«Служба безпеки банку» не може запитувати інформацію для доступу до ваших рахунків
- Кримінал
- 4
- коментар(і)
- 06-06-2022 11:35
Днями до житомирської поліції звернулися двоє місцевих жительок із заявами про ошуканства. Заявниці повірили в уже класичні історії від «працівників банків» про блокування фінансових карток та втратили загалом понад 77 тисяч гривень. Поліцейські встановлюють причетних до шахрайств та закликають жителів Житомирщини не довіряти невідомим телефонним абонентам.
28 травня до поліції звернулася 70-річна жителька обласного центру та розповіла, що декілька годин тому до неї зателефонував невідомий і, назвавшись працівником служби безпеки банку, повідомив про проблеми з її карткою. Співрозмовник запевнив жінку, що можна розблокувати банківський рахунок дистанційно. Для цього необхідно провести низку дій, які він «допоможе» виконати. У ході такого спілкування невідомий отримав усю інформацію, необхідну для доступу до операцій з особистими коштами. Зрештою з рахунку заявниці були зняті понад 15 тисяч гривень.
Увечері наступної доби із заявою про схожу ситуацію до поліції звернулася 49-річна житомирянка. Жінка кілька днів тому телефоном спілкувалася з «банківським працівником» та, вважаючи, що розблоковує свій рахунок, надала до нього доступ стороннім особам. У результаті вона виявила, що втратила майже 62 тисячі гривень.
Поліцейські встановлюють причетних до шахрайських дій. Водночас правоохоронці закликають жителів області не довіряти повідомленням незнайомців про блокування банківських рахунків, заміну паролів чи банківських карток, що потребують невідкладних дій без відвідування банківської установи. Не повідомляйте стороннім цифрові коди та паролі, надіслані вам у телефонних повідомленнях.
Запам’ятайте прості правила:
— конфіденційні відомості ваших банківських рахунків не можна повідомляти нікому, навіть працівникам фінансових установ. Вони не можуть запитувати у вас паролі входу до вашого електронного кабінету, пін-коди карток, CVV-коди тощо, особливо — в телефонному режимі;
— працівники банків не можуть просити вас вчинити якісь грошові перекази нібито для захисту ваших же коштів;
— уважно читайте повідомлення, що приходять на ваш мобільний телефон, та не повідомляйте паролі стороннім особам, ким би вони не називались;
— не встановлюйте на свої гаджети невідомі мобільні додатки чи програми, які запропоновані вам телефонними співрозмовниками для нібито кращого захисту чи роботи з банківським рахунком;
— за потреби якихось негайних дій із банківською карткою (блокування, у разі втрати чи крадіжки, незрозумілої ситуації) особисто зателефонуйте в фінансову установу та проконсультуйтеся з фахівцем;
— усі необхідні операції, що стосуються зміни банківських рахунків, їх відкриття чи закриття, інші дії проводьте особисто у фінансових установах.
Розкажіть про заходи перестороги своїм батькам, рідним, сусідам та знайомим. Це допоможе вберегти їх від неприємностей та завадить ошуканцям продовжити свою злочинну діяльність.
28 травня до поліції звернулася 70-річна жителька обласного центру та розповіла, що декілька годин тому до неї зателефонував невідомий і, назвавшись працівником служби безпеки банку, повідомив про проблеми з її карткою. Співрозмовник запевнив жінку, що можна розблокувати банківський рахунок дистанційно. Для цього необхідно провести низку дій, які він «допоможе» виконати. У ході такого спілкування невідомий отримав усю інформацію, необхідну для доступу до операцій з особистими коштами. Зрештою з рахунку заявниці були зняті понад 15 тисяч гривень.
Увечері наступної доби із заявою про схожу ситуацію до поліції звернулася 49-річна житомирянка. Жінка кілька днів тому телефоном спілкувалася з «банківським працівником» та, вважаючи, що розблоковує свій рахунок, надала до нього доступ стороннім особам. У результаті вона виявила, що втратила майже 62 тисячі гривень.
Поліцейські встановлюють причетних до шахрайських дій. Водночас правоохоронці закликають жителів області не довіряти повідомленням незнайомців про блокування банківських рахунків, заміну паролів чи банківських карток, що потребують невідкладних дій без відвідування банківської установи. Не повідомляйте стороннім цифрові коди та паролі, надіслані вам у телефонних повідомленнях.
Запам’ятайте прості правила:
— конфіденційні відомості ваших банківських рахунків не можна повідомляти нікому, навіть працівникам фінансових установ. Вони не можуть запитувати у вас паролі входу до вашого електронного кабінету, пін-коди карток, CVV-коди тощо, особливо — в телефонному режимі;
— працівники банків не можуть просити вас вчинити якісь грошові перекази нібито для захисту ваших же коштів;
— уважно читайте повідомлення, що приходять на ваш мобільний телефон, та не повідомляйте паролі стороннім особам, ким би вони не називались;
— не встановлюйте на свої гаджети невідомі мобільні додатки чи програми, які запропоновані вам телефонними співрозмовниками для нібито кращого захисту чи роботи з банківським рахунком;
— за потреби якихось негайних дій із банківською карткою (блокування, у разі втрати чи крадіжки, незрозумілої ситуації) особисто зателефонуйте в фінансову установу та проконсультуйтеся з фахівцем;
— усі необхідні операції, що стосуються зміни банківських рахунків, їх відкриття чи закриття, інші дії проводьте особисто у фінансових установах.
Розкажіть про заходи перестороги своїм батькам, рідним, сусідам та знайомим. Це допоможе вберегти їх від неприємностей та завадить ошуканцям продовжити свою злочинну діяльність.
Відділ комунікації поліції Житомирської області
Коментарі відсутні