Подарували плазмові телевізори ідеальним відвідувачам роботи А ще шиють форму для воїнів, підтримують переселенців та сім’ї захисників
- 54
- коментар(і)
- 05-01-2023 14:11
На швейній фабриці «Леся» є багато соціальних проєктів, що мотивують і згуртовують колектив. Одним із них є проєкт «Клуб ідеальних відвідувачів роботи», започаткований три роки тому. Днями він поповнився новими призерами. Члени команди, які не пропустили жодного робочого дня, отримали новорічні подарунки — десять плазмових телевізорів. Були цьому дуже раді, адже це стало для них повною несподіванкою.
Уже стало гарною традицією на «Лесі» нагороджувати ідеальних відвідувачів роботи. У попередні роки розігрували між ними поїздку в Карпати, сертифікати на відвідини салону краси, покупку побутової техніки і посуду, купівлю брюк у фірмовому магазині «Леся».
А під час війни керівництво фабрики прийняло рішення відзначити більшу кількість активних членів команди цінними подарунками, щоб подарувати людям більше позитивних емоцій у важкий час.
Серед цікавих проєктів, які не перший рік втілюють на фабриці — «Фабрика ідей», куди кожен охочий може подати ідеї щодо покращення умов роботи, виробничих процесів та якості продукції.
Інший проєкт — «Наставництво» — має на меті допомогти адаптуватися в команді новим працівникам. За кожним стажистом закріплюють наставника, котрий навчає працювати, допомагає вирішити проблеми, вносить корективи у виробничий процес. Залежно від того, як швидко зростає майстерність учня, — і стажист, і наставник отримують доплати до заробітної плати.
«Ми — молодці», — сказав генеральний директор Микола Сиченко. Розповів про здобутки швейного підприємства, яке під час війни не лише працює на експорт, а й постійно допомагає захисникам України.
— Хочу подякувати всім, хто в цьому році був із нами, — сказав Микола Вікторович. — Подякувати за ту роботу, яку ми зробили разом. За рік ми пошили близько 4 тисяч розгрузок, 18 тисяч пов’язок, понад 2,5 тисячі медичних сумок і 7,5 тис. комплектів військової форми. Крім цього, постіль та інші необхідні речі для наших військових.
Якщо говорити про наших постійних партнерів, то для німецької компанії «Ляйневебер» ми виготовили 520 тисяч брюк, ще 75 тисяч виробів (термобілизна з екологічно чистих матеріалів) відправили для нашого нового замовника — компанії «Dilling». Якщо говорити про брюки — наш основний продукт, то через війну цьогоріч маємо результат удвічі менший, ніж ми виробляли раніше. Але, якщо врахувати нинішні реалії, я вважаю цей показник досить хорошим результатом.
У новому році маємо амбітні плани. Запланували більші показники в роботі, продовжити працювати з європейськими партнерами з високим рівнем якості, своєчасним виконанням роботи.
І, звісно, продовжуватимемо співпрацювати із ЗСУ в якості волонтерів. Зокрема, запланували виготовлення термобілизни для захисників, від наших партнерів — фінансову допомогу для сімей переселенців та дітям загиблих захисників України. Звісно, це не замінить втрачених життів, але прагнемо хоча б у такий спосіб підтримати. Залишаємося соціально-активною компанією, продовжуємо брати участь у житті громади. Віримо в те, що Україна поверне всі свої території і надалі свята ми зустрічатимемо з кращим настроєм, — розповів гендиректор.
— Я теж хочу подякувати усім за роботу, — сказала директор фабрики Тетяна Кондратюк. — Рік був важким, але ж ми з ним справилися. Хочу побажати всім нам терпіння, мужності і здійснення найзаповітнішого спільного бажання — перемоги України.
Три роки тому на швейній фабриці створили Клуб ідеальних відвідувачів роботи. Навіть ковід не зашкодив ефективній роботі підприємства. Швейна фабрика тоді підставила плече медикам, забезпечивши їх дефіцитними захисними костюмами для роботи в небезпечних умовах пандемії.
І хоч із початком війни стало ще складніше працювати, але керівництво гордо констатує, що має у колективі працівників, які спромоглися не пропустити жодного робочого дня. Якщо раніше з-поміж цих людей обирали декількох і вручали їм подарунки, то цього року відзначили цінними подарунками усіх номінантів.
А рекордсменом стала Надія Миколаївна Гончарук, яка упродовж трьох років працювала без жодного лікарняного. Звісно, робота на фабриці не є легкою, адже залежить від виробітку, фізичних умінь, наполегливості та швидкості, але є завзяті професіонали, котрі з усім цим справляються, виходять у лідери і стають переможцями в конкурсах.
