Корпоративний туризм на «Лесі»: підзаряди команду мандрівкою!
- Новоградські новини
- 65
- 1 коментар(і)
- 21-09-2018 18:49
Зміцнення корпоративних цінностей, налагодження взаємодії всередині колективу, посилення атмосфери довіри і поваги, виявлення сильних сторін та мотивація персоналу, відновлення сил та енергії — цьому на швейній фабриці приділяють значну увагу, і «Звягель» про це писав чимало. Важко знайти у Новограді інший колектив, якому пощастить похвалитися частими корпоративними турами.
А віднедавна на фабриці стартував новий електронний проект — «Афіша заходів». Таким чином керівництво прагне почути нові ідеї підлеглих, а культурно-розважальна програма на «Лесі» обіцяє стати ще цікавішою.
— Більше подорожувати, розвиватися, бачити світ — наша мета. Раніше ми намагалися щомісяця організовувати поїздки цікавими місцями України, тепер пішли далі — прагнемо робити це щотижня, — ділиться планами власник підприємства Микола Сиченко. — На прохідній встановили монітор, де кожен працівник може зареєструватися і запропонувати власну ідею колективного відпочинку. Усі пропозиції розглядаємо, збираємо і вирішуємо, як і коли реалізувати.
Слід сказати, що колектив фабрики активно включився у проект. Серед найчастіших пропозицій — Одеса, Львів, Київ, Кам’янець-Подільський, Карпати. Багато хто з працівників вже побував не в одній корпоративній мандрівці, втім, в Україні цікавих місцин вистачає, тож шукають нові ідеї і, за підтримки керівництва, втілюють. Дорогу та організацію підприємство фінансує, особисті витрати під час подорожі оплачують працівники. Після захоплюючих подорожей усі погоджуються: це того варте.
Упродовж останніх двох тижнів на «Лесі» організували екскурсії на Свято деруна у Коростені та до Вінниці, де відвідали ретро-музей та поплавали на теплоході. Переможці лотереї, з нагоди професійного свята, котрі у червні виграли квитки на концерт Олега Вінника у Житомирі, цими вихідними здійснили мрію.
Ще 20 працівників очікують на грандіозну поїздку взимку до Німеччини. Ця поїздка стане вже другою для працівників на фірму «Бракс» — таким чином керівництво знайомить підлеглих із бізнес-партнерами та європейськими принципами якісної роботи. Вже придбано квитки і сплановано, де саме побувають працівники. Це наразі залишається сюрпризом, бо має стати приємною несподіванкою.
Як розповідають працівники, після таких поїздок у кращий бік змінюється їх ставлення до спільного продукту під брендом «Бракс» — фірмових брюк, давно і стабільно відомих якістю у Європі. Важливо, що цей продукт виробляє українська фабрика, а саме: «Леся» з Новограда-Волинського.
14 жовтня, на свято Покрови, працівники відвідають Національний музей народної архітектури та побуту України у Пирогові, де у програмі заходів обіцяно частування козацьким кулішем. Найближчим часом побувають також на святі вина та сиру у Львові.
— Ми намагаємося організувати поїздки таким чином, аби не лише познайомити працівників із новим цікавим місцем, а й занурити їх в епіцентр святкової події чи акції, що дарує ще більше вражень, — розповіла директор фабрики Тетяна Кондратюк. — Автобус у нас не настільки великий, аби вмістити усіх охочих, тож у виграші — найспритніші колеги, хто швидше зареєструвався. Приємно, що активність працівників росте, як і бажання подорожувати та бути відповідальними у роботі.
Завдяки новому креативному підходу, швацька професія у місті зазнала якісної трансформації. Недаремно підприємство, куди запрошують на роботу швачок, невтомно дбає про покращання спільного іміджу та заохочення працівників.
А віднедавна на фабриці стартував новий електронний проект — «Афіша заходів». Таким чином керівництво прагне почути нові ідеї підлеглих, а культурно-розважальна програма на «Лесі» обіцяє стати ще цікавішою.
— Більше подорожувати, розвиватися, бачити світ — наша мета. Раніше ми намагалися щомісяця організовувати поїздки цікавими місцями України, тепер пішли далі — прагнемо робити це щотижня, — ділиться планами власник підприємства Микола Сиченко. — На прохідній встановили монітор, де кожен працівник може зареєструватися і запропонувати власну ідею колективного відпочинку. Усі пропозиції розглядаємо, збираємо і вирішуємо, як і коли реалізувати.
Слід сказати, що колектив фабрики активно включився у проект. Серед найчастіших пропозицій — Одеса, Львів, Київ, Кам’янець-Подільський, Карпати. Багато хто з працівників вже побував не в одній корпоративній мандрівці, втім, в Україні цікавих місцин вистачає, тож шукають нові ідеї і, за підтримки керівництва, втілюють. Дорогу та організацію підприємство фінансує, особисті витрати під час подорожі оплачують працівники. Після захоплюючих подорожей усі погоджуються: це того варте.
Упродовж останніх двох тижнів на «Лесі» організували екскурсії на Свято деруна у Коростені та до Вінниці, де відвідали ретро-музей та поплавали на теплоході. Переможці лотереї, з нагоди професійного свята, котрі у червні виграли квитки на концерт Олега Вінника у Житомирі, цими вихідними здійснили мрію.
Ще 20 працівників очікують на грандіозну поїздку взимку до Німеччини. Ця поїздка стане вже другою для працівників на фірму «Бракс» — таким чином керівництво знайомить підлеглих із бізнес-партнерами та європейськими принципами якісної роботи. Вже придбано квитки і сплановано, де саме побувають працівники. Це наразі залишається сюрпризом, бо має стати приємною несподіванкою.
Як розповідають працівники, після таких поїздок у кращий бік змінюється їх ставлення до спільного продукту під брендом «Бракс» — фірмових брюк, давно і стабільно відомих якістю у Європі. Важливо, що цей продукт виробляє українська фабрика, а саме: «Леся» з Новограда-Волинського.
14 жовтня, на свято Покрови, працівники відвідають Національний музей народної архітектури та побуту України у Пирогові, де у програмі заходів обіцяно частування козацьким кулішем. Найближчим часом побувають також на святі вина та сиру у Львові.
— Ми намагаємося організувати поїздки таким чином, аби не лише познайомити працівників із новим цікавим місцем, а й занурити їх в епіцентр святкової події чи акції, що дарує ще більше вражень, — розповіла директор фабрики Тетяна Кондратюк. — Автобус у нас не настільки великий, аби вмістити усіх охочих, тож у виграші — найспритніші колеги, хто швидше зареєструвався. Приємно, що активність працівників росте, як і бажання подорожувати та бути відповідальними у роботі.
Завдяки новому креативному підходу, швацька професія у місті зазнала якісної трансформації. Недаремно підприємство, куди запрошують на роботу швачок, невтомно дбає про покращання спільного іміджу та заохочення працівників.
Юлія КЛИМЧУК
где это такой памятник дэбильный стоит?
sirrah
00:09:20 23-09-2018