Житомирські перевізники підписали меморандум щодо безкоштовного перевезення військових-пільговиків
- Актуально
- 123
- коментар(і)
- 01-05-2015 21:17
Як повідомляла газета «Звягель» у минулому номері, нещодавно у Новограді мав місце інцидент, коли водій автобуса за маршрутом «Новоград-Волинський-Київ» відмовився провезти за пільговим проїзним документом учасника АТО з інвалідністю, спираючись на застарілі норми законодавства. Ця новина набула неабиякого розголосу й невдовзі потрапила «під приціл» обласних чиновників. Відбулося декілька робочих зустрічей обласної влади з перевізниками, зокрема, 24 квітня було підписано меморандум щодо безкоштовного перевезення військових пільговиків.
За словами голови громадської організації «Бойове братерство ветеранів АТО» Валерія Логінова, днями він особисто ходив із тими ж бійцями на вокзал, аби з’ясувати, чи може пільговик скористатися своїм правом на безкоштовний проїзд. Водій ТОВ «МАЗАР» безперешкодно впустив військовослужбовців у автобус і розповів, що керівництво дало їм таку вказівку.
Щоб і решта перевізників області дотримувались цього правила, їм запропонували підписати меморандум про те, що вони зобов’язуються дотримуватись законодавства і перевозити військовослужбовців-пільговиків, як у межах області, так і на міжобласних рейсах. Власникам автостанцій області рекомендувати проводити бронювання двох місць для ветеранів війни та сприяти у проведенні окремих груп інвалідів та учасників бойових дій за спеціальними маршрутами. У разі, якщо перевізники будуть порушувати законодавство, то «Бойове братерство ветеранів АТО» звертатиметься до суду з вимогою анулювати ліцензію на право пасажирських перевезень. Саме останній пункт перевізники забажали прибрати або переписати. Суперечки тривали майже годину, — повідомляє Житомир.info.
«Водій не взяв, а перевізник — винний і забирати у нього ліцензію? Його до суду притягати? Це ж людський фактор. Ми не проти возити. Ми не відмовляємося. Ми підписуємо, але цей пункт — він тут недоречний», — наводив свої аргументи перевізник Аркадій Савицький.
«Цей пункт абсолютно прозоро показує наш намір у тому випадку, якщо перевізники не будуть виконувати Закон України. Тому цей пункт був, і я наполягаю на тому, щоб він тут залишився», — апелював Валерій Логінов.
Зрештою перевізники підписали меморандум і пообіцяли поінформувати водіїв, аби у подальшому уникнути таких випадків.
«Для нас — це суто моральний обов’язок. Ми возили, возимо і з задоволенням будемо возити, що завжди і робили. Тому, що люди заслужили це», — резюмував співзасновник ТОВ «МАЗАР» Валерій Чутлашвілі.
Наразі, як повідомляє прес-служба ОДА, у Житомирській області налічується 2990 демобілізованих, із них 1101 — учасники бойових дій.
На нараді з керівниками районів, яка відбулася 23 квітня, голова Житомирської ОДА Сергій Машковський розповів, що спочатку виникали серйозні проблеми з присвоєнням житомирським військовослужбовцям статусу учасника АТО. Однак, після звернення до Міністерства оборони України, процес зрушив із місця.
Головам райдержадміністрацій Машковський доручив завершити складання соціальних паспортів бійців АТО та посилити проведення інформаційно-роз’яснювальної кампанії про програму реабілітації учасників антитерористичної операції, якою може скористатися кожен воїн із Житомирської області.
За словами голови громадської організації «Бойове братерство ветеранів АТО» Валерія Логінова, днями він особисто ходив із тими ж бійцями на вокзал, аби з’ясувати, чи може пільговик скористатися своїм правом на безкоштовний проїзд. Водій ТОВ «МАЗАР» безперешкодно впустив військовослужбовців у автобус і розповів, що керівництво дало їм таку вказівку.
Щоб і решта перевізників області дотримувались цього правила, їм запропонували підписати меморандум про те, що вони зобов’язуються дотримуватись законодавства і перевозити військовослужбовців-пільговиків, як у межах області, так і на міжобласних рейсах. Власникам автостанцій області рекомендувати проводити бронювання двох місць для ветеранів війни та сприяти у проведенні окремих груп інвалідів та учасників бойових дій за спеціальними маршрутами. У разі, якщо перевізники будуть порушувати законодавство, то «Бойове братерство ветеранів АТО» звертатиметься до суду з вимогою анулювати ліцензію на право пасажирських перевезень. Саме останній пункт перевізники забажали прибрати або переписати. Суперечки тривали майже годину, — повідомляє Житомир.info.
«Водій не взяв, а перевізник — винний і забирати у нього ліцензію? Його до суду притягати? Це ж людський фактор. Ми не проти возити. Ми не відмовляємося. Ми підписуємо, але цей пункт — він тут недоречний», — наводив свої аргументи перевізник Аркадій Савицький.
«Цей пункт абсолютно прозоро показує наш намір у тому випадку, якщо перевізники не будуть виконувати Закон України. Тому цей пункт був, і я наполягаю на тому, щоб він тут залишився», — апелював Валерій Логінов.
Зрештою перевізники підписали меморандум і пообіцяли поінформувати водіїв, аби у подальшому уникнути таких випадків.
«Для нас — це суто моральний обов’язок. Ми возили, возимо і з задоволенням будемо возити, що завжди і робили. Тому, що люди заслужили це», — резюмував співзасновник ТОВ «МАЗАР» Валерій Чутлашвілі.
Наразі, як повідомляє прес-служба ОДА, у Житомирській області налічується 2990 демобілізованих, із них 1101 — учасники бойових дій.
На нараді з керівниками районів, яка відбулася 23 квітня, голова Житомирської ОДА Сергій Машковський розповів, що спочатку виникали серйозні проблеми з присвоєнням житомирським військовослужбовцям статусу учасника АТО. Однак, після звернення до Міністерства оборони України, процес зрушив із місця.
Головам райдержадміністрацій Машковський доручив завершити складання соціальних паспортів бійців АТО та посилити проведення інформаційно-роз’яснювальної кампанії про програму реабілітації учасників антитерористичної операції, якою може скористатися кожен воїн із Житомирської області.
За матеріалами Житомир.info
Коментарі відсутні