У МІСТІ ТРЕТІЙ РІК ПРАЦЮЄ ШКОЛА «ОБДАРОВАНА ДИТИНА»
- Освіта
- 402
- коментар(і)
- 24-02-2012 21:05
Для освітян Новограда-Волинського одним із головних напрямків роботи є створення якісних умов для учнів міських загальноосвітніх шкіл у вивченні навчальних предметів шляхом поглиблення змісту та урізноманітнення форм розвитку творчих здібностей учнів і залученням їх до інтелектуальних змагань. У рамках реалізації міської Програми «Обдаровані діти» на виконання рішення виконкому, наказу управління освіти і науки інформаційно-методичним центром третій рік поспіль організовується робота міської школи «Обдарована дитина».
Робота школи є формою додаткової освіти, яка забезпечує розвиток інтелектуальних можливостей школярів у відповідності до їх особистісних потреб, індивідуальних здібностей з використанням нових педагогічних технологій. На підставі необхідної підготовки до обласних та Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін у школі функціонувало 15 відділень (класів, груп).Склад учнів у відділеннях забезпечується необхідністю кількісного відбору на обласний етап олімпіад (рейтингу команди міста з предмету на обласній олімпіаді). Зарахування у школу здійснюється за результатами міських олімпіад з базових предметів (попередньої навчальної діяльності, участі у конкурсах, турнірах тощо). Навчання у кожному відділенні школи проводять найкращі вчителі міста з того чи іншого навчального предмету, які мають досвід та досягнення у роботі зі здібними дітьми. Організатори постійно шукають оптимальну кількість годин для кожного відділення та підходи до оплати праці керівників відділень. Серед форм навчання школярів вчителі активно використовують лекції, семінари, практичні роботи, розв’язування задач підвищеного рівня складності, домашні творчі завдання, контрольні роботи, заліки, інші форми навчання, які не суперечать нормативним документам Міністерства освіти і науки України. Вчителі, відповідальні за роботу відділень школи, мали право самостійно обирати форми та методи роботи на навчальних заняттях, встановлювати узгоджений з ІМЦ та дітьми розклад занять. У школі «Обдарована дитина» здійснюється поточне і підсумкове оцінювання навчальних досягнень учнів відповідно до критеріїв, затверджених Міністерством освіти і науки України.
Найбільш результативно працювали у міській школі «Обдарована дитина»: НВК (Мальцева В.Ф., Тапал Н.В., Вітренко В.В., Євтушина М.О., Поліщук Н.О.); ЗОШ №3 (Подгальська М.В.); СШ №4 (Макарчук Л.В., Харченко І.В.); ЗОШ №7 (Долян В.В., Сухова О.І., Гежа Л.В., Дідковський В.Л., Дмитренко О.М., Римарчук С.В.); ЗОШ №8 (Примак О.М.); ЗОШ №9 (Васянович Ж.М., Нюкало І.М., Хоменко Л.П., колегіум (Парандій Л.В., Кучерявцева О.С., Андрійчук О.Л., Маланяк С.І., Алєксєєнко М.Т., Ягуткіна О.В., Гончарук Т.В., Гудь О.О., Ковальчук Н.С., Андрійчук О.Л., Гончарук Т.В., Наумов М.С.).
Керівники шкіл (НВК, ЗОШ №3, СШ №4, ЗОШ №7, №8, №9, колегіуму), на базі яких працювала школа, в основному створювали необхідні умови для роботи відділень та здійснювали контроль за їх проведенням. Результати анкетування вчителів шкіл міста показують, що 100% опитаних вважають заняття у школі корисними для дітей.
Безумовно, попереду — глибокий аналіз результативності роботи кожного відділення, пошуку резервів та обговорення проблем, але, підводячи попередні підсумки третього року роботи міської школи «Обдарована дитина», підкреслимо позитивну динаміку у кількісному показнику серед переможців обласних олімпіад школярів Новограда-Волинського: 2009 р. — 29 призерів; 2010 р. — 31; 2011 р. — 38!
Це означає: школа сприяла покращанню роботи з обдарованими дітьми у нашому місті та внесла свій вклад у збільшення кількості переможців на обласних олімпіадах.
Робота школи є формою додаткової освіти, яка забезпечує розвиток інтелектуальних можливостей школярів у відповідності до їх особистісних потреб, індивідуальних здібностей з використанням нових педагогічних технологій. На підставі необхідної підготовки до обласних та Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін у школі функціонувало 15 відділень (класів, груп).Склад учнів у відділеннях забезпечується необхідністю кількісного відбору на обласний етап олімпіад (рейтингу команди міста з предмету на обласній олімпіаді). Зарахування у школу здійснюється за результатами міських олімпіад з базових предметів (попередньої навчальної діяльності, участі у конкурсах, турнірах тощо). Навчання у кожному відділенні школи проводять найкращі вчителі міста з того чи іншого навчального предмету, які мають досвід та досягнення у роботі зі здібними дітьми. Організатори постійно шукають оптимальну кількість годин для кожного відділення та підходи до оплати праці керівників відділень. Серед форм навчання школярів вчителі активно використовують лекції, семінари, практичні роботи, розв’язування задач підвищеного рівня складності, домашні творчі завдання, контрольні роботи, заліки, інші форми навчання, які не суперечать нормативним документам Міністерства освіти і науки України. Вчителі, відповідальні за роботу відділень школи, мали право самостійно обирати форми та методи роботи на навчальних заняттях, встановлювати узгоджений з ІМЦ та дітьми розклад занять. У школі «Обдарована дитина» здійснюється поточне і підсумкове оцінювання навчальних досягнень учнів відповідно до критеріїв, затверджених Міністерством освіти і науки України.
Найбільш результативно працювали у міській школі «Обдарована дитина»: НВК (Мальцева В.Ф., Тапал Н.В., Вітренко В.В., Євтушина М.О., Поліщук Н.О.); ЗОШ №3 (Подгальська М.В.); СШ №4 (Макарчук Л.В., Харченко І.В.); ЗОШ №7 (Долян В.В., Сухова О.І., Гежа Л.В., Дідковський В.Л., Дмитренко О.М., Римарчук С.В.); ЗОШ №8 (Примак О.М.); ЗОШ №9 (Васянович Ж.М., Нюкало І.М., Хоменко Л.П., колегіум (Парандій Л.В., Кучерявцева О.С., Андрійчук О.Л., Маланяк С.І., Алєксєєнко М.Т., Ягуткіна О.В., Гончарук Т.В., Гудь О.О., Ковальчук Н.С., Андрійчук О.Л., Гончарук Т.В., Наумов М.С.).
Керівники шкіл (НВК, ЗОШ №3, СШ №4, ЗОШ №7, №8, №9, колегіуму), на базі яких працювала школа, в основному створювали необхідні умови для роботи відділень та здійснювали контроль за їх проведенням. Результати анкетування вчителів шкіл міста показують, що 100% опитаних вважають заняття у школі корисними для дітей.
Безумовно, попереду — глибокий аналіз результативності роботи кожного відділення, пошуку резервів та обговорення проблем, але, підводячи попередні підсумки третього року роботи міської школи «Обдарована дитина», підкреслимо позитивну динаміку у кількісному показнику серед переможців обласних олімпіад школярів Новограда-Волинського: 2009 р. — 29 призерів; 2010 р. — 31; 2011 р. — 38!
Це означає: школа сприяла покращанню роботи з обдарованими дітьми у нашому місті та внесла свій вклад у збільшення кількості переможців на обласних олімпіадах.
П.ЛІНЕВИЧ, завідувач інформаційно-методичного центру
Коментарі відсутні