ЗНО — ЦЕ «КРУТО»!
- Освіта
- 466
- коментар(і)
- 16-07-2010 01:56
Ось і настав довгожданий час, коли ми, випускники 2010 року, дізналися про результати ЗНО. Одні радіють (бали високі!), інші — не дуже (бали так собі). Але це результат титанічної праці, довжиною в одинадцять років. Столичні вузи (чомусь усі хочуть до Києва) давно чекають на нас (це ми так думаємо). Звичайно, не всім пощастить навчатися на бюджеті. Але не слід панікувати — вибір є й інший. Можна за рахунок батьківської плати, а можна — заочно (слід лише знайти роботу, щоб оплачувати своє навчання).Час розставить все на свої місця.
Сьогодні є різні думки і щодо самого ЗНО, і щодо складності завдання, зокрема, з англійської мови. Я не зовсім з цим згідна. Завдання з української мови і літератури не такі вже й важкі, при умові, коли ти знаєш мову, читав твори з літератури, вмієш писати твори-роздуми... Історія і математика — це науки, які слід вчити систематично. Щодо англійської мови, то, на мою думку, завдання трохи заважкі (але це ж іноземна мова!), 120 хвилин — дуже мало. Слід би хоч 150 хвилин. Можливо, результати тоді були б кращі.
Я спілкувалася з Ліневичем, завідуючим ІМЦ, він стверджує, що метою ЗНО є відбір кращих учнів. І я погоджуюся з ним. Впевнена, що саме такий підхід до системи освіти дасть можливість у майбутньому мати висококваліфікованих спеціалістів певної галузі. Добре і те (про це також повідомив Ліневич П.К.), що всі випускники (ті, хто брав участь ЗНО) були в однакових умовах.
Якщо у минулому році практично з усіх предметів I місце в рейтингу мала гімназія (3 — в області), то в цьому — ще таких даних немає. Але я вірю в те, що НВК (гімназія) знову посяде перше місце в місті, а, можливо, і в області.
Спілкуюся часто зі своїми однокласниками. Радію за них(та і за себе) — у нас гарні результати практично з усіх предметів. Звичайно, є й дуже високі — 200, 199, 197.
І це завдяки тому, що навчалися в гімназії, де, на мою думку, працюють чудові вчителі, фахівці своєї справи. А про те, хто до якого закладу вступив, ким буде в майбутньому, — дізнаємося 1 вересня.
Тож я — за ЗНО. Це, я переконана, шлях до чесного, не корумпованого вступу до омріяного ВНЗу.
Сьогодні є різні думки і щодо самого ЗНО, і щодо складності завдання, зокрема, з англійської мови. Я не зовсім з цим згідна. Завдання з української мови і літератури не такі вже й важкі, при умові, коли ти знаєш мову, читав твори з літератури, вмієш писати твори-роздуми... Історія і математика — це науки, які слід вчити систематично. Щодо англійської мови, то, на мою думку, завдання трохи заважкі (але це ж іноземна мова!), 120 хвилин — дуже мало. Слід би хоч 150 хвилин. Можливо, результати тоді були б кращі.
Я спілкувалася з Ліневичем, завідуючим ІМЦ, він стверджує, що метою ЗНО є відбір кращих учнів. І я погоджуюся з ним. Впевнена, що саме такий підхід до системи освіти дасть можливість у майбутньому мати висококваліфікованих спеціалістів певної галузі. Добре і те (про це також повідомив Ліневич П.К.), що всі випускники (ті, хто брав участь ЗНО) були в однакових умовах.
Якщо у минулому році практично з усіх предметів I місце в рейтингу мала гімназія (3 — в області), то в цьому — ще таких даних немає. Але я вірю в те, що НВК (гімназія) знову посяде перше місце в місті, а, можливо, і в області.
Спілкуюся часто зі своїми однокласниками. Радію за них(та і за себе) — у нас гарні результати практично з усіх предметів. Звичайно, є й дуже високі — 200, 199, 197.
І це завдяки тому, що навчалися в гімназії, де, на мою думку, працюють чудові вчителі, фахівці своєї справи. А про те, хто до якого закладу вступив, ким буде в майбутньому, — дізнаємося 1 вересня.
Тож я — за ЗНО. Це, я переконана, шлях до чесного, не корумпованого вступу до омріяного ВНЗу.
Уляна РОЗГОН
Коментарі відсутні