Фабрика «Леся» відзначила 60-річчя  успішної діяльності

Фабрика «Леся» відзначила 60-річчя успішної діяльності

Слоган швейної фабрики «Леся» — «Усі в плюсі, коли купуєш укранське» — є мотиватором для тих, хто любить якість, і для тих, хто підтримує вітчизняного виробника. Купувати українське — це рушійна сила економіки, бо тоді 40% відсотків від вартості продукту повертається до держави і дає більше можливостей для розвитку.

«Леся» стабільно залишається одним із лідерів легкої промисловості України. Створює робочі місця, маючи найбільший штат працівників у нашому місті та регіоні. Розвиває виробництво, попри війну, підтримуючи економіку та Збройні Сили України. 

Цими днями швейне підприємство відзначає 60 років із дня свого заснування. Із цього приводу ми спілкувалися з власником — Миколою Сиченком, який пишається тим, що його компанія досягла європейського рівня.

 

Як розповів Микола Вікторович, власний бренд фабрики — «Lagrand», а головний замовник — німецький бренд «Brax», який понад 130 років спеціалізується на виготовленні брючної продукції. І хоч український «Lagrand» коштує дешевше, ніж закордонний бренд, стандарти якості на фабриці «Леся» є однаковим і для внутрішнього замовника, і для європейського. 

— Ми не можемо собі дозволити працювати з нижчою якістю, — каже власник фабрики Микола Сиченко. — Висока якість продукції «зашита» в нашу ментальність, корпоративну культуру, і є основним принципом, над яким ми працюємо.

Зараз на «Лесі» виготовляють 800 тисяч брюків на рік. Рекордним став доковідний рік, коли було виготовлено майже мільйон брюк, а це — понад 4 тисячі щоденно.

Фабрика «Леся» відзначила 60-річчя  успішної діяльності

Про якість продукції яскраво свідчить той факт, чи користується нею керівництво. Так от — на «Лесі» у виготовлених на підприємстві брюках ходять і представники адміністративного корпусу, і багато персоналу. Є на підприємстві дисконтна карта на продукцію, завдяки чому швачки мають змогу в фабричному фірмовому магазині купувати брюки зі знижкою. 

Коли ми запитали власника Миколу Сиченка, чи носить він брюки від «Лесі», то він також відповів ствердно. Каже, що закоханий у моделі, лекала, тканину та якість цієї продукції. 

— Увесь естонський парламент носить брюки від «Лесі», — розповів Микола Вікторович. — Час від часу наше підприємство відвідують українські парламентарі, можновладці, ми презентуємо їм нашу продукцію, і багато хто з них ходить у наших брюках. Загалом наші клієнти — це люди, які розуміються на якості й залюбки презентують українське.

В епоху операторів дронів, блогерів, спеціалістів зі штучного інтелекту, професія швачки на ринку праці не користується великим попитом, але на «Лесі» це спростовують. Адже постійно розширюють виробництво, впроваджують нові технології і потребують нових фахівців швейної справи.

— Ми навчаємо людей, які себе не знайшли в інших професіях, — розповідає Микола Сиченко. — У нас офіційне працевлаштування, повний соцпакет, безкоштовна доставка на роботу і додому власним транспортом. Чому б не скористатися можливістю і не попрацювати на фабриці? Для навчання створили тренінг-центр, де розробили цікаву методологію з можливістю упродовж трьох тижнів вивчити роботу швачки. 

Багаторічна співпраця «Лесі» з німцями дозволила впроваджувати європейську філософію, де соціальні стандарти мають дуже велике значення. 

— Розвиваємося, платимо податки — це є заробітні плати лікарів, вчителів тощо. Щороку отримуємо подяки і відзнаки, як сумлінні платники податків, — каже Микола Сиченко.

— Пишаємося своєю злагодженою роботою в перші місяці повномасштабного вторгнення, — додає він. — Коли з’явилася можливість взяти участь в обороні держави під виготовленням військової амуніції, це було для нас великим моральним задоволенням. Працювали без вихідних, по десять годин. Шили розгрузки, аптечки, одяг для територіальної оборони — дуже багато всього. До речі, розгрузки шили з італійської тканини для брюк. Їх жартома хлопці називали «розрузки від Армані».

Фабрика «Леся» відзначила 60-річчя  успішної діяльності

 

Маючи за плечима потужний досвід у веденні бізнесу та роботі в кризові періоди, на думку Миколи Сиченка основна сила України — в людях. Працьовиті, розумні, толерантні — це основна конкурентна перевага нашої країни на світовому ринку.

У цьому полягає й секрет успіху швейного підприємства «Леся». 60 років діяльності — це результат спільних зусиль кожного співробітника, партнерів і клієнтів, які щодня роблять свій внесок у розвиток компанії. 

— Ми досягли значних успіхів і нам є чим пишатися. Ми довели, що здатні йти вперед і вирішувати поставлені перед нами завдання в найскладніші часи. Найголовніше в роботі — наш великий колектив однодумців, для яких підприємство стало важливою і невід’ємною частиною життя.

Прийміть щиру вдячність всім і кожному за сумлінну працю, наполегливість, високий професійний рівень, виняткову самовіддачу та результативність у виконанні своїх фахових обов’язків. Щиро бажаю колективу міцного здоров’я, добробуту, безупинного руху до успіхів, наснаги, оптимізму, впевненості у майбутньому, натхнення в щоденній праці, реалізації творчих планів, нових здобутків, блискучих ідей та реальних можливостей для їхнього втілення! Хай щастить на нелегкому й почесному професійному шляху!

Фабрика «Леся» відзначила 60-річчя  успішної діяльності

Разом ми — сила! Продовжуємо свій шлях до підкорення нових вершин в нашій непереможній, вільній, заможній та могутній Україні, — привітав колектив власник підприємства.

Юлія КЛИМЧУК