Продовжується капітальний ремонт ділянок автодороги Р-49 «Васьковичі — Шепетівка»
- Новоградські новини
- 127
- 1 коментар(і)
- 27-04-2018 17:44
Про це інформує прес-служба Служби автомобільних доріг у Житомирській області.
«На даний час на відрізках шляху Р-49 (км 77+500 — 81+400 та км 81+400 — 85+200) розпочато капітальний ремонт: проводяться роботи з розширення проїжджої частини, завершуються роботи із влаштування штучних споруд та корчування пнів, активно йде підготовка до капітального ремонту мостів.
Нагадуємо, що минулого року на двох ділянках шляху Р-49 «Васьковичі — Шепетівка», де проходить капітальний ремонт, було влаштовано нижній шар з асфальтобетону на 3,5 кілометрах дорожнього полотна.
Загальна протяжність запланованого капітального ремонту — 7,7 км, де вже проведено роботи з вирубки дерев, розширення дорожнього полотна та подовження штучних споруд.
У 2017 році ці роботи вдалося реалізувати за рахунок кредитних коштів, залучених у попередні роки під державні гарантії, та 10% — співфінансування з місцевих бюджетів Житомирської області.
Загальна вартість капітального ремонту дороги «Васьковичі — Шепетівка» на обох ділянках за договором складає 101,216 млн. грн.
Згідно з укладеним договором, роботи виконує підрядна організація ПП «Автомагістраль».
Результатом ремонту буде розширення дорожнього полотна з 7 до 9 метрів. Крім того, передбачено посилення існуючого дорожнього одягу.
Шлях Р-49 був побудований ділянками в два етапи — в 1933 та 1937 роках. На даний час загальна довжина шляху Р-49 «Васьковичі — Шепетівка» складає 162,2 км. По Житомирській області він пролягає по Коростенському, Ємільчинському, Новоград-Волинському та Баранівському районах.
Водночас в іншому повідомленні прес-служби Служби автомобільних доріг у Житомирській області підкреслюють, що «яке б сильне бажання не керувало громадськістю, дорожниками чи просто користувачами доріг, але ДИВА не станеться, — вже завтра наші дороги не будуть ідеальні!
Ремонту з повною зміною верхнього шару асфальтобетону потребує більше 94% доріг і в області, і в Україні, але на повну заміну покриття такої великої кількості кілометрів доріг потрібні космічні кошти та час.
На шляхах загального користування державного значення Житомирської області працівники дорожніх організацій почали планово ліквідовувати дефекти і пошкодження. Наслідком 84-х переходів через нуль минулої зими та навесні є численні вибоїни та пошкодження дорожнього полотна.
До планового ямкового ремонту гарячим асфальтобетоном приступаємо з приходом стабільного тепла. Такий вид ремонту використовуємо для забезпечення безпеки руху. Хочеться наголосити, що кожен із ремонтів шляхів зійде нанівець, при систематичному порушенні вагових норм на мережі доріг, — попереджають дорожники.
«На даний час на відрізках шляху Р-49 (км 77+500 — 81+400 та км 81+400 — 85+200) розпочато капітальний ремонт: проводяться роботи з розширення проїжджої частини, завершуються роботи із влаштування штучних споруд та корчування пнів, активно йде підготовка до капітального ремонту мостів.
Нагадуємо, що минулого року на двох ділянках шляху Р-49 «Васьковичі — Шепетівка», де проходить капітальний ремонт, було влаштовано нижній шар з асфальтобетону на 3,5 кілометрах дорожнього полотна.
Загальна протяжність запланованого капітального ремонту — 7,7 км, де вже проведено роботи з вирубки дерев, розширення дорожнього полотна та подовження штучних споруд.
У 2017 році ці роботи вдалося реалізувати за рахунок кредитних коштів, залучених у попередні роки під державні гарантії, та 10% — співфінансування з місцевих бюджетів Житомирської області.
Загальна вартість капітального ремонту дороги «Васьковичі — Шепетівка» на обох ділянках за договором складає 101,216 млн. грн.
Згідно з укладеним договором, роботи виконує підрядна організація ПП «Автомагістраль».
Результатом ремонту буде розширення дорожнього полотна з 7 до 9 метрів. Крім того, передбачено посилення існуючого дорожнього одягу.
Шлях Р-49 був побудований ділянками в два етапи — в 1933 та 1937 роках. На даний час загальна довжина шляху Р-49 «Васьковичі — Шепетівка» складає 162,2 км. По Житомирській області він пролягає по Коростенському, Ємільчинському, Новоград-Волинському та Баранівському районах.
Водночас в іншому повідомленні прес-служби Служби автомобільних доріг у Житомирській області підкреслюють, що «яке б сильне бажання не керувало громадськістю, дорожниками чи просто користувачами доріг, але ДИВА не станеться, — вже завтра наші дороги не будуть ідеальні!
Ремонту з повною зміною верхнього шару асфальтобетону потребує більше 94% доріг і в області, і в Україні, але на повну заміну покриття такої великої кількості кілометрів доріг потрібні космічні кошти та час.
На шляхах загального користування державного значення Житомирської області працівники дорожніх організацій почали планово ліквідовувати дефекти і пошкодження. Наслідком 84-х переходів через нуль минулої зими та навесні є численні вибоїни та пошкодження дорожнього полотна.
До планового ямкового ремонту гарячим асфальтобетоном приступаємо з приходом стабільного тепла. Такий вид ремонту використовуємо для забезпечення безпеки руху. Хочеться наголосити, що кожен із ремонтів шляхів зійде нанівець, при систематичному порушенні вагових норм на мережі доріг, — попереджають дорожники.
Підготував Олег БРЮХАНОВ
тобто натяк на те, що ремонту якісного не чекайте і дорога буде пригодна тільки для їзди на велосипедах. Щоб не порушувати вагових норм.
niko
10:05:46 03-05-2018