«ПриватБанк не телефонує фізичним особам, які не є клієнтами ПриватБанку і ніколи ними не були»
- Питання-відповідь
- 322
- коментар(і)
- 30-11-2018 18:29
На адресу редакції «Звягеля» днями надійшов лист від жительки Новограда-Волинського, в якому йдеться про «надокучливі» дзвінки від, нібито, представників банківської установи з тими чи іншими пропозиціями. Враховуючи, що останнім часом поліцейська хроніка рясніє повідомленнями про жертв шахраїв, якими стають надмірно довірливі люди, «Звягель» звернувся за коментарем до представників вказаного в листі банку.
«Доброго дня, шановна редакціє! Розкажіть на сторінках газети, як відчепитися від дзвінків ПриватБанку, клієнтом якого я ніколи не була. Жіночий голос говорить: «Шановний клієнте, у нас для вас приємна новина: Приват і т.д. Я на цих словах вимикаю телефон. Ось номери, з яких дзвонять (номери телефонів вказані в листі, але ми їх тут не друкуємо, оскільки це може бути кваліфіковано як розголошення персональних даних без згоди особи): 098-***-**-**, 067-***-**-**, 098-***-**-**, 067-***-**-**, 067-***-**-**. Як потрапив до них мій номер телефону? І чому вони телефонують із різних номерів?
Прокоментувала озвучене в листі Альона Поліщук, прес-секретар Житомирського регіонального управління ПриватБанку:
«ПриватБанк не телефонує фізичним особам, які не є клієнтами ПриватБанку і ніколи ними не були. У банку немає контактів таких людей.
Вказані читачкою номери мобільних телефонів, з яких їй надходили дзвінки, не належать працівникам ПриватБанку. Радимо Галині Іванівні заблокувати (внести у чорний список) вищевказані номери та подати заяву в кіберполіцію.
Банк може телефонувати лише своїм клієнтам або ж особам, які раніше були клієнтами ПриватБанку, однак із певних причин перестали обслуговуватись у банку. Такі дзвінки не є частими чи надокучливими. Вони покликані допомогти у банківському обслуговуванні клієнтів, з’ясувати причини припинення обслуговування з метою поліпшення банківського сервісу або запропонувати клієнту повернутись до обслуговування у банку.
Крім цього, працівники ПриватБанку можуть телефонувати особам, які є засновниками/співзасновниками компаній чи підприємств, задля надання допомоги чи послуг саме як юридичним особам (підприємствам, компаніям, фірмам).
При цьому варто запам’ятати, що ПриватБанк ніколи не телефонує своїм клієнтам із проханням назвати конфіденційні дані, підійти до банкомата, чи зайти у Приват24. Це все — атаки шахраїв.
При підозрілих дзвінках банк рекомендує припинити розмову і самостійно зателефонувати у ПриватБанк на безкоштовний номер (з мобільного): 3700 та переконатись, чи дійсно телефонували з банку, чи все гаразд із банківськими картками і рахунками.
За збереження і нерозголошення своїх персональних даних (фінансовий номер телефону, пін-код, CVV-код, термін дії картки, дівоче прізвище матері) відповідальність несе сам клієнт. Якщо клієнт розголосив свою конфіденційну інформацію чи самостійно переказав кошти шахраям, то повернути їх можна лише через поліцію і пошук злочинців».
«Доброго дня, шановна редакціє! Розкажіть на сторінках газети, як відчепитися від дзвінків ПриватБанку, клієнтом якого я ніколи не була. Жіночий голос говорить: «Шановний клієнте, у нас для вас приємна новина: Приват і т.д. Я на цих словах вимикаю телефон. Ось номери, з яких дзвонять (номери телефонів вказані в листі, але ми їх тут не друкуємо, оскільки це може бути кваліфіковано як розголошення персональних даних без згоди особи): 098-***-**-**, 067-***-**-**, 098-***-**-**, 067-***-**-**, 067-***-**-**. Як потрапив до них мій номер телефону? І чому вони телефонують із різних номерів?
З повагою Галина Іванівна»
Прокоментувала озвучене в листі Альона Поліщук, прес-секретар Житомирського регіонального управління ПриватБанку:
«ПриватБанк не телефонує фізичним особам, які не є клієнтами ПриватБанку і ніколи ними не були. У банку немає контактів таких людей.
Вказані читачкою номери мобільних телефонів, з яких їй надходили дзвінки, не належать працівникам ПриватБанку. Радимо Галині Іванівні заблокувати (внести у чорний список) вищевказані номери та подати заяву в кіберполіцію.
Банк може телефонувати лише своїм клієнтам або ж особам, які раніше були клієнтами ПриватБанку, однак із певних причин перестали обслуговуватись у банку. Такі дзвінки не є частими чи надокучливими. Вони покликані допомогти у банківському обслуговуванні клієнтів, з’ясувати причини припинення обслуговування з метою поліпшення банківського сервісу або запропонувати клієнту повернутись до обслуговування у банку.
Крім цього, працівники ПриватБанку можуть телефонувати особам, які є засновниками/співзасновниками компаній чи підприємств, задля надання допомоги чи послуг саме як юридичним особам (підприємствам, компаніям, фірмам).
При цьому варто запам’ятати, що ПриватБанк ніколи не телефонує своїм клієнтам із проханням назвати конфіденційні дані, підійти до банкомата, чи зайти у Приват24. Це все — атаки шахраїв.
При підозрілих дзвінках банк рекомендує припинити розмову і самостійно зателефонувати у ПриватБанк на безкоштовний номер (з мобільного): 3700 та переконатись, чи дійсно телефонували з банку, чи все гаразд із банківськими картками і рахунками.
За збереження і нерозголошення своїх персональних даних (фінансовий номер телефону, пін-код, CVV-код, термін дії картки, дівоче прізвище матері) відповідальність несе сам клієнт. Якщо клієнт розголосив свою конфіденційну інформацію чи самостійно переказав кошти шахраям, то повернути їх можна лише через поліцію і пошук злочинців».
Підготував Олег БРЮХАНОВ
Коментарі відсутні