудових вазонів різних видів. Та в асортименті «Флоренції» є й інші допоміжні товари: корзинки, сувеніри, оригінальні речі ручної роботи, листівки, вази, вазони, горщики. Стосовно наших клієнтів, то головне — пам’ятати, що кожна людина — особлива. Тому ми не орієнтуємося на якусь певну аудиторію, і соціальний статус зовсім не важливий. Ми однаково приділяємо увагу всім покупцям. Неважливо, на яку суму розраховує клієнт, головне — йому допомогти обрати.
— Чи можна стверджувати, що існує квіткова мода? Що зараз користується попитом?
— Мені здається, що, як такої, квіткової моди не існує. Адже кожна людина — індивідуальна, тому і вподобання у всіх різні. Звісно, що сьогодні у світі набирає популярності європейський букет — не високий, у якому поєднані різноманітні квіти. У нас чомусь ще ним не цікавляться. Зараз, до прикладу, сезон тюльпанів та ірисів, які користуються популярністю. Троянда у попиті постійно, а скоро вже настане сезон лілій. Та головне, що не виходить із моди у квітковому бізнесі, — це щасливий та усміхнений клієнт.
— А як щодо букету нареченої? Чи можна тут виділити якісь модні тренди?
— Мені здається, що день весілля для кожної нареченої — особливий, тому вона і свій букет намагається зробити особливим, не таким, як у всіх. Лише можу сказати те, що зараз модно організовувати весілля у якомусь кольорі, тоді і букет нареченої формується у відповідному стилі. Загалом букет нареченої коштує від 250 грн., і може сягати 500, 700 і більше, в залежності від вимог та фантазії нареченої.
— Частенько флористи кажуть про мову квітів. Що ви можете розказати про деякі з них, та який колір потрібно обирати?
— Ну, що ж, тюльпан — це квітка весни та пробудження, гладіолус — це чоловіча квітка. Цікаво те, що найбільш сонячна квітка — гвоздика. Хоча всі чомусь ставляться до неї упереджено. Що стосується кольорів, то червоні квіти — це, звісно, любов. А от біла квітка символізує екстравагантність, її дарують людині, яка виділяється серед інших, але й може знайти підхід до кожного. Ще хотілося б сказати стосовно стереотипності до кольорів. Усі звикли думати, що жовтий колір — це колір розлуки. Та це не так. Насправді ж, жовтий — це сонце, побажання здоров’я, багатства та тепла.
— Чи не зникло у вас задоволення приймати у подарунок квіти?
— Звісно, ні. Я дуже люблю приймати у подарунок квіти, особливо — від чоловіка. Нещодавно він подарував мені 51 троянду, і я дуже зраділа. Це означає, що він мене кохає та поважає. Хочеться, щоб більше чоловіків також радували своїх жінок.
— Поділіться своїми планами на майбутнє…
— Звісно, ми будемо прагнути до розвитку. Це стосується збільшення асортименту та вдосконалення роботи флористів. Адже головне — догодити покупцеві. Понад усе я хочу нести у нашому місті красу, щоб чоловіки дарували жінкам радість у вигляді квітів, адже жінка у будь-який час залишається жінкою, яка прагне уваги до себе. Звісно, я хочу побажати усім миру, саме коли він настане, — всім буде приємніше дарувати та отримувати квіти.
— Пані Валентино, дякую за щиру розмову. Нехай здійсняться ваші мрії дарувати усім прекрасне, щоб ваші покупці завжди отримували задоволення від куплених квітів.
P.S. Насолодитися асортиментом магазину «Флоренція» всі бажаючі можуть у приміщені Молодіжного центру, за адресою: вул.Шевченка, 3. Завітати туди можна з 10 до 19 години, без перерви на обід, понеділок — вихідний.
Розмовляла Людмила ПЕТРУК