Півтисячі червоних троянд для «Лесі»
- Новоградські новини
- 111
- коментар(і)
- 22-02-2019 23:35
А ЩЕ — ПОДОРОЖ У НІМЕЧЧИНУ, СВЯТКУВАННЯ В КЛУБІ «INDIGO» ТА ЕКСКУРСІЇ ЩОТИЖНЯ!
На швейній фабриці продовжують впроваджувати у роботу новий для місцевих роботодавців вектор тімбілдінгу (від англ. «team building» — «побудова команди»). «Леся» не лише невтомно працює, а й з ініціативи керівництва активно мандрує Україною. І, слід зауважити, не лише Україною, адже наприкінці року вдруге реалізували масштабний туристичний проект — двадцять працівників відвідали Німеччину. Побували у німецьких бізнес-партнерів на фірмі «Бракс», під брендом якої «Леся» шиє брюки для Європи. Нагадаємо, путівки розігрували у колективі, і фортуна усміхнулася не лише щасливчикам у лотереї, а й тим, чиї показники у роботі керівництво назвало кращими.
— Враження досі не полишають нас, — розповіла юрист-консульт фабрики Ірина Безпрозванна. — Для мене це була перша поїздка за кордон, літак, переліт… Приємністю для усіх стало те, що фабрика надала нам хороші добові, щоб ми мали кошти за кордоном на свої потреби, подарунки. Вразило, наскільки до дрібниць була організована поїздка. Щойно вийшли з літака — нас чекав комфортабельний автобус, який скрізь перевозив. На сидіннях для кожного був пакет від партнерів із сюрпризами: блокнот, ручка, вода, навушники, шоколад тощо. Одразу нас повезли на фірму «Бракс», куди відправляємо з фабрики пошиті брюки. Багаторівнева автоматична організація роботи перехоплювала подих, побували на складі, побачили свої вироби! Знайомство з німецькими колегами лишило дуже гарні враження, адже багатьох ми знали заочно, спілкуючись по е-мейлу та телефону, а тепер побачилися.
Подорожуючі розповіли, що гостинні німецькі партнери зустрічали їх надзвичайно привітно. У готелі усім надали комфортні одномісні номери, а витрати з проживання, харчування і дозвілля повністю лягли на плечі партнерів. Разом відвідували різдвяний ярмарок, де звягельчан пригощали глінтвейном та смаколиками: ковбасками, м’ясними делікатесами. На ярмарку побачили багато відпочиваючих старшого віку, котрі живуть у своє задоволення, усміхаються і розважаються. Побували у броварні, де спробували різні сорти німецького пива, на шоколадній фабриці. Скрізь німці презентували у якості подарунків українцям свою місцеву продукцію.
— Вразила тотальна зайнятість німців та їх гостинність. Приємно, що нас керівництво постійно «підтягує» до європейського рівня, — поділилася Ірина Безпрозванна. — Моя сестра з Києва каже, що навіть окремі столичні фірми від нас відстають. Зокрема, з тімбілдінгу, а це явище у столиці дуже розвивають у командах. Нам дуже приємно, що «Леся» йде на крок попереду, це супер!
Активний поступ у рік нових звершень колектив розпочав одразу після приїзду колег з-за кордону. Великим дружним корпоративом відзначили прихід 2019-го у житомирському нічному клубі «Indigo», куди шефи запросили молодіжний український гурт «Шосте чуття» і де усі класно «відірвалися».
Власник фабрики Микола Сиченко і директор Тетяна Кондратюк переконані, що корпоративні заходи зближують і надихають колектив на успіхи, і вони не помиляються — обсяги виробництва на «Лесі» зростають, а за підсумками діяльності підприємство вдруге в Україні очолило топ-рейтинг лідерів легкої промисловості, отримавши відзнаку «Лідер року-2018».
«Аби добре працювати, треба добре відпочивати!» — це негласне правило екскурсій вихідного дня успішно діє на «Лесі» не перший рік. З нового року стартував новий графік подорожей. На прохідній встановлено он-лайн систему, де кожен працівник може зареєструвати власну пропозицію. Ознайомившись із думками підлеглих, керівництво складає план, згідно з яким працівники щотижня відвідують цікаві місця. На вихідних із території підприємства виїжджає транспорт, дорогу оплачує керівництво.
