Ексклюзив із Новограда: саморобний трайк «Алігатор» відомий на всю Україну
- Новоградські новини
- 991
- коментар(і)
- 26-10-2012 01:51
Триколісні мотоцикли (трайки) ще називають шоу-байками, бо коли на дорозі з’являються ці красунчики, — автолюбителів у радіусі незліченної кількості кілометрів охоплює буревій емоцій. Інакше, як джерелом захоплюючого адреналіну, цей процес не назвеш. Навіть я, стороння від байкерського руху людина, переконалася у цьому, щойно сівши у шкіряне крісло трайка «Алігатора». Від цього дива техніки справедливо «торчить» не лише Новоград, а й уся Україна.
Славко Шуль (серед байкерів — Сява) є не лише власником незвичайного трайка. Він же — конструктор саморобної моделі, яку десять років тому виготовив власними руками.
Робити триколісне диво Слава починав, коли йому було дев’ятнадцять. Батько тоді привіз із Росії журнали, в одному з яких хлопець побачив заводський трайк. Тоді ж загорівся: а чому б не зробити такого самому?! Цією ідеєю «горів» цілий рік, натхненно щодня працював над нею… А коли із гаража поважно і гламурно «виповз» новенький саморобний «Алігатор», то Славко зрозумів — трудився не дарма.
Переконується в цьому до сьогодні, щоразу, як виїжджає на своєму трайку. Щоправда, робить це тепер нечасто — сім’я, робота, справи. Покататися виїжджає переважно у вихідні або за потребою. Як би там не було, а ліки від буденності чи сезонної хандри у Славка завжди є в гаражі — залізний, до блиску наполірований «Алігатор» мовчки чекає потрібного настрою. Коли вони вдвох з’являються на дорозі, — прощавай розмірений Новоград. Ось коли має значення лише шурхіт доріг під колесами, музика «на повну» та неосяжні обрії попереду. Вітер, дощ, негаразди — все це йде на другий план.
— Я його збирав із різних запчастин від машин та мотоциклів, — розповів Славко. — Тут «фордівський» двигун (об’єм 2 л), крейсерська швидкість — 150 км/год (максимальна — 200 км/год), витрати палива — 8 л/100 км. Такі трайки на заводах роблять лише німці та американці, і коштують вони щонайменше 45 тисяч євро. Вартість мого «Алігатора» — 15 тисяч доларів. Постійно маю пропозиції щодо його продажу, але не поспішаю — дуже багато у житті з ним пов’язано.
На цьому трайку Славко з друзями обколесив усю Україну. Каже, що немає такого куточка, де б він не побував на своєму «Алігаторі»: і в Карпати на «залізному крокодилі», і в Крим, і скрізь, куди тільки можна уявити. Жартує, що завдяки цим мандрівкам, історію України вивчив на рівні професора, адже побував у багатьох музеях, побачив більшість культурних об’єктів і архітектурних пам’яток.
На байкерських фестах новоградський «Алігатор» — теж постійний любимчик. Ще б пак: ексклюзивний трайк із повним «фаршем» привертає увагу навіть найдосвідченіших мотолюбителів. Тут вам і сирени, і підігрів сидінь, і неонова підсвітка (у темряві трайк виглядає крутіше, ніж новорічна ялинка на центральних площах великих міст), і стробоскоп (світлодинамічний прилад, що створює «ефект дискотеки»), і потужні колонки — музику з них можна почути ще задовго до появи трайка на горизонті.
«Алігатор» знають у широких колах і поважають у вузьких — постійно запрошують на з’їзди байкерів в Одесу, Ужгород, Житомир, Славуту. Славко Шуль тут постійний гість, хоч не усі байкери мають змогу настільки активно відвідувати ці фестивалі. Каже, за літо доводиться проїхати 15-20 тисяч кілометрів, а у грошовому еквіваленті сума виходить взагалі «солідна». Байкер підрахував, що за останніх сім років на поїздки та екіпірування мотоцикла витратив… біля 90 тисяч доларів! Але віддача від того неймовірна, бо куди б не приїхав ексклюзивчик із Новограда, — скрізь викликає повний фурор.
Найцікавіше, що у представників Державтоінспекції жодного разу за усі роки не виникло бажання оштрафувати водія на «Алігаторі». «Такому мотоциклу можна і пробачити», — якось пожартували ДАІшники. А головне, що викликає здивування у інспекторів, — що це диво техніки має усі необхідні дозвільні документи! Колись, аби їх отримати, власник возив свій геніальний витвір на фурі у Харківський проектний інститут…
Тож, шановні, хочете мати успіх на дорогах — обирайте оригінальний транспорт, перефразовуючи відомий вислів, «свято треба возити у собі»! А Славко Шуль вже розпочав роботу над іншим своїм технічним проектом. Обіцяє, що новий ексклюзив буде значно крутішим…
Славко Шуль (серед байкерів — Сява) є не лише власником незвичайного трайка. Він же — конструктор саморобної моделі, яку десять років тому виготовив власними руками.
