На Житомирщині з початку року на «102» надійшло 218 тисяч дзвінків
- Кримінал
- 25
- коментар(і)
- 11-10-2019 14:55
МАЙЖЕ 3 ТИСЯЧІ ДЗВІНКІВ — ВІД «ПОСТІЙНИХ» КЛІЄНТІВ
Лише у вересні оператори цілодобової служби «102» Головного управління Нацполіції в області прийняли близько 24,5 тисяч повідомлень громадян, 1644 з них потребували невідкладних дій поліцейських.
Щодоби на чергування заступає 5 операторів служби «102» та старший зміни. Нині на цілодобову лінію надходять виклики з мобільних із території усього регіону, а також зі стаціонарних телефонів в обласному центрі та Житомирському районі.
— Від 800 до 900 дзвінків щодоби, — розповідає начальник відділу служби «102» Олександр Купріянов. — Повідомлення про порушення того чи іншого характеру: від розпиття спиртного та голосних лайок до крадіжок і хуліганств. Звісно, що серед усього масиву звернень, оператори навчені розрізняти невідкладні або такі, що потребують першочергового реагування.
Тобто, щогодини оператор приймає 7-9 телефонних повідомлень і має менше 10 хвилин для спілкування та зібрання необхідної інформації щодо події. Паралельно з розмовою працівник заповнює електронну картку-завдання, яка далі направляється для виконання поліцейським нарядам.
Поряд із відповідальністю та високим темпом роботи є й інші особливості. Наприклад, постійні «клієнти». Так, 38-річний житель с.Красносілки Чуднівського району встановив своєрідний антирекорд — з початку року він зателефонував за номером «102» 1520 (!) разів. Майже 1300 дзвінків надійшло від жителя Андрушівського району. Цей чоловік воліє «спілкуватися» з операторами, перебуваючи в стані сп’яніння. І подібних «шанувальників» в обласної служби «102» — більше десятка.
— Зайве говорити, що такі абоненти, зазвичай, не мають змістовних повідомлень, а керуються іншими мотивами. Але їх дії не просто перешкоджають якісному виконанню завдань підрозділу, а й унеможливлюють отримання невідкладної допомоги іншими громадянами. У нас не існує визначеної офіційно процедури відмови від спілкування з будь-ким, розмови записуються, тому оператори працюють з усіма абонентами, навіть пізнаючи особливу категорію уже з першого слова, — розповідає Олександр Купріянов.
Тож, любителям телефонувати з хибними викликами або беззмістовними повідомленнями нагадуємо: реальної допомоги поліції у момент вашого «зависання» на лінії можуть очікувати інші.
Лише у вересні оператори цілодобової служби «102» Головного управління Нацполіції в області прийняли близько 24,5 тисяч повідомлень громадян, 1644 з них потребували невідкладних дій поліцейських.
Щодоби на чергування заступає 5 операторів служби «102» та старший зміни. Нині на цілодобову лінію надходять виклики з мобільних із території усього регіону, а також зі стаціонарних телефонів в обласному центрі та Житомирському районі.
— Від 800 до 900 дзвінків щодоби, — розповідає начальник відділу служби «102» Олександр Купріянов. — Повідомлення про порушення того чи іншого характеру: від розпиття спиртного та голосних лайок до крадіжок і хуліганств. Звісно, що серед усього масиву звернень, оператори навчені розрізняти невідкладні або такі, що потребують першочергового реагування.
Тобто, щогодини оператор приймає 7-9 телефонних повідомлень і має менше 10 хвилин для спілкування та зібрання необхідної інформації щодо події. Паралельно з розмовою працівник заповнює електронну картку-завдання, яка далі направляється для виконання поліцейським нарядам.
Поряд із відповідальністю та високим темпом роботи є й інші особливості. Наприклад, постійні «клієнти». Так, 38-річний житель с.Красносілки Чуднівського району встановив своєрідний антирекорд — з початку року він зателефонував за номером «102» 1520 (!) разів. Майже 1300 дзвінків надійшло від жителя Андрушівського району. Цей чоловік воліє «спілкуватися» з операторами, перебуваючи в стані сп’яніння. І подібних «шанувальників» в обласної служби «102» — більше десятка.
— Зайве говорити, що такі абоненти, зазвичай, не мають змістовних повідомлень, а керуються іншими мотивами. Але їх дії не просто перешкоджають якісному виконанню завдань підрозділу, а й унеможливлюють отримання невідкладної допомоги іншими громадянами. У нас не існує визначеної офіційно процедури відмови від спілкування з будь-ким, розмови записуються, тому оператори працюють з усіма абонентами, навіть пізнаючи особливу категорію уже з першого слова, — розповідає Олександр Купріянов.
Тож, любителям телефонувати з хибними викликами або беззмістовними повідомленнями нагадуємо: реальної допомоги поліції у момент вашого «зависання» на лінії можуть очікувати інші.
Відділ комунікації поліції Житомирської області
Коментарі відсутні