Два тижні поспіль колектив відвідував Києво-Печерську Лавру. Далі на фабриці заплановані поїздки у Кам’янець-Подільський, Луцький музей сучасного мистецтва, у зоопарки Рівного та Житомира для мам із дітками, у ландшафтний парк у Буках, Софіївку в Умані, дендропарк «Олександрія», Музеї народної архітектури та побуту у Пироговому та Переяславі-Хмельницькому, резиденцію «Межигір’я», в Острог, у найбільшу гіпсову печеру в світі на Тернопільщині, Музеї шоколаду у Львові та Тростянці Сумської області, Луцький замок князя Любарта, на міжнародний фестиваль сучасного мистецтва «Гогольфест» у Києві. Насичений графік постійно оновлюється і допрацьовується.
З нагоди Дня усіх закоханих на фабриці проходив фотоконкурс «Кохання — це сила», де романтичну вечерю у ресторані виграли Іван та Олександра Форманюки-Качури, котрі обоє працюють на підприємстві. Олександра написала у Фейсбуці: «Велика подяка усім, хто за нас голосував, і фабриці — за чудовий подарунок!».
Те, що любові на «Лесі» вдосталь, засвідчило привітання винахідливих керівників — усім жінкам вручили по червоній троянді (на фабриці їх працює близько півтисячі!), а для святкового настрою запросили аніматора-Серце. Сюрприз надзвичайно усім сподобався і цього дня на вулицях Новограда і району можна було побачити багато жінок із трояндами. Перехожі здивовано озиралися, а «Леся» — пишалася увагою.
Нова ідея — чергувати подорожі з майстер-класами для колективу. Ті, хто забажає, зможуть відвідати пропозиції на будь-який смак: від виготовлення імбирних пряників — до занять з латино-американських танців. Тож, колектив чекає нового етапу у проведенні спільного дозвілля.
«Нам поталанило очолювати дружний і професійний колектив, разом ми вже досягли неабияких успіхів, а попереду нас очікує ще багато звершень!», — керівний склад підприємства сповнений оптимізму, як і підлеглі, разом із якими на «Лесі» успішно працюють над спільною справою.
На швейній фабриці продовжують впроваджувати у роботу новий для місцевих роботодавців вектор тімбілдінгу (від англ. «team building» — «побудова команди»). «Леся» не лише невтомно працює, а й з ініціативи керівництва активно мандрує Україною. І, слід зауважити, не лише Україною, адже наприкінці року вдруге реалізували масштабний туристичний проект — двадцять працівників відвідали Німеччину. Побували у німецьких бізнес-партнерів на фірмі «Бракс», під брендом якої «Леся» шиє брюки для Європи. Нагадаємо, путівки розігрували у колективі, і фортуна усміхнулася не лише щасливчикам у лотереї, а й тим, чиї показники у роботі керівництво назвало кращими.
— Враження досі не полишають нас, — розповіла юрист-консульт фабрики Ірина Безпрозванна. — Для мене це була перша поїздка за кордон, літак, переліт… Приємністю для усіх стало те, що фабрика надала нам хороші добові, щоб ми мали кошти за кордоном на свої потреби, подарунки. Вразило, наскільки до дрібниць була організована поїздка. Щойно вийшли з літака — нас чекав комфортабельний автобус, який скрізь перевозив. На сидіннях для кожного був пакет від партнерів із сюрпризами: блокнот, ручка, вода, навушники, шоколад тощо. Одразу нас повезли на фірму «Бракс», куди відправляємо з фабрики пошиті брюки. Багаторівнева автоматична організація роботи перехоплювала подих, побували на складі, побачили свої вироби! Знайомство з німецькими колегами лишило дуже гарні враження, адже багатьох ми знали заочно, спілкуючись по е-мейлу та телефону, а тепер побачилися.
