Запрацював Кабінет водія для бізнесу: які можливості це відкриває?
- Актуально
- 36
- коментар(і)
- 15-05-2024 14:58
Відтепер юридичні особи зможуть простіше та ефективніше управляти своїми транспортними засобами та отримувати сервісні послуги МВС онлайн. В Україні запрацював Кабінет водія для бізнесу. Цей інноваційний онлайн-інструмент дозволить підприємцям оптимізувати свій робочий процес та зекономити час. Водночас у сервісних центрів МВС знизиться навантаження.
Зокрема, через Кабінет водія для бізнесу можна буде призначити належного користувача. Нагадаємо, належний користувач — це фізична особа, яка фактично користується транспортним засобом, що їй не належить.
За 2023 рік юридичними особами в Житомирській області здійснено 153 операції із призначення належного користувача. З початку 2024 року вже здійснено 134 операції. Відтепер можливість отримання послуги онлайн значно спростить цю процедуру для бізнесу.
- Функції Кабінету водія для бізнесу
✔ Перегляд автопарку компанії: система відображає марку, номер автомобіля, страховий поліс та належного користувача.
✔ Призначення належного користувача: система дозволяє призначати відповідальних осіб для кожного транспортного засобу.
✔ Призначення відповідальної особи за ведення кабінету юридичної особи (1 користувач).
✔ Отримання інформації про статус замовлених послуг.
- Реєстрація в Кабінеті водія для бізнесу
Доступ до сервісу забезпечується через авторизацію під електронною печаткою підприємства. Після входу в систему власники мають можливість призначити адміністратора, який керуватиме Кабінетом від імені компанії.
- Як призначити належного користувача в Кабінеті водія для бізнесу
1. Відповідальна особа обирає у Кабінеті водія для бізнесу транспортний засіб, заповнює необхідні дані та підписує заявку.
2. Фізична особа, яку призначають належним користувачем, погоджує дані у своєму Електронному кабінеті водія.
3. Заявку опрацьовує сервісний центр МВС, після чого в Кабінеті водія для бізнесу оновиться статус
Кабінет водія для бізнесу відкриває нові можливості для юридичних осіб, надаючи інструмент для більш ефективного управління автопарком та доступу до важливої інформації. Проєкт реалізовано у співпраці Головного сервісного центру МВС з ДП «Інфотех».
Консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном: (044) 290-19-88 або на сторінках Головного сервісного центру МВС у Фейсбук та Інстаграм. Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію черпайте на сайті.
РСЦ ГСЦ МВС у Житомирській області
Коментарі відсутні