Частина з них тепер із задоволенням дивитиметься вдома плазмові телевізори, відпочиваючи після роботи і маючи приємну згадку.
Уже стало гарною традицією на «Лесі» нагороджувати ідеальних відвідувачів роботи. У попередні роки розігрували між ними поїздку в Карпати, сертифікати на відвідини салону краси, покупку побутової техніки і посуду, купівлю брюк у фірмовому магазині «Леся».
А під час війни керівництво фабрики прийняло рішення відзначити більшу кількість активних членів команди цінними подарунками, щоб подарувати людям більше позитивних емоцій у важкий час.
Серед цікавих проєктів, які не перший рік втілюють на фабриці — «Фабрика ідей», куди кожен охочий може подати ідеї щодо покращення умов роботи, виробничих процесів та якості продукції.
Інший проєкт — «Наставництво» — має на меті допомогти адаптуватися в команді новим працівникам. За кожним стажистом закріплюють наставника, котрий навчає працювати, допомагає вирішити проблеми, вносить корективи у виробничий процес. Залежно від того, як швидко зростає майстерність учня, — і стажист, і наставник отримують доплати до заробітної плати.
«Ми — молодці», — сказав генеральний директор Микола Сиченко. Розповів про здобутки швейного підприємства, яке під час війни не лише працює на експорт, а й постійно допомагає захисникам України.
— Хочу подякувати всім, хто в цьому році був із нами, — сказав Микола Вікторович. — Подякувати за ту роботу, яку ми зробили разом. За рік ми пошили близько 4 тисяч розгрузок, 18 тисяч пов’язок, понад 2,5 тисячі медичних сумок і 7,5 тис. комплектів військової форми. Крім цього, постіль та інші необхідні речі для наших військових.
Якщо говорити про наших постійних партнерів, то для німецької компанії «Ляйневебер» ми виготовили 520 тисяч брюк, ще 75 тисяч виробів (термобілизна з екологічно чистих матеріалів) відправили для нашого нового замовника — компанії «Dilling». Якщо говорити про брюки — наш основний продукт, то через війну цьогоріч маємо результат удвічі менший, ніж ми виробляли раніше. Але, якщо врахувати нинішні реалії, я вважаю цей показник досить хорошим результатом.
У новому році маємо амбітні плани. Запланували більші показники в роботі, продовжити працювати з європейськими партнерами з високим рівнем якості, своєчасним виконанням роботи.
І, звісно, продовжуватимемо співпрацювати із ЗСУ в якості волонтерів. Зокрема, запланували виготовлення термобілизни для захисників, від наших партнерів — фінансову допомогу для сімей переселенців та дітям загиблих захисників України. Звісно, це не замінить втрачених життів, але прагнемо хоча б у такий спосіб підтримати. Залишаємося соціально-активною компанією, продовжуємо брати участь у житті громади. Віримо в те, що Україна поверне всі свої території і надалі свята ми зустрічатимемо з кращим настроєм, — розповів гендиректор.
— Я теж хочу подякувати усім за роботу, — сказала директор фабрики Тетяна Кондратюк. — Рік був важким, але ж ми з ним справилися. Хочу побажати всім нам терпіння, мужності і здійснення найзаповітнішого спільного бажання — перемоги України.
Три роки тому на швейній фабриці створили Клуб ідеальних відвідувачів роботи. Навіть ковід не зашкодив ефективній роботі підприємства. Швейна фабрика тоді підставила плече медикам, забезпечивши їх дефіцитними захисними костюмами для роботи в небезпечних умовах пандемії.
І хоч із початком війни стало ще складніше працювати, але керівництво гордо констатує, що має у колективі працівників, які спромоглися не пропустити жодного робочого дня. Якщо раніше з-поміж цих людей обирали декількох і вручали їм подарунки, то цього року відзначили цінними подарунками усіх номінантів.
А рекордсменом стала Надія Миколаївна Гончарук, яка упродовж трьох років працювала без жодного лікарняного. Звісно, робота на фабриці не є легкою, адже залежить від виробітку, фізичних умінь, наполегливості та швидкості, але є завзяті професіонали, котрі з усім цим справляються, виходять у лідери і стають переможцями в конкурсах.
Частина з них тепер із задоволенням дивитиметься вдома плазмові телевізори, відпочиваючи після роботи і маючи приємну згадку.
Юлія КЛИМЧУК
Фото автора
Коментарі відсутні