Подорожуючі розповіли, що гостинні німецькі партнери зустрічали їх надзвичайно привітно. У готелі усім надали комфортні одномісні номери, а витрати з проживання, харчування і дозвілля повністю лягли на плечі партнерів. Разом відвідували різдвяний ярмарок, де звягельчан пригощали глінтвейном та смаколиками: ковбасками, м’ясними делікатесами. На ярмарку побачили багато відпочиваючих старшого віку, котрі живуть у своє задоволення, усміхаються і розважаються. Побували у броварні, де спробували різні сорти німецького пива, на шоколадній фабриці. Скрізь німці презентували у якості подарунків українцям свою місцеву продукцію.
— Вразила тотальна зайнятість німців та їх гостинність. Приємно, що нас керівництво постійно «підтягує» до європейського рівня, — поділилася Ірина Безпрозванна. — Моя сестра з Києва каже, що навіть окремі столичні фірми від нас відстають. Зокрема, з тімбілдінгу, а це явище у столиці дуже розвивають у командах. Нам дуже приємно, що «Леся» йде на крок попереду, це супер!
Активний поступ у рік нових звершень колектив розпочав одразу після приїзду колег з-за кордону. Великим дружним корпоративом відзначили прихід 2019-го у житомирському нічному клубі «Indigo», куди шефи запросили молодіжний український гурт «Шосте чуття» і де усі класно «відірвалися».
Власник фабрики Микола Сиченко і директор Тетяна Кондратюк переконані, що корпоративні заходи зближують і надихають колектив на успіхи, і вони не помиляються — обсяги виробництва на «Лесі» зростають, а за підсумками діяльності підприємство вдруге в Україні очолило топ-рейтинг лідерів легкої промисловості, отримавши відзнаку «Лідер року-2018».
«Аби добре працювати, треба добре відпочивати!» — це негласне правило екскурсій вихідного дня успішно діє на «Лесі» не перший рік. З нового року стартував новий графік подорожей. На прохідній встановлено он-лайн систему, де кожен працівник може зареєструвати власну пропозицію. Ознайомившись із думками підлеглих, керівництво складає план, згідно з яким працівники щотижня відвідують цікаві місця. На вихідних із території підприємства виїжджає транспорт, дорогу оплачує керівництво.
Два тижні поспіль колектив відвідував Києво-Печерську Лавру. Далі на фабриці заплановані поїздки у Кам’янець-Подільський, Луцький музей сучасного мистецтва, у зоопарки Рівного та Житомира для мам із дітками, у ландшафтний парк у Буках, Софіївку в Умані, дендропарк «Олександрія», Музеї народної архітектури та побуту у Пироговому та Переяславі-Хмельницькому, резиденцію «Межигір’я», в Острог, у найбільшу гіпсову печеру в світі на Тернопільщині, Музеї шоколаду у Львові та Тростянці Сумської області, Луцький замок князя Любарта, на міжнародний фестиваль сучасного мистецтва «Гогольфест» у Києві. Насичений графік постійно оновлюється і допрацьовується.
З нагоди Дня усіх закоханих на фабриці проходив фотоконкурс «Кохання — це сила», де романтичну вечерю у ресторані виграли Іван та Олександра Форманюки-Качури, котрі обоє працюють на підприємстві. Олександра написала у Фейсбуці: «Велика подяка усім, хто за нас голосував, і фабриці — за чудовий подарунок!».
Те, що любові на «Лесі» вдосталь, засвідчило привітання винахідливих керівників — усім жінкам вручили по червоній троянді (на фабриці їх працює близько півтисячі!), а для святкового настрою запросили аніматора-Серце. Сюрприз надзвичайно усім сподобався і цього дня на вулицях Новограда і району можна було побачити багато жінок із трояндами. Перехожі здивовано озиралися, а «Леся» — пишалася увагою.
Нова ідея — чергувати подорожі з майстер-класами для колективу. Ті, хто забажає, зможуть відвідати пропозиції на будь-який смак: від виготовлення імбирних пряників — до занять з латино-американських танців. Тож, колектив чекає нового етапу у проведенні спільного дозвілля.
«Нам поталанило очолювати дружний і професійний колектив, разом ми вже досягли неабияких успіхів, а попереду нас очікує ще багато звершень!», — керівний склад підприємства сповнений оптимізму, як і підлеглі, разом із якими на «Лесі» успішно працюють над спільною справою.
Юлія КЛИМЧУК
Коментарі відсутні