На залізниці довіряють молодим
- Новоградські новини
- 354
- коментар(і)
- 16-11-2012 01:42
На капітанському містку залізничної станції Новоград-Волинський-1 відбулися зміни. 1 листопада на посаду начальника було призначено Дмитра Сергійовича РОМАНЧУКА — колишнього чергового по станції. Дмитро Романчук — представник молодого покоління залізничників, але у свої 24 роки він пройшов шлях від прийомо-здавальника до начальника станції. Це свідчить, що в управлінні Південно-Західної залізниці не бояться довіряти молодим працівникам відповідальні посади.
— Закінчивши Державний економіко-технологічний університет транспорту, з 2006 року я працював прийомо-здавальником вантажу і багажу другого розряду на станції Новоград-Волинський-1. Через два роки — прийомо-здавальником четвертого розряду, згодом — черговим по парку станції, а тоді — черговим, — розповідає свою поки що нетривалу, але вже насичену трудову біографію, Дмитро Романчук.
— Посада чергового по станції — одна з найбільш відповідальних…
— Так, у нічну зміну, за відсутності начальника станції, саме черговий виконує його обов’язки.
— Які ви вбачаєте шляхи розвитку станції, адже залізничний транспорт є ключовим у перевезенні багатьох видів вантажів?
— На сьогодні станція Новоград-Волинський-1 за відомчою класифікацією визнана станцією першого класу. Це максимальний рівень, якого можна досягти з нашими об’ємами роботи. Від класу станції напряму залежить величина штату й заробітна плата працівників.
Втім, класність станції переглядається щороку й визначається, в залежності від показників. На жаль, значною мірою через суттєве зниження обсягів відвантаження нафтопродуктів у нас відбулося зменшення загальних об’ємів приблизно на 30% за десять місяців цього року проти відповідного періоду минулого року.
Тому проводиться робота щодо залучення нових клієнтів. Вже будується нова під’їзна колія неподалік залізничного переїзду, що в районі вулиць Ільїна-Радянська, у найближчих планах — відкриття ще однієї під’їзної колії, на яку вже є замовник.
Відзначу, що нашими основними партнерами залишаються Наливна станція, ТОВ «Труд», лісгоспи, свою нішу займає продукція «Церсаніту».
— А як щодо пасажирського транспорту? Плануєте виступити із пропозиціями до вищого керівництва з метою покращання якості сполучення Новограда з іншими містами?
— На основі звернень і пропозицій пасажирів, якщо такі будуть, можна буде давати повідомлення у вищий структурний підрозділ. Хоча на сьогодні, вважаю, існуючі маршрути поїздів достатньо забезпечують потреби місцевих пасажирів. Єдиний мінус, що три нічні потяги на Київ ідуть практично один за одним.
— Є щось таке, що вплинуло на вибір професії?
— Певно, те, що у дитинстві я часто бував на залізниці, адже мій батько працював і зараз працює машиністом тепловоза.
— Закінчивши Державний економіко-технологічний університет транспорту, з 2006 року я працював прийомо-здавальником вантажу і багажу другого розряду на станції Новоград-Волинський-1. Через два роки — прийомо-здавальником четвертого розряду, згодом — черговим по парку станції, а тоді — черговим, — розповідає свою поки що нетривалу, але вже насичену трудову біографію, Дмитро Романчук.
— Посада чергового по станції — одна з найбільш відповідальних…
— Так, у нічну зміну, за відсутності начальника станції, саме черговий виконує його обов’язки.
— Які ви вбачаєте шляхи розвитку станції, адже залізничний транспорт є ключовим у перевезенні багатьох видів вантажів?
— На сьогодні станція Новоград-Волинський-1 за відомчою класифікацією визнана станцією першого класу. Це максимальний рівень, якого можна досягти з нашими об’ємами роботи. Від класу станції напряму залежить величина штату й заробітна плата працівників.
Втім, класність станції переглядається щороку й визначається, в залежності від показників. На жаль, значною мірою через суттєве зниження обсягів відвантаження нафтопродуктів у нас відбулося зменшення загальних об’ємів приблизно на 30% за десять місяців цього року проти відповідного періоду минулого року.
Тому проводиться робота щодо залучення нових клієнтів. Вже будується нова під’їзна колія неподалік залізничного переїзду, що в районі вулиць Ільїна-Радянська, у найближчих планах — відкриття ще однієї під’їзної колії, на яку вже є замовник.
Відзначу, що нашими основними партнерами залишаються Наливна станція, ТОВ «Труд», лісгоспи, свою нішу займає продукція «Церсаніту».
— А як щодо пасажирського транспорту? Плануєте виступити із пропозиціями до вищого керівництва з метою покращання якості сполучення Новограда з іншими містами?
— На основі звернень і пропозицій пасажирів, якщо такі будуть, можна буде давати повідомлення у вищий структурний підрозділ. Хоча на сьогодні, вважаю, існуючі маршрути поїздів достатньо забезпечують потреби місцевих пасажирів. Єдиний мінус, що три нічні потяги на Київ ідуть практично один за одним.
— Є щось таке, що вплинуло на вибір професії?
— Певно, те, що у дитинстві я часто бував на залізниці, адже мій батько працював і зараз працює машиністом тепловоза.
Розмовляв Олег БРЮХАНОВ
Фото Володимира ПОТАЙЧУКА
Фото Володимира ПОТАЙЧУКА
Коментарі відсутні