Наше Теплокомуненерго досягло найнижчого рівня втрат у мережах
- Актуально
- 92
- 1 коментар(і)
- 06-12-2019 17:42
ЧОМУ Ж НАСЕЛЕННЯ СКАРЖИТЬСЯ НА ЯКІСТЬ ПОСЛУГИ?
Із початком опалювального сезону 2019-2020 років на адресу комунального підприємства Новоград-Волинської міської ради «Новоград-Волинськтеплокомуненерго» почали надходити скарги щодо якості наданої послуги з централізованого опалення в багатоквартирних житлових будинках. Жваве обговорення цієї теми в соціальних мережах стало приводом для чергового роз’яснення директором КП НВМР «Новоград-Волинськтеплокомуненерго» проблем, які доводиться вирішувати колективу підприємства для того, щоб в оселях споживачів було тепло й затишно.
«На даний час найактуальнішою проблемою є розрахунки споживачів за отриману послугу з централізованого опалення. Станом на 01.12.2019 року заборгованість населення складає 14 млн грн Підприємство не має змоги вчасно розраховуватися за спожитий природний газ та електричну енергію, а це є порушенням договірних умов із постачальниками. Усе це створює загрозу зупинки роботи котелень через припинення їх газопостачання. Тому дуже прошу вчасно розраховуватися за опалення, щоб не довелося опинитися в холодних квартирах.
Протягом ремонтних періодів усі зусилля підприємство спрямовувало на виконання енергозберігаючих заходів по трьох напрямках: модернізація котельного обладнання; заміна аварійних ділянок теплових мереж; встановлення лічильників теплової енергії в житлових будинках. Уже досягнуло чималих результатів.
Із загальної кількості встановлених котлів (84 шт.) за останні 7 років модернізовано 32 котли (у т.ч. 5 — твердопаливних), з яких на 8 котельнях встановлені 10 сучасних водогрійних котлів фірми Riello RTQ. Із 25 котелень на автоматизований режим управління переведено 18, робота яких виведена на дисплей комп’ютера аварійно-диспетчерської служби. На таких котельнях температура подачі теплоносія до будинків регулюється в автоматизованому режимі, у залежності від температури зовнішнього повітря. Заміною 64% теплових мереж на труби, попередньоізольовані з пінополіуретановою ізоляцією, досягнуто щонайнижчого в Україні рівня втрат теплової енергії в розподільних мережах — 6,37%. До початку опалювального періоду 2019-2020 років багатоквартирні житлові будинки на 100% оснащені лічильниками теплової енергії.
Але, як показала практика, не завжди якісне опалення квартир залежить від роботи котелень. Підприємство постачає теплову енергію до житлового будинку, а розподіл по квартирах залежить від того, у якому стані знаходяться внутрішньобудинкові мережі та радіатори опалення. Більшість житлових будинків міста побудовані в 40-х роках минулого століття і до цього часу не виконувались ані роботи з капітального ремонту внутрішньобудинкових мереж, ані промивки їх та радіаторів опалення. До того ж, зафіксовані часті випадки самовільного втручання у внутрішньобудинкову систему, а саме: під’єднання додаткових радіаторів опалення, улаштування теплих підлог, підключення до централізованого опалення лоджій, балконів. Усе це збільшує навантаження на стояк і призводить до зниження температури носія на останніх радіаторах, які до нього під’єднані. ОСББ, на які покладено обов’язки обслуговування та регулювання внутрішньобудинкових мереж, зобов’язані виявляти такі випадки і притягувати власників квартир до відповідальності.
Найбільше обурення в споживачів викликає той факт, що «знайомий, котрий проживає в точно такому ж будинку, платить за тепло менше, ніж я». Одразу хочу спростувати таку думку — всі житлові будинки міста, які опалюються централізовано, мають абсолютно різні ступені енергоспоживання. Насамперед, це залежить від поверховості, від рівня утеплення будинку (заміна вікон, дверей, утеплення зовнішніх стін будівлі, стелі, підвальних приміщень тощо). Величина теплової енергії, використаної будинком за місяць, фіксується тепловим лічильником, на підставі показників якого і здійснюється подальший розрахунок розміру плати за послуги для кожної окремо взятої квартири. Тепловий лічильник не економить теплову енергію, а обліковує лише фактичну спожиту. А її кількість залежить тільки від вас, шановні мешканці, наскільки будинок підготовлений до опалювального сезону», — коментує ситуацію щодо теплозабезпечення міста директор підприємства Людмила Тодорович.