Робити триколісне диво Слава починав, коли йому було дев’ятнадцять. Батько тоді привіз із Росії журнали, в одному з яких хлопець побачив заводський трайк. Тоді ж загорівся: а чому б не зробити такого самому?! Цією ідеєю «горів» цілий рік, натхненно щодня працював над нею… А коли із гаража поважно і гламурно «виповз» новенький саморобний «Алігатор», то Славко зрозумів — трудився не дарма.
Переконується в цьому до сьогодні, щоразу, як виїжджає на своєму трайку. Щоправда, робить це тепер нечасто — сім’я, робота, справи. Покататися виїжджає переважно у вихідні або за потребою. Як би там не було, а ліки від буденності чи сезонної хандри у Славка завжди є в гаражі — залізний, до блиску наполірований «Алігатор» мовчки чекає потрібного настрою. Коли вони вдвох з’являються на дорозі, — прощавай розмірений Новоград. Ось коли має значення лише шурхіт доріг під колесами, музика «на повну» та неосяжні обрії попереду. Вітер, дощ, негаразди — все це йде на другий план.
— Я його збирав із різних запчастин від машин та мотоциклів, — розповів Славко. — Тут «фордівський» двигун (об’єм 2 л), крейсерська швидкість — 150 км/год (максимальна — 200 км/год), витрати палива — 8 л/100 км. Такі трайки на заводах роблять лише німці та американці, і коштують вони щонайменше 45 тисяч євро. Вартість мого «Алігатора» — 15 тисяч доларів. Постійно маю пропозиції щодо його продажу, але не поспішаю — дуже багато у житті з ним пов’язано.
На цьому трайку Славко з друзями обколесив усю Україну. Каже, що немає такого куточка, де б він не побував на своєму «Алігаторі»: і в Карпати на «залізному крокодилі», і в Крим, і скрізь, куди тільки можна уявити. Жартує, що завдяки цим мандрівкам, історію України вивчив на рівні професора, адже побував у багатьох музеях, побачив більшість культурних об’єктів і архітектурних пам’яток.
На байкерських фестах новоградський «Алігатор» — теж постійний любимчик. Ще б пак: ексклюзивний трайк із повним «фаршем» привертає увагу навіть найдосвідченіших мотолюбителів. Тут вам і сирени, і підігрів сидінь, і неонова підсвітка (у темряві трайк виглядає крутіше, ніж новорічна ялинка на центральних площах великих міст), і стробоскоп (світлодинамічний прилад, що створює «ефект дискотеки»), і потужні колонки — музику з них можна почути ще задовго до появи трайка на горизонті.
«Алігатор» знають у широких колах і поважають у вузьких — постійно запрошують на з’їзди байкерів в Одесу, Ужгород, Житомир, Славуту. Славко Шуль тут постійний гість, хоч не усі байкери мають змогу настільки активно відвідувати ці фестивалі. Каже, за літо доводиться проїхати 15-20 тисяч кілометрів, а у грошовому еквіваленті сума виходить взагалі «солідна». Байкер підрахував, що за останніх сім років на поїздки та екіпірування мотоцикла витратив… біля 90 тисяч доларів! Але віддача від того неймовірна, бо куди б не приїхав ексклюзивчик із Новограда, — скрізь викликає повний фурор.
Найцікавіше, що у представників Державтоінспекції жодного разу за усі роки не виникло бажання оштрафувати водія на «Алігаторі». «Такому мотоциклу можна і пробачити», — якось пожартували ДАІшники. А головне, що викликає здивування у інспекторів, — що це диво техніки має усі необхідні дозвільні документи! Колись, аби їх отримати, власник возив свій геніальний витвір на фурі у Харківський проектний інститут…
Тож, шановні, хочете мати успіх на дорогах — обирайте оригінальний транспорт, перефразовуючи відомий вислів, «свято треба возити у собі»! А Славко Шуль вже розпочав роботу над іншим своїм технічним проектом. Обіцяє, що новий ексклюзив буде значно крутішим…
Юлія КЛИМЧУК
Фото Віктора ТИМОЩУКА
Фото Віктора ТИМОЩУКА
Коментарі відсутні