ПРО РОЗГЛЯД ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН ЗА І КВАРТАЛ 2010 РОКУ У РАЙОННІЙ ДЕРЖАВНІЙ АДМІНІСТРАЦІЇ

Протягом І кварталу 2010 року районною державною адміністрацією вживалися заходи щодо забезпечення безумовного виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів влади та органів місцевого самоврядування».
Згідн із затвердженими графіками головою та його заступниками, начальниками управлінь та відділів проводилися особисті прийоми громадян, а також виїзні прийоми за місцем проживання. Більшість питань, піднятих громадянами, вирішувалися під час прийому, а виконання доручень решти контролює загальний відділ райдержадміністрації.
У райдержадміністрації працює «гаряча» телефонна лінія «Телефон довіри».
З метою забезпечення розвитку регіональних інформаційних систем та інформаційно-аналітичних систем органів виконавчої влади створено веб-сайт району, на якому розміщується інформація про роботу із зверненнями громадян.
Для розгляду більш гострих та колективних звернень проводилися перевірки з виїздом на місце в присутності заявників.
Відповідно до Указу Президента України від 07.02.08 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», з метою створення належних умов для реалізації конституційних прав громадян на звернення, керуючись статтею 40 Конституції України, законами України «Про місцеві державні адміністрації», «Про звернення громадян», створено громадську приймальню та затверджено Положення про неї. Тепер голова районної державної адміністрації та його заступники проводять прийом громадян на першому поверсі адмінприміщення. За три місяці поточного року звернулося 38 громадян, що на 44 менше, ніж за такий же період 2009 року.
За І квартал 2010 року до райдержадміністрації надійшло 292 звернення жителів району та іногородніх, що на 57 менше, ніж за три місяці минулого року. У своїх зверненнях громадяни порушили 298 питань, із них найбільше — питання аграрної політики та земельні відносини (194 — 65,1%), соціального захисту (27 — 9,1%), комунального і дорожнього господарства (19 — 6,3%). Жодного звернення не надійшло з питання забезпечення законності та охорони правопорядку. З початку року не було жодного повторного звернення. Колективних звернень у порівнянні з минулим роком збільшилося на 4, і їх кількість становить 10. З урахуванням колективних звернень протягом січня-березня до райдержадміністрації звернулося 770 громадян.
Протягом І кварталу поточного року найчастіше громадяни зверталися із Майстрівської, Новороманівської, Піщівської сільських та Городницької селищної рад. Найбільшу кількість складають іногородні (134 звернення — 45,8%); в основному — земельні питання.
Станом на 01.04.10 238 звернень виконано без порушення термінів, із них 163 задоволено та 75 роз’яснено, 54 — перебуває на контролі.
З початку року до райдержадміністрації звернулося 10 багатодітних сімей та одиноких матерів, 2 інваліди Великої Вітчизняної війни, 2 ветерани праці, 1 учасник війни, 11 пенсіонерів.
Звернення інвалідів та ветеранів Великої Вітчизняної війни у райдержадміністрації розглядаються першочергово.
Всім заявникам на звернення надаються письмові відповіді у термін, відповідно до Закону України «Про звернення громадян».
Н.ТКАЧУК, головний спеціаліст загального відділу