Із початком опалювального сезону 2019-2020 років на адресу комунального підприємства Новоград-Волинської міської ради «Новоград-Волинськтеплокомуненерго» почали надходити скарги щодо якості наданої послуги з централізованого опалення в багатоквартирних житлових будинках. Жваве обговорення цієї теми в соціальних мережах стало приводом для чергового роз’яснення директором КП НВМР «Новоград-Волинськтеплокомуненерго» проблем, які доводиться вирішувати колективу підприємства для того, щоб в оселях споживачів було тепло й затишно.
«На даний час найактуальнішою проблемою є розрахунки споживачів за отриману послугу з централізованого опалення. Станом на 01.12.2019 року заборгованість населення складає 14 млн грн Підприємство не має змоги вчасно розраховуватися за спожитий природний газ та електричну енергію, а це є порушенням договірних умов із постачальниками. Усе це створює загрозу зупинки роботи котелень через припинення їх газопостачання. Тому дуже прошу вчасно розраховуватися за опалення, щоб не довелося опинитися в холодних квартирах.
Протягом ремонтних періодів усі зусилля підприємство спрямовувало на виконання енергозберігаючих заходів по трьох напрямках: модернізація котельного обладнання; заміна аварійних ділянок теплових мереж; встановлення лічильників теплової енергії в житлових будинках. Уже досягнуло чималих результатів.
Із загальної кількості встановлених котлів (84 шт.) за останні 7 років модернізовано 32 котли (у т.ч. 5 — твердопаливних), з яких на 8 котельнях встановлені 10 сучасних водогрійних котлів фірми Riello RTQ. Із 25 котелень на автоматизований режим управління переведено 18, робота яких виведена на дисплей комп’ютера аварійно-диспетчерської служби. На таких котельнях температура подачі теплоносія до будинків регулюється в автоматизованому режимі, у залежності від температури зовнішнього повітря. Заміною 64% теплових мереж на труби, попередньоізольовані з пінополіуретановою ізоляцією, досягнуто щонайнижчого в Україні рівня втрат теплової енергії в розподільних мережах — 6,37%. До початку опалювального періоду 2019-2020 років багатоквартирні житлові будинки на 100% оснащені лічильниками теплової енергії.
Але, як показала практика, не завжди якісне опалення квартир залежить від роботи котелень. Підприємство постачає теплову енергію до житлового будинку, а розподіл по квартирах залежить від того, у якому стані знаходяться внутрішньобудинкові мережі та радіатори опалення. Більшість житлових будинків міста побудовані в 40-х роках минулого століття і до цього часу не виконувались ані роботи з капітального ремонту внутрішньобудинкових мереж, ані промивки їх та радіаторів опалення. До того ж, зафіксовані часті випадки самовільного втручання у внутрішньобудинкову систему, а саме: під’єднання додаткових радіаторів опалення, улаштування теплих підлог, підключення до централізованого опалення лоджій, балконів. Усе це збільшує навантаження на стояк і призводить до зниження температури носія на останніх радіаторах, які до нього під’єднані. ОСББ, на які покладено обов’язки обслуговування та регулювання внутрішньобудинкових мереж, зобов’язані виявляти такі випадки і притягувати власників квартир до відповідальності.
Найбільше обурення в споживачів викликає той факт, що «знайомий, котрий проживає в точно такому ж будинку, платить за тепло менше, ніж я». Одразу хочу спростувати таку думку — всі житлові будинки міста, які опалюються централізовано, мають абсолютно різні ступені енергоспоживання. Насамперед, це залежить від поверховості, від рівня утеплення будинку (заміна вікон, дверей, утеплення зовнішніх стін будівлі, стелі, підвальних приміщень тощо). Величина теплової енергії, використаної будинком за місяць, фіксується тепловим лічильником, на підставі показників якого і здійснюється подальший розрахунок розміру плати за послуги для кожної окремо взятої квартири. Тепловий лічильник не економить теплову енергію, а обліковує лише фактичну спожиту. А її кількість залежить тільки від вас, шановні мешканці, наскільки будинок підготовлений до опалювального сезону», — коментує ситуацію щодо теплозабезпечення міста директор підприємства Людмила Тодорович.
Підготував Олег БРЮХАНОВ
Ну зачем рассказывать сказки? Автоматический режим управления работой? Бред полнейший! Даже болгарская "NOVITER" при температуре окружающего воздуха +5+7 и то "жарит" батареи так, что только гай шумит! Почему п.Тодорович не признается,что предприятию просто финансово выгодно палить на полную катушку, а народу потом платить нечем!
LeonU
10:12:30 09-12-2019